• Deze RPG is gebaseerd op het programma Sabotage.



    Na het eerste seizoen van Sabotage, een Nederlands programma, dat in Nederland geen groot succes is geworden, hebben de Britten bedacht dat zij het beter kunnen. En zo dus Sabotage UK. Veel veranderingen van het oorspronkelijke spel zijn er niet. Zelfde land, zelfde villa. Dit jaar zullen er alleen meer aantal deelnemers zijn. En verblijven ze ook langer in de villa.
    Dit jaar lijken zich er zelfs koppels te vormen. Maar hoe goed kan je iemand vertrouwen? Zelfs al is het je beste vriend? Zelfs al ben je verliefd? Misschien is de ander wel de zo gevreesde Saboteur?
    Zestien beroemdheden verblijven zes weken lang in een villa in Thailand. Hier moeten ze opdrachten uitvoeren waarmee ze geld kunnen verdienen. Maar als de opdracht niet goed gaat -gaat het geld uiteraard naar de Saboteur, die er dan ook alles aan doet om de opdrachten te verpesten.
    Voor hoever kun je iemand vertrouwen?


    Klik hier voor de officiële speluitleg.
    Klik hier voor wat informatie over het spel.


    De regels:
    - Ken je het programma niet? Maakt niks uit. Als je het niet snapt kunnen er vragen worden gesteld.
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Eén personage per persoon.
    - Tijdens opdrachten gaan dingen fout, houd daar rekening mee!
    - De saboteur zal mensen er uit sturen. Uiteindelijk zullen in de finale alle personages wel weer terugkomen. Je word gewaarschuwd als het zover is. Je zou dan moeten stemmen wie volgens jou de Saboteur is. Houd hier alsjeblieft rekening mee.
    - In principe stuurt de Saboteur de personages weg aan wie hij of zij niks meer heeft. Als je niet op komt dagen, of te lang afwezig bent zonder reden word je waarschijnlijk de eerstvolgende die eruit vliegt.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Loubearx maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Rollen:

    Mannen:
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (Paynlinson)
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)

    Vrouwen
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Stylez)
    - VRIJ
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (GwenxVeer)
    - Cara Delevingne: Model. (Limits)
    - Hayleyn Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Jade Valentina: Schrijfster.(Licorne)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Paynez)
    - Delisse Jones (Aquari)

    De Saboteur zal een bericht krijgen dat die persoon de Saboteur is. Die persoon zal ook berichtjes naar mij, Loubearx moeten sturen met daarin de sabotage acties, degene die hij of zij geëlimineerd heeft en wie genomineerd voor eliminatie is. Ik zal het dan op het RPG zetten wat er gebeurd vanuit het zicht van de Saboteur.


    Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunnen er natuurlijk altijd vragen worden gesteld (:


    De Saboteur is gekozen. Er zullen stukjes vanuit de Saboteur komen, die post ik. Ik ben ook samen met de Saboteur de enige die het weet. De Saboteur krijgt af en toe meer informatie. Als jullie inspiratie voor de opdrachten hebben, bedankt. Ook andere ideeën hoor ik graag.

    'We beginnen op het moment dat ze in het huis aankomen. Er zijn vier slaapkamers. Wat betekend dat er op iedere kamer vier personen slapen. De indeling is al gemaakt, die vind je hieronder. Als iedereen zijn spullen op zijn kamer is heeft gezet staat er een barbecue klaar. Er is van alles, inclusief champagne. Deze avond is om elkaar te leren kennen. En er een gezellige avond van te maken. De volgende ochtend zal de eerste opdracht beginnen.
    Veel succes.'


    De kamerindeling:


    Kamer 1 (Mannen):
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)


    Kamer 2 (Mannen):
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (24121993)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)


    Kamer 3 (Vrouwen):
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Curlies)
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (GwenxVeer)
    - Hayley Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Paynez)


    Kamer 4 (Vrouwen):
    - Delisse Jones: Illustrator bij Disney. (Aquari)
    - Jade Valentina: Schrijfster. (Licorne)
    - Rita Ora: Actrice, zangeres, songwriter. (Appa)
    - Cara Delevingne: Model. (Limits)


    De kamerindeling kan veranderen zodra er mensen geëlimineerd zijn, houdt hier rekening mee.


    Woonkamer
    Keuken
    Slaapkamer
    Badkamer
    Terras
    Zwembad

    Bij elke slaapkamer hoort een badkamer, dus er zijn vier badkamers. Iedereen slaapt in een tweepersoonsbed zoals je kunt zien op het plaatje.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:14 ]


    "Family don’t end in blood”

    [Kan zijn dat ik iets later reageer...


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    [Was even douchen. Ik stonk naar zweet :<]

    Rita Sahatçiu Ora

    Toen Justin naar buiten kwam betrok mijn gezicht even. Het was nou niet bepaald een goede kennis, laat staan een vriend. Het jammere was dat Cara wel met hem bevriend was. Hij leek nogal moeilijk te doen en het verbaasde me dat ie tegen mij begon te praten. 'Nee, ik ben op Mars. Nou goed?' mompelde ik en kinderachtig keek ik weg. Net toen ik hem voor alles en nog wat uit wilde schelden hield ik mijn mond. Ja zeker, ik had mezelf voorgenomen om geen scheldwoorden deze tijd te gebruiken. Helaas kon dat zo mis gaan. Justin deed aardig tegen mij, hij deed tenminste een poging, dus besloot ik vanaf nu maar wat vriendelijk terug te doen. 'Wat doe jij hier eigenlijk?' vroeg ik hem en ik plakte er een zwakke glimlach achteraan. Ik begon Cara uit het niets in haar wang te porren en giechelde als een klein kind.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 22:41 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Justin Bieber Ik wou dus in een andere RPG reageren lag Q eruit. Het kunnen korte stukjes worden ik moet leren maar kan het niet laten om te reageren

    Ik vind Cara behendig op en gaf haar een knuffel terug. Ik ken Cara van een shoot die we samen moesten doen en ze speelden in een van mijn clips. Ik wuifde het weg toen Rosalynn me begon te verbeteren. Ik liet mijn ogen even langs haar lichaam gaan. Je zag meteen dat ze aan een sport deed. Terwijl ik Rosalynn onopvallend zat te bestuderen werd ik uit mijn gedachten gehaald door een snauwende Rita. ''Sorry, hoor'' ik hief mijn handen op en liep een klein stukje achteruit als teken dat het me speet. ''Ik ben hier om jouw''

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 22:52 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ik plaats zo een stukje.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Delisse Jones.
    Ik zette mijn koffer op het bed en zuchtte. Langzaam liet ik me neerzakken op het bed en keek naar het plafond. Waarom deed ik hier überhaupt aan mee? Nog steeds was dat een grote vraag voor me. Bekend ben ik niet, denk ik. Nog lang niet zo bekend als Justin,Rita of Cara, die ik hier ook net snel gezien had. Ook heb ik gehoord dat er meer bekende zijn. Zouden ze mij kennen? Een gaap verliet mijn mond toen ik weer recht op ging zitten. Met een snelle beweging stond ik op, waardoor alles een paar seconden begon te draaien. Met een snelle pas liep ik naar de trap van het huis en liep er van af, steeds een tree missend. Ik zag Rita,Justin,Cara en Roselynn staan, als ik mij niet vergis. Ik liep er heen en begroette het groepje. "Hey, ik ben Delisse Jones."

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 23:15 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Iemand voor Charlie? Hij is zich op zijn kamer aan het omkleden]


    Bowties were never Cooler



    Na een kwartiertje had ik al mijn spullen uitgepakt en alles goed gelegd, ik besloot maar eens naar beneden te gaan. Toen ik voorbij een spiegel liep keek ik nog even of mijn haar wel goed zat voordat ik de trap af liep. Benieuwd naar wat ik aan zou treffen liep ik naar buiten toe daar trof ik drie erg bekende gezichten aan.
    'Justin, Rita, Cara?', Grijns ik, 'Jullie ook hier? Is lang geleden dat ik jullie heb gezien.'
    Ik loop op hun af om ze allemaal een knuffel te geven.


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Joanne Rowling

    "Jessica, zorg je goed voor je broertje en zusje? Als Neil nog niet terug is van werk, gedraag je dan alsjeblieft." "Tuurlijk mam. Als jij er niet bent moet ik de moedertaak van jou overnemen en dat neem ik serieus." "Alleen als Neil er niet is. Lieverd, je hoeft niet meteen je gewone leve. Op te geven!" "Ik maak ook maar een grapje. Ik ga nog wel feesten hoor." "Niet te veel hè." "Neehee."
    Met mijn koffer en mijn tas loop ik richting het huis toe. Het is fijn om mijn dochter nog even te horen, voordat dit begint. Ik ben de oudste hier, dat besef ik al een tijdje, maar om straks ook echt in een huis te zitten met alleen maar jongere mensen, en daar ook nog eens een kamer mee delen? De meeste zouden mijn kinderen kunnen zijn.
    Eenmaal bij de deur doe ik die open. In de gang staan een paar mensen te praten, ik herken ze niet, met de allerbeste reden dat ik zulke muziek niet luister. Want dat zullen de meesten zijn. Zangers en zangeressen. Geef mij maar Queen.
    "Hallo."


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Roselynn "Rose" Jennifer Smyte.

    Justin, tenmiste, ik ga er nog steeds van uit dat hij Justin heet, wuift mijn woorden weg. Ik snuif, de arrogantie. Hij heeft een soort discussie iets met Rita. Whatever, ik negeer het verder.
    "Hoi, ik ben Delisse Jones," zegt een meisje dat aan komt lopen. Ik herken haar niet.
    "Roselynn Smyte," zeg ik.
    Ik haal een hand door mijn loshangende krullen en blaas ze uit mijn gezicht. Gezien ze de hele tijd voor mijn gezicht hangen en ik me er aan irriteer. Ik zet de zonnebril op mijn hoofd, de zon is toch al onder aan het gaan. Nog meer gezelfdschap komt aan zetten. Iemand met een zwarte kuif. Ik weet dus niet wie het is. Justin Bieber? Dat weet ik nog net, maar alleen maar door wat fangirlende vrienden. Deze jongen komt me héél vaag bekend voor. Maar ik heb geen idee waarvan.
    "Justin, Rita, Cara," grijnst hij. "Jullie ook hier? Is lang geleden dat ik jullie heb gezien."
    Hij geeft ze een knuffel en ik besluit me aan hem voor te stellen. Hij herkent mij, net als ik hem niet herken, volgens mij niet. Ik ben ook maar een sportster, hè.
    "Roselynn Smyte," zeg ik.
    Nog een persoon sluit zich bij ons aan. Een oudere vrouw. Ik denk niet bekend van televisie, niet dat ik vaak televisie kijk, daar heb ik het tijd en geduld niet voor. Het gezicht is voor mij wldvreemd. Dus ik heb echt geen idee.
    "Hallo," zegt de vrouw.
    "Hallo, ik ben Roselynn Smyte," stel ik mezelf meteen voor.
    Ik sta op en pak het barbequedingetje. Ik speel er even mee, maar leg het daarna weer terug. Zonder er echt bij na te denken. Ik verlangend naar het zwembadwater. Ik heb zo'n zin om nu te gaan sporten, nou, ik wil altijd sporten. En ik zou ook wel moeten, om in vorm te blijven. Dus word het iedere dag baantjes trekken, weer eens wat anders als normaal, en mijn gewone oefeningen doen. We hebben hier natuurlijk geen baan. Maar daar kan ik mee leven. We hebben natuurlijk ook nog de opdrachten.


    Reality's overrated.

    ( oké mijn spreekbeurt is voorbij, dus heb weer alle tijd. Wat is er gebeurd?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    24121993 schreef:
    ( oké mijn spreekbeurt is voorbij, dus heb weer alle tijd. Wat is er gebeurd?)


    [Niets, de meesten staan bij de BBQ en stellen zich een beetje voor.]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 13:54 ]


    Reality's overrated.

    Rita Sahatçiu Ora

    'Wat kraam jij nou allemaal voor onzin uit?' vroeg ik gefronst aan Justin. Opeens kwam Zayn er ook bij en werd mijn glimlach groter. Met de leden van One Direction was ik ook erg goed bevriend, met name Harry maar dat zouden vast wel meer meisjes zeggen vanwege het feit dat Harry de grootste flirt is. Zayn omhelsde mij, Cara en Justin kort waarbij ik de omhelzing blij aannam. Knuffels waren een veel leukere begroeting dan "hallo". Op de rest lette ik niet echt totdat mijn oog op een meisje viel die zichzelf elke keer dat iemand binnenkwam als Roselynn Smyte voorstelde. 'Nou, Roselynn. Wil je zo graag dat mensen je kennen?' grinnikte ik. Haar uitstraling wierp me arrogantie toe. Misschien was ze wel heel aardig maar een goede eerste indruk had ze niet bepaald. Voor de zoveelste keer, helaas, ging mijn blik weer naar Justin. 'Dus, Bieber' begon ik weer terwijl ik Cara's hand vastpakte en met haar vingers begon te spelen zonder op te kijken van Justin. 'Waar had je het over?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [@Brooke: Rita had al met Roselynn gesproken ;) Dus ze kwam niet binnen. (En in dat stukje 'mocht' ze Roselynn wél haha.)]


    Reality's overrated.

    Cara Delevingne.

    Terwijl iedereen een act opvoert bestudeer ik de andere mensen. Plotseling word ik in een knuffel getrokken door Zayn. Ik ben goed bevriend met de band, en ben blij dat ze er ook zijn. Rita speelt ondertussen met mijn vingers en snauwt Roselynn Smyte af. Ik heb geen idee wie ze is, maar daar zal ik later wel achterkomen. ‘Zullen we maar gaan barbequeën?’ Vraag ik, waarna ik Rita meetrek naar één van de plaatsen. Ik snijd een stukje brood van het stokbrood af en smeer er wat filé american op. Knabbelend begin ik te eten. ‘Slapen we in dezelfde kamer?’ Vraag ik met een opgetrokken wenkbrauw aan Rita. Ik snij nog een stukje brood af en smeer er weer filé american op. Ik prik in Rita's wang. ‘Yo?’

    [ Ik kan tijdelijk niet op mijn laptop of mobiel -examens- dus ik zal niet vaak kunnen posten. Ik ga dadelijk wel een stukje typen. c: ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.