• Deze RPG is gebaseerd op het programma Sabotage.



    Na het eerste seizoen van Sabotage, een Nederlands programma, dat in Nederland geen groot succes is geworden, hebben de Britten bedacht dat zij het beter kunnen. En zo dus Sabotage UK. Veel veranderingen van het oorspronkelijke spel zijn er niet. Zelfde land, zelfde villa. Dit jaar zullen er alleen meer aantal deelnemers zijn. En verblijven ze ook langer in de villa.
    Dit jaar lijken zich er zelfs koppels te vormen. Maar hoe goed kan je iemand vertrouwen? Zelfs al is het je beste vriend? Zelfs al ben je verliefd? Misschien is de ander wel de zo gevreesde Saboteur?
    Zestien beroemdheden verblijven zes weken lang in een villa in Thailand. Hier moeten ze opdrachten uitvoeren waarmee ze geld kunnen verdienen. Maar als de opdracht niet goed gaat -gaat het geld uiteraard naar de Saboteur, die er dan ook alles aan doet om de opdrachten te verpesten.
    Voor hoever kun je iemand vertrouwen?


    Klik hier voor de officiële speluitleg.
    Klik hier voor wat informatie over het spel.


    De regels:
    - Ken je het programma niet? Maakt niks uit. Als je het niet snapt kunnen er vragen worden gesteld.
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Eén personage per persoon.
    - Tijdens opdrachten gaan dingen fout, houd daar rekening mee!
    - De saboteur zal mensen er uit sturen. Uiteindelijk zullen in de finale alle personages wel weer terugkomen. Je word gewaarschuwd als het zover is. Je zou dan moeten stemmen wie volgens jou de Saboteur is. Houd hier alsjeblieft rekening mee.
    - In principe stuurt de Saboteur de personages weg aan wie hij of zij niks meer heeft. Als je niet op komt dagen, of te lang afwezig bent zonder reden word je waarschijnlijk de eerstvolgende die eruit vliegt.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Loubearx maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Rollen:

    Mannen:
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (Paynlinson)
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)

    Vrouwen
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Stylez)
    - VRIJ
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (GwenxVeer)
    - Cara Delevingne: Model. (Limits)
    - Hayleyn Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Jade Valentina: Schrijfster.(Licorne)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Paynez)
    - Delisse Jones (Aquari)

    De Saboteur zal een bericht krijgen dat die persoon de Saboteur is. Die persoon zal ook berichtjes naar mij, Loubearx moeten sturen met daarin de sabotage acties, degene die hij of zij geëlimineerd heeft en wie genomineerd voor eliminatie is. Ik zal het dan op het RPG zetten wat er gebeurd vanuit het zicht van de Saboteur.


    Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunnen er natuurlijk altijd vragen worden gesteld (:


    De Saboteur is gekozen. Er zullen stukjes vanuit de Saboteur komen, die post ik. Ik ben ook samen met de Saboteur de enige die het weet. De Saboteur krijgt af en toe meer informatie. Als jullie inspiratie voor de opdrachten hebben, bedankt. Ook andere ideeën hoor ik graag.

    'We beginnen op het moment dat ze in het huis aankomen. Er zijn vier slaapkamers. Wat betekend dat er op iedere kamer vier personen slapen. De indeling is al gemaakt, die vind je hieronder. Als iedereen zijn spullen op zijn kamer is heeft gezet staat er een barbecue klaar. Er is van alles, inclusief champagne. Deze avond is om elkaar te leren kennen. En er een gezellige avond van te maken. De volgende ochtend zal de eerste opdracht beginnen.
    Veel succes.'


    De kamerindeling:


    Kamer 1 (Mannen):
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)


    Kamer 2 (Mannen):
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (24121993)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)


    Kamer 3 (Vrouwen):
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Curlies)
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (GwenxVeer)
    - Hayley Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Paynez)


    Kamer 4 (Vrouwen):
    - Delisse Jones: Illustrator bij Disney. (Aquari)
    - Jade Valentina: Schrijfster. (Licorne)
    - Rita Ora: Actrice, zangeres, songwriter. (Appa)
    - Cara Delevingne: Model. (Limits)


    De kamerindeling kan veranderen zodra er mensen geëlimineerd zijn, houdt hier rekening mee.


    Woonkamer
    Keuken
    Slaapkamer
    Badkamer
    Terras
    Zwembad

    Bij elke slaapkamer hoort een badkamer, dus er zijn vier badkamers. Iedereen slaapt in een tweepersoonsbed zoals je kunt zien op het plaatje.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:14 ]


    "Family don’t end in blood”

    Jade Cecilia Valentina
    Ik stond nog steeds bij Zayn, toen er een jongen aan kwam lopen. Justin Bieber, als ik het goed heb. Ze begroetten elkaar met een bro-hug. Ik zag hoe Justin zijn lach moest inhouden en volgde zijn blik. Ik kwam uit bij een plek waar drie meisjes stonden: Rita Ora, Cara Delevingne en nog een meisje. Haar gezicht komt me vaag bekend voor, maar ik kan er geen naam aan koppelen. Zo te zien vertelde Rita het meisje flink de waarheid, want daarna keek het meisje Rita met opgetrokken wenkbrauwen aan. Niet veel later liepen Rita en Cara weg.
    "Zullen we gaan barbecueën?" Vragend kijkt Justin naar Zayn. Volgens mij heeft Justin mij nog niet eens opgemerkt. Ach ja, kan gebeuren. Ik schraap mijn keel en stel me dan netjes voor.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 15:01 ]


    "Family don’t end in blood”

    Niall James Horan
    Zuchtend loop ik een beetje rond. Mijn blik valt op Zayn, die met Justin Bieber staat te praten en met een een schrijfster. Jade Valentina als ik het goed heb. Ik loop erheen. 'Hey Justin, hey Zayn. Hey Jade. Heb ik iets gemist?' Vraag ik iets. Het is hier zó cool! Ik grijns breed en haal een hand door mijn haar. Toen ik hoorde dat Justin hierheen kwam, kreeg ik er al meer zin in. Ik vraag me af wie de saboteur is. Het lijkt me zó cool om de saboteur te zijn. Maar ja. 'Trouwens Zayn, heb je Louis al gezien? Hij had mij sleutels alweer verstopt en daardoor was ik laat. Hij krijgt ervan langs!' Zeg ik met een grijns.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ryan Guzman

    Plots komt een jongen op me af gelopen die ik van ergens herken maar ik kan niet echt plaatsen van waar. 'Wil je ook?" vroeg hij met een biertje. "Eh nee bedankt", zei ik weer. "Wat doe jij van job?" vroeg ik weer hem. Hij zag er een beetje uit als muzikant of zoiets. Ik moest met 3 muzikanten op een kamer slapen die elkaar goed kenden maar het zal wel meevallen hoop ik. Ik had ze nog nooit echt in het echt ontmoet behalve nu dan. De jongen wel maar waar weet ik niet meer. Ik keek rond me dit was echt een cool huis.

    Charlie Rowe
    Hij wees het biertje af, waardoor ik zelf een slok nam voor ik hem snel naar beneden hield. "Ik ben acteur en probeer wat te doen in de muziekindustrie, maar dat loopt nog niet echt lekker. Ik houd het dus maar wat pingelen voor Sound Cloud en acteren. Jij?" Hij had een bekend gezicht, maar ik wist niet waarvan. Hij was niet een van mijn medeacteurs geweest in de films waarin ik had gespeelt, maar het zou kunnen dat ik hem een keer bij een premiere ofzo had gezien. Ik blies een pluk pluisig haar uit mijn ogen en knoopte nog maar een knoopje van mijn overhemd open. Het was hier echt verdomde heet.


    Bowties were never Cooler

    Ryan Guzman

    "Nice, ik ben ook acteur in niet zo'n bekende films maar ja", antwoordde ik op zijn vraag. Waarschijnlijk had ik hem gezien op een premier aangezien hij acteur is. Hij was best aardig. Ik nam mijn Iphone uit mijn zak."acteurs Sabotage",typte ik in. Ik vond hem al snel. Oke dit ziet er nu misschien raar uit maar ik had toch niet echt iets anders te doen."Charlie Rowe", nu weet ik wie hij is. Ik herkende zijn naam."In welke films heb je al gespeeld?", vroeg ik weer aan hem. Het was hier echt heet. Ik had alleen maar een t-shirt aan maar toch was het snikheet.

    Charlie Rowe
    Dus toch. Hij was een acteur. Ik zou hem vast wel hebben gezien bij een premiere. Ik keek wat onbeschoft mee over de rand van zijn scherm. Ik vond het wat raar, maar zo wist hij wel wie ik was, en ik ook wie hij was. "Dat ben ik." zei ik vrolijk toen hij mijn naam zei. "Acteur en kwa-jongen eerste klas." Ik luisterde naar zijn vraag en dacht even na voor ik antwoordde. "The Golden Compass, Never Let Me Go, The Boat That Rocked en Neverland." Ik zag aan zijn gezicht dat hij het ook heet had en nam zelf nog een slok bier om wat af te koelen. "En jij? Volgens mij heb ik je wel eens zien lopen." Ik had alleen echt geen idee meer wie hij was.


    Bowties were never Cooler

    Jade Cecilia Valentina
    Er komt een blonde jongen onze kant op lopen, Niall Horan, ook van One Direction.
    "Hey Justin, hey Zayn. Hey Jade," begroet hij ons vrolijk. "Heb ik iets gemist?"
    "Hi! Nee, niet echt eigenlijk," beantwoord ik zijn vraag.
    "Ik denk dat ik trouwens maar eens kennis ga maken met de rest. Is wel zo leuk, dan weet ik tenminste wie, wie is. Bye!" roep ik en loop weg, in de richting van Charlie Rowe en nog een ander, die me bekend voorkwam. Ik wist alleen niet meer waarvan.
    "Hi jongens! Hebben jullie er ook al zo'n zin in?" begroet ik de twee vrolijk.

    [De eerste opdracht zal trouwens de volgende dag al komen, in de RPG dan ;P. De kandidaten zullen dan geen contact met de buitenwereld meer hebben, alleen met de presentator van het spel voor de opdrachten en andere belangrijke dingen.]


    "Family don’t end in blood”

    Liam Payne

    Zachtjes plof ik op het bed. Ik had gewoon geen zin meer om nog benden te blijven. Alleen zijn is het liefste wat ik deed. Ik zucht en stuur nog een sms naar Alana - mijn beste vriendin.
    Ik weet niet wat er allemaal gaat gebeuren. Maar als ik een tijdje niet antwoordt of wat dan ook. Ik ben veilig! (hoop ik).
    Sweet dream bestie.

    Ik neem nog vlug een deugd doende douche en kruip dan onder de lakens.
    ‘Elk nieuw beging, is de start van iets goed.' Is het laatste wat ik denk voor mijn gedachten afdwaalen naar donker plekken en mijn ogen zich sluiten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 11:35 ]

    [Ik ben nog een RPG gestart, aangezien ik morgen mijn laatste schooldag heb en dan vakantie heb en dus genoeg tijd heb. En omdat ik dat idee had en niet kon wachten. We missen alleen nog iemand voor Harry, iemand geïnteresseerd?
    Klikje]


    "Family don’t end in blood”

    [Ik reageer zo snel mogenlijk weer! Sorry, ik heb een druk weekeinde gehad.]


    Reality's overrated.

    Jade Cecilia Valentina
    De barbecue was nog erg gezellig verder. Ik heb met iedereen wel een keer gepraat, geloof ik. Tot nu lijkt iedereen me wel aardig.
    Nu is het tijd om mijn bed op te zoeken. Rustig verwissel ik mijn kleren voor mijn pyjama. Daarna loop ik naar de badkamer. Ik poets mijn tanden en haal de make-up van mijn gezicht. Ik bind mijn haar bij elkaar in een losse knot en stap zo mijn bed in. Het bed is erg comfortabel, maar ik had ook niet anders verwacht, gezien hoe luxe alles hier is. Ik pak mijn telefoon en begin er een spelletje op te spelen, Angry Birds. Zo nutteloos, maar zó verslavend. Als het wat mij betreft genoeg is geweest, druk ik het spel weg en berg mijn telefoon op. Tijd om te gaan slapen.


    "Family don’t end in blood”

    [Lake --> Paynez.]


    Reality's overrated.

    [Het loopt een beetje dood... Zouden jullie alsjeblieft weer willen reageren? :$]


    "Family don’t end in blood”

    Pampampaaam.
    Het is nu de volgende ochtend.
    De kandidaten zullen vandaag de eerste opdracht krijgen.
    Daarna zal de Saboteur drie mensen nomineren voor de eliminatie.
    Ze worden dus niet meteen alle drie geëlimineerd, er is er uiteindelijk (waarschijnlijk) maar eentje die geëlimineerd wordt, maar dat bepaald de Saboteur.
    De opdracht maak ik later bekend (;

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 19:53 ]


    "Family don’t end in blood”

    [Goed

    Ik zal morgen met Nialler posten]


    Spoiler alert: you will save yourself