• Tja, ik dus vet happy want ik kom bij m'n friends in de klas en zou waarschijnlijk ... als mentor krijgen, wat blijkt.. Ik krijg .....
    Iemand ervaring met deze gekke, gestoorde, stomme, irritante, en/dus/maar zeggende, dwerg van het martinuscollege in grootebroek? Ik had m dit brugjaar (Ik weet het, ik ben jong -.-) voor Aardrijkskunden. Ik krijg dus die freaky dwerg en .... kent iemand ze? heeft iemand tips. (Ik weet het, eerst vakantie...)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 16:47 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb een keer een mentrix gehad en dat was echt een k mens.=') Ik moest halverwege de tweede van school switchen en dus kreeg ik opeens een Duits lerares als mentrix die niet geloofde dat ik hard werkte voor mijn punten omdat ik voor haar vak slechte punten haalde.=') Nou ja na twee-drie maanden ofzo stond ik dus -nadat ik dat jaar al een niveau gezakt was- op zitten blijven en wou ze me over plaatsen naar een van de slechtste scholen uit onze buurt waar ze het laagste niveau vmbo geven en waar alleen maar van drie criminelen zitten en waar een keer de conciërge is neergestoken en overleden. Dat rot mens hield helemaal geen rekening ermee dat ik opeens natuurkunde, scheikunde, biologie en verzorging kreeg -dat waren vakken die ik nog nooit had gehad- en dat alle boeken opeens andere methodes hadden waar ik heel erg aan moest wennen. Nou ja mijn ouders lieten me dus mooi niet overplaatsen en uiteindelijk heb ik het net gehaald waarna ik me in het 3de en 4de jaar heb onpopt tot een van de beste leerlingen uit mijn jaar en volgend jaar ga ik zelfs de havo doen daar.=)
    In your face stupid bitch.=D

    Maar goed het moraal van dit verhaal is dat je je van een rot mentor/mentrix weinig moet aantrekken en gewoon je best moet doen.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    xHPlover schreef:
    (...)

    srry maar het is een dwerg -.- ik ben iest van 1.55 hij is iets van 10 cm kleiner....

    Sommige mensen zijn nu eenmaal wat kleiner. Misschien vind die leraar je een stuk aardiger als je hem misschien niet achter zijn rug dwerg noemt.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ik ga voor een half jaar een nogal wilde/ veel huiswerk gevende / altijd roepende leraar 8 uur hebben, en voor de andere helft 6.
    dus ja ik leef wel me je mee hoor.

    en ik weet niet wat er zoveel speciaaler is aan een mentor dan een gewone leraar maar mijn klastitularissen waren allemaal niet erg denderend, op eentje na (wat best jammer is aangezien ik er al 5 achter de rug heb nu ;d )


    effort never betrays you

    Sinistre schreef:
    Het is maar een mentor - iedereen zal in zijn middelbare school carrière minstens een mentor krijgen die niet bevalt. Ik zou je ook willen aanraden niet de namen te noemen van je docenten, ikzelf vind het nogal onbeleefd.


    Chaos is a ladder.

    Memoria schreef:
    (...)
    Sommige mensen zijn nu eenmaal wat kleiner. Misschien vind die leraar je een stuk aardiger als je hem misschien niet achter zijn rug dwerg noemt.


    Im zeg het niet hardop maar denk het.


    take me back to the basics and the simple life

    Haggerty schreef:
    ik ga voor een half jaar een nogal wilde/ veel huiswerk gevende / altijd roepende leraar 8 uur hebben, en voor de andere helft 6.
    dus ja ik leef wel me je mee hoor.

    en ik weet niet wat er zoveel speciaaler is aan een mentor dan een gewone leraar maar mijn klastitularissen waren allemaal niet erg denderend, op eentje na (wat best jammer is aangezien ik er al 5 achter de rug heb nu ;d )



    eindelijk iemand die me snapt en me niet afkraakt dat ik normaal moet doen en niet moet lopen zeiken


    take me back to the basics and the simple life

    Als je met zo'n ingesteldheid het een heel jaar met die leerkrachten moet doen dan wens ik je veel succes. Je kunt merken dat je jong bent.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gatsby schreef:
    Als je met zo'n ingesteldheid het een heel jaar met die leerkrachten moet doen dan wens ik je veel succes. Je kunt merken dat je jong bent.


    ...


    take me back to the basics and the simple life

    xHPlover schreef:
    (...)

    Im zeg het niet hardop maar denk het.

    Dat maakt niet uit. Je wou een tip, en die heb je net van mij gekregen.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xHPlover schreef:
    (...)


    eindelijk iemand die me snapt en me niet afkraakt dat ik normaal moet doen en niet moet lopen zeiken


    Je maakt het er zelf naar.

    Memoria schreef:
    (...)
    Dat maakt niet uit. Je wou een tip, en die heb je net van mij gekregen.(krul)


    oke.. maar ik snap het niet, ik zeik, dan doe ik dat. Als je alleen maar nare opmerkingen hebt of gaat zeggen dat ik zeik en zeur enzo moet je niet reageren. (Niet voor jou bedoelt howr)


    take me back to the basics and the simple life

    Gatsby schreef:
    Als je met zo'n ingesteldheid het een heel jaar met die leerkrachten moet doen dan wens ik je veel succes. Je kunt merken dat je jong bent.


    Daar ben je jong voor en daar word je oud voor.

    Zo ben ik ook geweest, sommige leraren mocht ik niet maar helaas heb je alleen jezelf ermee. Tenzij ze echt dingen doen die niet kunnen dan kan je altijd naar iemand gaan die hoger is dan hen.


    Physics is awesome

    xHPlover schreef:
    (...)

    ...


    Niet duidelijk genoeg? Je gedraagt je als een klein kind door die leerkracht meteen voor vanalles te verwijten zonder even te kijken hoe het gaat.
    Wie weet valt hij wel mee.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 16:55 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gatsby schreef:
    (...)

    Niet duidelijk genoeg? Je gedraagt je als een klein kind door die leerkracht meteen voor vanalles te verwijten zonder even te kijken hoe het gaat.
    Beter?


    mag ik niet van me af bijten ofzo?!


    take me back to the basics and the simple life

    xHPlover schreef:
    (...)

    mag ik niet van me af bijten ofzo?!


    Je noemt ‘...’ Van je afbijten?

    Ot: ik vind het advies van Blutbad goed.