• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    Net op dat moment gaat de bel. Wow die zijn vlug.
    'Wat dacht je van een pizza offer.' zeg ik en loop naar de deur om die open te doen en te betalen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    De bel gaat en ik volg Nate naar de voordeur toe. Het maakt me niet zoveel uit dat ik alleen Nate zijn shirt aanheb en daaronder mijn ondergoed. Het shirt valt toch net over mijn kont. "Dank je voor de pizza's," zeg ik tegen de jongen en pak dan een pizza van Nate over. "Deeeeeeeze is van mij!"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Natee Sadler
    Ik kijk haar hoofdschuddend na en loop naar de keuken. Ik snij mijn pizza in stukken en ga in de zetel zitten.
    Ik pak een punt en bijt er een topje van.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik loop na Nate naar de keuken en kijk in de bestekbak. Ik pak het vleesmes eruit. "Deze kan ik wel goed gebruiken," mompel ik tegen mezelf en haal de pizza uit de doos. Ik leg het neer op een bord. "Dit is ook zo'n mes uit horrormovies," giechel ik dan en richt het mes op mezelf. "Aaaaahhhhhh," zeg ik dan voor de grap en doe net alsof ik het mes in mezelf ga steken. Ik moet er om lachen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik flits het uit haar handen voor de zekerheid maar krijg het verkeerd in mijn hand terecht zodat het ijzer zich diep in mijn hand boort. 'Fuck.' vloek ik en laat het mes vallen. Er welt een hele boel bloed op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik schrik als het mes ineens uit mijn hand verdwijnt en dan schrik ik nog meer als ik bij Nate allemaal bloed zie na gevloek gehoord te hebben. "Wat deed je?" vraag ik geschrokken. Snel loop ik naar hem toe en pak doekjes. Ik doe het op zijn hand. "Tegen het bloeden," zeg ik dan. Alsof ik ineens niet meer zo dronken ben, maar dat ben ik nog steeds aangezien ik anders niet tegen al het bloed zou kunnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ik wilde niet dat je je pijn zou doen.' Ik sta snel op en loop naar de keuken. Ik hou mijn hand onder het water en denk even na.
    Het potje van dat een heks voor me gemaakt had. Ik laat het verschijnen en smeer wat op de wonde die onmiddelijk sluit dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ik zou mezelf nooit pijn doen Nate," zeg ik zachtjes, vergetend dat ik dat wel degelijk eerder heb gedaan. De littekens ervan zijn vertrokken, een voordeel van demon zijn. Ik volg Nate en zie dan hoe het ineens helemaal dicht is. "Wat heb je gedaan?" vraag ik verbaasd aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik kijk haar met een glimlach. 'Zalf die Tania eens voor me gemaakt heeft. Het geneest alle wonden. Maar ze vond het recept pas na het ritueel.' IK krimp even in elkaar als ik nadenk aan de martelingen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ritueel?" vraag ik aan hem. Ik loop weer terug naar mijn pizza en begin er dan een hap van uit te nemen zonder de pizza te snijden. Ik heb niet opgemerkt dat Nate in elkaar kromp. "De pizza smaakt lekker trouwens," zeg ik dan met een glimlachje en blosjes op mijn wangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach. 'Ja iets dat je moet doen om van het die pooier dingen af te komen.' zeg ik zachtjes.
    Ik begin ook te eten. Ik bekijk haar rustig zonder dat ze het werkt en ja ze ziet er goed uit zo, maar ook opwindend. Oke wegkijken dus


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Dat klinkt alleszins niet goed," merk ik op en eet verder van mijn pizza. "Die salami is echt verrekte goed," merk ik op en smul er van. Een goedkeurend geluidje rolt over mijn lippen en ik eet snel verder. "Wat moest je doen bij dat ritueel..?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'We gingen het leuk houden weet je nog?' glimlach ik lichtjes en eet verder.
    Als de pizza op is, sta ik recht en doe mijn bord weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Mm leuk houden hè?" zeg ik dan. Ik laat een fles drank verschijnen. "Dit kan het altijd leuker maken." Er staat een brede glimlach op mijn gezicht en ik laat mijn lege bord verdwijnen. Dan open ik de fles. "Wil jij de eerste slok?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    even twijfel ik. Iz niet te dronken al? Ah wat hier kan ze toch niets stoms doen.
    ik neem de fles en zet die aan mn lippen


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'