• Tja, ik dus vet happy want ik kom bij m'n friends in de klas en zou waarschijnlijk ... als mentor krijgen, wat blijkt.. Ik krijg .....
    Iemand ervaring met deze gekke, gestoorde, stomme, irritante, en/dus/maar zeggende, dwerg van het martinuscollege in grootebroek? Ik had m dit brugjaar (Ik weet het, ik ben jong -.-) voor Aardrijkskunden. Ik krijg dus die freaky dwerg en .... kent iemand ze? heeft iemand tips. (Ik weet het, eerst vakantie...)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 16:47 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Weet je, ik wil niet lullig zijn, want ik vind het echt vreselijk voor je.
    Alleen weet je, bij zulke dingen denk ik altijd van: "Er zijn grotere problemen in de wereld."


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Weet je, ik wil niet lullig zijn, want ik vind het echt vreselijk voor je.
    Alleen weet je, bij zulke dingen denk ik altijd van: "Er zijn grotere problemen in de wereld."


    Weet ik. maar het is gwn een stomme dwerg waar ik niet 3/4 uur per week aan vast wil zitten..


    take me back to the basics and the simple life

    Het is maar een mentor - iedereen zal in zijn middelbare school carrière minstens een mentor krijgen die niet bevalt. Ik zou je ook willen aanraden niet de namen te noemen van je docenten, ikzelf vind het nogal onbeleefd.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 16:44 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Het is maar een mentor - iedereen zal in zijn middelbare school carrière minstens een mentor krijgen die niet bevalt. Ik zou je ook willen aanraden niet de namen te noemen van je docenten, ikzelf vind het nogal onbeleefd.


    Oke...


    take me back to the basics and the simple life

    Sinistre schreef:
    Het is maar een mentor - iedereen zal in zijn middelbare school carrière minstens een mentor krijgen die niet bevalt. Ik zou je ook willen aanraden niet de namen te noemen van je docenten, ikzelf vind het nogal onbeleefd.

    Weet niet of het zo handig is dat je zijn naam en waar hij werkt op internet zet. Dadelijk vind hij het en dan heb je wel wat uit te leggen. Maar dat is naar hoewel je wel vrienden in de klas hebt.


    Physics is awesome

    Sinistre schreef:
    Het is maar een mentor - iedereen zal in zijn middelbare school carrière minstens een mentor krijgen die niet bevalt. Ik zou je ook willen aanraden niet de namen te noemen van je docenten, ikzelf vind het nogal onbeleefd.


    We need a bigger boat.

    Ik vind hetzelf niet echt respectvol toe naar je leraar dat je hem een dwerg noemt, maar oké. Probeer er mee te leven, aangezien een mentor toch heel handig kan zijn als je in de problemen raakt.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    iedreene zegt dat het maar een mentor is maar die gast heeft een bloedende hekel aan me! en ik aan hem


    take me back to the basics and the simple life

    Memoria schreef:
    Ik vind hetzelf niet echt respectvol toe naar je leraar dat je hem een dwerg noemt, maar oké. Probeer er mee te leven, aangezien een mentor toch heel handig kan zijn als je in de problemen raakt.


    srry maar het is een dwerg -.- ik ben iest van 1.55 hij is iets van 10 cm kleiner....


    take me back to the basics and the simple life

    xHPlover schreef:
    iedreene zegt dat het maar een mentor is maar die gast heeft een bloedende hekel aan me! en ik aan hem


    Je kan vragen of je naar een andere klas mag. Dan is dat probleem misschien opgelost en anders zul je helaas met hem het zien te overleven.


    Physics is awesome

    xHPlover schreef:
    iedreene zegt dat het maar een mentor is maar die gast heeft een bloedende hekel aan me! en ik aan hem


    Dan heb je dat oftewel, het er zelf naar gemaakt of je interpreteert het verkeerd.

    Limits schreef:
    (...)

    Dan heb je dat oftewel, het er zelf naar gemaakt of je interpreteert het verkeerd.


    Ik zit lief in de klas, let goed op maar hij kan nooit een aardig woord tegen me zeggen.


    take me back to the basics and the simple life

    xHPlover schreef:
    (...)

    srry maar het is een dwerg -.- ik ben iest van 1.55 hij is iets van 10 cm kleiner....


    Als iemand overgewicht heeft maakt het nog niet oké iemand een walvis te noemen. Als je nieuwe mentor klein is, is dat erg vervelend voor hem.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Blutbad schreef:
    (...)

    Je kan vragen of je naar een andere klas mag. Dan is dat probleem misschien opgelost en anders zul je helaas met hem het zien te overleven.


    Dit wil ik niet.. Ik zit nu net bij mn vrienden en anders kom ik in een gymnasium/havo/vwo klas, dat wil ik niet...


    take me back to the basics and the simple life