• Deze RPG is gebaseerd op het programma Sabotage.



    Na het eerste seizoen van Sabotage, een Nederlands programma, dat in Nederland geen groot succes is geworden, hebben de Britten bedacht dat zij het beter kunnen. En zo dus Sabotage UK. Veel veranderingen van het oorspronkelijke spel zijn er niet. Zelfde land, zelfde villa. Dit jaar zullen er alleen meer aantal deelnemers zijn. En verblijven ze ook langer in de villa.
    Dit jaar lijken zich er zelfs koppels te vormen. Maar hoe goed kan je iemand vertrouwen? Zelfs al is het je beste vriend? Zelfs al ben je verliefd? Misschien is de ander wel de zo gevreesde Saboteur?
    Zestien beroemdheden verblijven zes weken lang in een villa in Thailand. Hier moeten ze opdrachten uitvoeren waarmee ze geld kunnen verdienen. Maar als de opdracht niet goed gaat -gaat het geld uiteraard naar de Saboteur, die er dan ook alles aan doet om de opdrachten te verpesten.
    Voor hoever kun je iemand vertrouwen?


    Klik hier voor de officiële speluitleg.
    Klik hier voor wat informatie over het spel.


    De regels:
    - Ken je het programma niet? Maakt niks uit. Als je het niet snapt kunnen er vragen worden gesteld.
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Eén personage per persoon.
    - Tijdens opdrachten gaan dingen fout, houd daar rekening mee!
    - De saboteur zal mensen er uit sturen. Uiteindelijk zullen in de finale alle personages wel weer terugkomen. Je word gewaarschuwd als het zover is. Je zou dan moeten stemmen wie volgens jou de Saboteur is. Houd hier alsjeblieft rekening mee.
    - In principe stuurt de Saboteur de personages weg aan wie hij of zij niks meer heeft. Als je niet op komt dagen, of te lang afwezig bent zonder reden word je waarschijnlijk de eerstvolgende die eruit vliegt.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Loubearx maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Rollen:

    Mannen:
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (Paynlinson)
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)

    Vrouwen
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Stylez)
    - VRIJ
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (GwenxVeer)
    - Cara Delevingne: Model. (Limits)
    - Hayleyn Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Jade Valentina: Schrijfster.(Licorne)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Paynez)
    - Delisse Jones (Aquari)

    De Saboteur zal een bericht krijgen dat die persoon de Saboteur is. Die persoon zal ook berichtjes naar mij, Loubearx moeten sturen met daarin de sabotage acties, degene die hij of zij geëlimineerd heeft en wie genomineerd voor eliminatie is. Ik zal het dan op het RPG zetten wat er gebeurd vanuit het zicht van de Saboteur.


    Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunnen er natuurlijk altijd vragen worden gesteld (:


    De Saboteur is gekozen. Er zullen stukjes vanuit de Saboteur komen, die post ik. Ik ben ook samen met de Saboteur de enige die het weet. De Saboteur krijgt af en toe meer informatie. Als jullie inspiratie voor de opdrachten hebben, bedankt. Ook andere ideeën hoor ik graag.

    'We beginnen op het moment dat ze in het huis aankomen. Er zijn vier slaapkamers. Wat betekend dat er op iedere kamer vier personen slapen. De indeling is al gemaakt, die vind je hieronder. Als iedereen zijn spullen op zijn kamer is heeft gezet staat er een barbecue klaar. Er is van alles, inclusief champagne. Deze avond is om elkaar te leren kennen. En er een gezellige avond van te maken. De volgende ochtend zal de eerste opdracht beginnen.
    Veel succes.'


    De kamerindeling:


    Kamer 1 (Mannen):
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)


    Kamer 2 (Mannen):
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (24121993)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)


    Kamer 3 (Vrouwen):
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Curlies)
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (GwenxVeer)
    - Hayley Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Paynez)


    Kamer 4 (Vrouwen):
    - Delisse Jones: Illustrator bij Disney. (Aquari)
    - Jade Valentina: Schrijfster. (Licorne)
    - Rita Ora: Actrice, zangeres, songwriter. (Appa)
    - Cara Delevingne: Model. (Limits)


    De kamerindeling kan veranderen zodra er mensen geëlimineerd zijn, houdt hier rekening mee.


    Woonkamer
    Keuken
    Slaapkamer
    Badkamer
    Terras
    Zwembad

    Bij elke slaapkamer hoort een badkamer, dus er zijn vier badkamers. Iedereen slaapt in een tweepersoonsbed zoals je kunt zien op het plaatje.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:14 ]


    "Family don’t end in blood”

    (sorry dat ik lang niet gereageerd heb we hadden geen internet, zal normaal morgen reageren)

    De eerste opdracht:

    De deelnemers worden verdeeld in twee groepen;
    - Een groep van 12 mensen.
    Alle twaalf moeten ze één voorwerp, maakt niet uit wat het is, dat van hun zelf is, verkopen.

    - Een groep van 4 mensen.
    Steeds als er door de grotere groep twee voorwerpen zijn verkocht, krijgen ze een aanwijzing, over waar ze heen moeten.
    Er zijn in totaal dus 6 aanwijzingen, dus ze moeten naar 6 verschillend bestemmingen.
    Bij elke bestemming wacht de spelleider hen op, om de volgende aanwijzing te geven als er weer twee voorwerpen verkocht zijn, etc.
    Ze moeten binnen een bepaalde tijd langs alle bestemmingen zijn geweest, en op tijd op de eindbestemming aankomen.
    Lukt ze dit, dan gaat de opbrengst van de verkochte spullen naar hun kluis.
    Lukt ze dit niet, dan gaat de opbrengst van de verkochte spullen naar de kluis van de Saboteur.

    Als er nog vragen zijn of ik iets vergeten ben uit te leggen, hoor ik het graag (:


    "Family don’t end in blood”

    Roselynn "Rose" Jennifer Smyte

    Het is ochtend. Gisteravond ben ik al vrij snel gaan slapen. Omdat ik fit wil zijn voor de nieuwe dag. Vood de eerste opdracht die we waarschijnlijk vandaag zouden krijgen. En inderdaad. Als we de opdracht krijgen moeten we ons in twee groepen verdelen. Eén roep van twaalf mensen die dingen moeten verkopen en één groep die aanwijzingen moeten volgen. Lopen dus. Ik steek mijn haar losjes op en lees het nog een keer door.
    "Euhm," ik kijk op. "Twee groepen dus, de groep van vier moet lopen. En dat zie ik eigenlijk wel zitten. Daarbij ben ik waarschijnlijk niet zo handig in het verkopen. Maar zeggen jullie maar eerst wat jullie graag willen." Ik kijk de anderen vragend aan.

    [Sorry, zero inspiratie.]


    Reality's overrated.

    wanneer ik hoor dat Rose bij de loop groep zit wil ik meteen bij haar zitttem. "ik wil anders ook wel lopen' mompel ik nonchalant. "zoals rose ben ik niet zo een verkoop type,lope gaat me beter af' ik kijk de groep rond en hoop vurig dat niemand, en vooral Rose, door heeft wat ik aan het doen ben...

    Jade Cecilia Valentina
    Rose en Liam melden al vrijwel meteen dat hun voorkeur naar de lopers groep gaat. Ik knik. "Dat lijkt me een goed idee. Rose is sportster en heeft dus wel een goede conditie, en ik gok Liam ook wel, aan zijn lichaamsbouw te zien."
    Liams lichaam was redelijk gespierd.
    "Ik zelf ga liever verkopen. Al ben ik wel goed in aanwijzingen oplossen, mijn conditie is niet heel goed. Ook niet heel slecht, maar er zullen vast wel mensen zijn die beter geschikt zijn" zeg ik dan tegen de anderen.

    [Sorry voor het korte stukje.]


    "Family don’t end in blood”

    Ryan

    Ik antwoord op zijn vraag"Ik heb al in Pretty Little Liars gespeeld maar dat is niet echt een film en in Step Up revolution en nog een paar""Maar ik ga denk ik eens gaan slapen Het is al redelijk laat tot morgen dan maar",zeg ik tegen hem en loop naar mijn kamer.

    De volgende dag

    Ik word wakker en kijk rond me, dit is niet mijn kamer thuis. Owjaah is ook waar ik doe mee aan dat programma.
    Er is niemand meer in de kamer. Ik neem mijn kleren en loop naar de badkamer. De badkamer was leuk. Ik stap in de douche en laat het water over mijn lichaam glijden. Als ik klaar ben stap ik uit de douche en trek een t-shirt en een short aan. Daarna loop ik naar de woonkamer.

    Appa --> Abelard


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hallo? Anyone?]


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    [Hallo? Anyone?]


    [Jade meldt zich. Deze RPG begint een beetje dood te lopen... ;( ]


    "Family don’t end in blood”

    [Curlies --> Stylez]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Licorne schreef:
    (...)

    [Jade meldt zich. Deze RPG begint een beetje dood te lopen... ;( ]



    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    (...)



    [Jaa, maar ze moeten wel eerst de groepen hebben voor wie gaat verkopen en wie gaat lopen.]


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    [Jaa, maar ze moeten wel eerst de groepen hebben voor wie gaat verkopen en wie gaat lopen.]


    [Ja, maar ja, als verder niemand gaat reageren?
    Stuur anders een GB?]


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    (...)

    [Ja, maar ja, als verder niemand gaat reageren?
    Stuur anders een GB?]


    Jaa, daar heb je gelijk in.
    Ga ik doen.


    "Family don’t end in blood”

    ( ik meld me hier ook weer. Heb heel veel gemist door de toetsweek.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer