• Tja, ik dus vet happy want ik kom bij m'n friends in de klas en zou waarschijnlijk ... als mentor krijgen, wat blijkt.. Ik krijg .....
    Iemand ervaring met deze gekke, gestoorde, stomme, irritante, en/dus/maar zeggende, dwerg van het martinuscollege in grootebroek? Ik had m dit brugjaar (Ik weet het, ik ben jong -.-) voor Aardrijkskunden. Ik krijg dus die freaky dwerg en .... kent iemand ze? heeft iemand tips. (Ik weet het, eerst vakantie...)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 16:47 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Gobsmacked schreef:
    (...)

    Gewoon blijven doen. Volhouden en doorbijten. Meer. Kan. Je. Niet. Doen.


    weet ik. Ik wil mn mentor van dit jaar nog een x!! Ik moet m voor sport/gym/LO hebben!_O__O__O_


    take me back to the basics and the simple life

    xHPlover schreef:
    (...)

    ik doe mn best maar ik kan het gwn niet....

    Misschien is je mentor plots aardig? Je kunt altijd nog met hem gaan praten.


    •*• Lululu •*•

    Amaray schreef:
    (...)
    Misschien is je mentor plots aardig? Je kunt altijd nog met hem gaan praten.


    hmm, lijkt me niet. hij werkt al een hele tijd op mn school en is blijkbaar ook in voorgaande jaren niet aardig geweest..


    take me back to the basics and the simple life

    xHPlover schreef:
    (...)

    hmm, lijkt me niet. hij werkt al een hele tijd op mn school en is blijkbaar ook in voorgaande jaren niet aardig geweest..

    Ik heb dat ook gehad. Ze bleek uiteindelijk best aardig te zijn.


    •*• Lululu •*•

    Get over it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Memoria schreef:
    Ik vind hetzelf niet echt respectvol toe naar je leraar dat je hem een dwerg noemt, maar oké. Probeer er mee te leven, aangezien een mentor toch heel handig kan zijn als je in de problemen raakt.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)


    Klopt maar dan ga ik wel naar mn oude mentor, van dit jaar.


    take me back to the basics and the simple life

    Lahey schreef:
    Get over it.


    Precies.
    Het is maar een paar uur per week, weet je hoe weinig dit is? Je kan niet zomaar kiezen wie je krijgt, iedereen moet door iets moeilijkere dingen heen om daarvan te kunnen leren en op te groeien. Dat je er zo over doet en iemand zo uitscheld vind ik echt enorm kinderachtig van je. Waarom zou je jezelf iets aantrekken van iemand die je zo kort hebt als je ook je schouders op kan halen en kan bedenken dat je het jaar zelf maar leuk maakt dan. Het zal nog wat met je worden als je elke keer zo op dingen blijft reageren.


    Your make-up is terrible

    ... wat.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Assassin schreef:
    (...)

    Precies.
    Het is maar een paar uur per week, weet je hoe weinig dit is? Je kan niet zomaar kiezen wie je krijgt, iedereen moet door iets moeilijkere dingen heen om daarvan te kunnen leren en op te groeien. Dat je er zo over doet en iemand zo uitscheld vind ik echt enorm kinderachtig van je. Waarom zou je jezelf iets aantrekken van iemand die je zo kort hebt als je ook je schouders op kan halen en kan bedenken dat je het jaar zelf maar leuk maakt dan. Het zal nog wat met je worden als je elke keer zo op dingen blijft reageren.[/quote

    Had ik al gezegd dat mensen die alleen maar zeggen dat ik zeur niet hoeven te reageren?


    take me back to the basics and the simple life

    xHPlover schreef:

    Had ik al gezegd dat mensen die alleen maar zeggen dat ik zeur niet hoeven te reageren?


    Ik zeg niet dat je zeurt, ik zeg dat je beter een andere houding aan kan nemen naar van alles toe.


    Your make-up is terrible

    xHPlover schreef:
    iedreene zegt dat het maar een mentor is maar die gast heeft een bloedende hekel aan me! en ik aan hem



    Had ik ook heel lang bij een leraar!
    Das heel vervelend:P.
    Nouja, ik wens je dan succes.
    Maar het feit dat t' een dwerg is is toch niet erg?
    Ik had bonje met mijn docent omdat hij kinderen "dom" noemde voor de hele klas.
    En ik had op dat moment een vriendin die onzeker was over cijfers en letterlijk ziek van hem werd.
    :(


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    ik heb zeker twee mentors gehad die slecht waren in me 5jaar van middelbare school. mijn mentor van het brugklas was gewoon het slechtste van allemaal.


    -

    Als je alleen maar wilt dat mensen medelijden met je hebben, en niet mogen zeggen dat je zeurt: maak dan geen topic aan (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Als je alleen maar wilt dat mensen medelijden met je hebben, en niet mogen zeggen dat je zeurt: maak dan geen topic aan (cat)


    Ik wil niet alleen maar medelijden, ik wil gwn wat tips enzo.


    take me back to the basics and the simple life