• Deze RPG is gebaseerd op het programma Sabotage.



    Na het eerste seizoen van Sabotage, een Nederlands programma, dat in Nederland geen groot succes is geworden, hebben de Britten bedacht dat zij het beter kunnen. En zo dus Sabotage UK. Veel veranderingen van het oorspronkelijke spel zijn er niet. Zelfde land, zelfde villa. Dit jaar zullen er alleen meer aantal deelnemers zijn. En verblijven ze ook langer in de villa.
    Dit jaar lijken zich er zelfs koppels te vormen. Maar hoe goed kan je iemand vertrouwen? Zelfs al is het je beste vriend? Zelfs al ben je verliefd? Misschien is de ander wel de zo gevreesde Saboteur?
    Zestien beroemdheden verblijven zes weken lang in een villa in Thailand. Hier moeten ze opdrachten uitvoeren waarmee ze geld kunnen verdienen. Maar als de opdracht niet goed gaat -gaat het geld uiteraard naar de Saboteur, die er dan ook alles aan doet om de opdrachten te verpesten.
    Voor hoever kun je iemand vertrouwen?


    Klik hier voor de officiële speluitleg.
    Klik hier voor wat informatie over het spel.


    De regels:
    - Ken je het programma niet? Maakt niks uit. Als je het niet snapt kunnen er vragen worden gesteld.
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Eén personage per persoon.
    - Tijdens opdrachten gaan dingen fout, houd daar rekening mee!
    - De saboteur zal mensen er uit sturen. Uiteindelijk zullen in de finale alle personages wel weer terugkomen. Je word gewaarschuwd als het zover is. Je zou dan moeten stemmen wie volgens jou de Saboteur is. Houd hier alsjeblieft rekening mee.
    - In principe stuurt de Saboteur de personages weg aan wie hij of zij niks meer heeft. Als je niet op komt dagen, of te lang afwezig bent zonder reden word je waarschijnlijk de eerstvolgende die eruit vliegt.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Loubearx maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Rollen:

    Mannen:
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (Paynlinson)
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)

    Vrouwen
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Stylez)
    - VRIJ
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (GwenxVeer)
    - Cara Delevingne: Model. (Limits)
    - Hayleyn Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Jade Valentina: Schrijfster.(Licorne)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Paynez)
    - Delisse Jones (Aquari)

    De Saboteur zal een bericht krijgen dat die persoon de Saboteur is. Die persoon zal ook berichtjes naar mij, Loubearx moeten sturen met daarin de sabotage acties, degene die hij of zij geëlimineerd heeft en wie genomineerd voor eliminatie is. Ik zal het dan op het RPG zetten wat er gebeurd vanuit het zicht van de Saboteur.


    Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunnen er natuurlijk altijd vragen worden gesteld (:


    De Saboteur is gekozen. Er zullen stukjes vanuit de Saboteur komen, die post ik. Ik ben ook samen met de Saboteur de enige die het weet. De Saboteur krijgt af en toe meer informatie. Als jullie inspiratie voor de opdrachten hebben, bedankt. Ook andere ideeën hoor ik graag.

    'We beginnen op het moment dat ze in het huis aankomen. Er zijn vier slaapkamers. Wat betekend dat er op iedere kamer vier personen slapen. De indeling is al gemaakt, die vind je hieronder. Als iedereen zijn spullen op zijn kamer is heeft gezet staat er een barbecue klaar. Er is van alles, inclusief champagne. Deze avond is om elkaar te leren kennen. En er een gezellige avond van te maken. De volgende ochtend zal de eerste opdracht beginnen.
    Veel succes.'


    De kamerindeling:


    Kamer 1 (Mannen):
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)


    Kamer 2 (Mannen):
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (24121993)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)


    Kamer 3 (Vrouwen):
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Curlies)
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (GwenxVeer)
    - Hayley Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Paynez)


    Kamer 4 (Vrouwen):
    - Delisse Jones: Illustrator bij Disney. (Aquari)
    - Jade Valentina: Schrijfster. (Licorne)
    - Rita Ora: Actrice, zangeres, songwriter. (Appa)
    - Cara Delevingne: Model. (Limits)


    De kamerindeling kan veranderen zodra er mensen geëlimineerd zijn, houdt hier rekening mee.


    Woonkamer
    Keuken
    Slaapkamer
    Badkamer
    Terras
    Zwembad

    Bij elke slaapkamer hoort een badkamer, dus er zijn vier badkamers. Iedereen slaapt in een tweepersoonsbed zoals je kunt zien op het plaatje.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:14 ]


    "Family don’t end in blood”

    Lake schreef:
    [@Brooke: Rita had al met Roselynn gesproken ;) Dus ze kwam niet binnen. (En in dat stukje 'mocht' ze Roselynn wél haha.)]


    [Ik zette er ook niet in dat ze binnen kwam. En trouwens, ik had eerder met Rita niets gezegd tegen Roselynn? Of ben ik nu dom? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roselynn "Rose" Jennifer Smyte.

    Ik trek één wenkbrauw op bij de woorden van Rita.
    "Ik weet dat ik niet zo bekend ben als jullie, maar dit gaat me er echt niet om dat mensen mijn naam weten hoor," zeg ik geduldig. "Het spijt me als ik een verkeerde indruk heb gegeven, echt."
    Ik probeer aardig te zijn, maar af en toe kom ik een beetje raar over. Of heel enthousiast. Zeggen dat iedereen me gewoon Rose noemt lijkt me nu niet heel handig. Dan vind ze me straks al helemaal arrogant. Al ben ik dat dus totaal niet. Ik doe alles gewoon zelf, ik heb voor mijn vader gezorgt tijdens voor hij bij de AA terecht kon. Nog nooit van mijn leven heeft iemand me arrogant genoemd. En het is duidelijk dat Rita dat van me denkt. En juist omdat ik zo down to earth mogelijk wil blijven ligt dat onderwerp een beetje gevoellig.
    Als Cara vraagt of we gaan barbequeën knik ik en pak ik ook een stukje stokbrood en smeer er wat kruideboter op.


    Reality's overrated.

    Appa schreef:
    (...)

    [Ik zette er ook niet in dat ze binnen kwam. En trouwens, ik had eerder met Rita niets gezegd tegen Roselynn? Of ben ik nu dom? o-o]


    [Jawel :$ En toen zat Rose al. Haha. Rita kwam later als Rose buiten. Dus ze kan niet al zitten en dan toch binnen komen later c;

    Ik pas mijn post zomenteen aan, nou ja, ligt eraan wat jij gaat doen.]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 15:33 ]


    Reality's overrated.

    Sempra went Limits.]

    Charlie Rowe
    Ik trok mijn witte korte broek aan en een blauw geruit overhemd erop. Dat overhemd liet ik half open hangen, gewoon omdat het hier zo warm was. Ik deed wat extra deo op en ging met mijn hand door mijn woest pluizende haren. Ik kon er neit veel aan doen, dat deed het altijd als ik er geen kilo gel in smeerde. Ik trok toen ook maar mijn dichte schoenen uit en verwisselde ze voor slippers voor ik de hal in liep. Eenmaal weer in de ontvangsthal zag ik een hoop bekende mensen. Ik liep naar ze toe en sprong op de rug van een meisje dat ik herkende als een sportster. "Hey! Ik ben Charlie!" zei ik vrolijk. Ik had hier echt veel zin in. Niet eens echt in het eigenlijke spel maar kom op: We waren in freaking Thailand en mochten hier allemaal vette dingen gaan doen! Hoe cool was dat?!

    [Hij springt op Rose haar rug]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 16:50 ]


    Bowties were never Cooler

    Roselynn "Rose" Jennifer Smyte.

    Terwijl ik nog een stukje stokbrood af wil snijden word ik neens ik half 'aangevallen' vanaf achteren. Eerst heb ik de neiging om de persoon, ik ga er van uit dat het een persoon is, het zal geen één of andere Thaise vlieg zijn, van mijn rug af te gooien. Maar dat doe ik uiteindelijk toch maar niet. Het is gewoon een reflex.
    "Hey! Ik ben Charlie!" zegt ze persoon, een jongen die blijkbaar Charlie heet.
    Ik grinnik. "Ik ben Roselynn, zeg maar Rose."
    Het gewicht van de jongen op mijn rug kan ik prima hebben. Ik ben sterk dus tja. Als ik mijn gezicht omdraai komt het gezicht van de jongen me niet bekend voor. Misschien heel, heel vaag. Nee, ik denk het niet. De grote, gele trui hangt een beetje van mijn schouder af door het gewicht van de jongen. En ik doet de trui snel weer goed.
    Dan pak ik het stokbrood toch en steek het uit naar de jongen op mijn rug. "Jij ook?"

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 17:52 ]


    Reality's overrated.

    Jade Cecilia Valentina
    Ik wandel regelrecht naar de kamer waar ik de komende tijd zal slapen. Samen met Rita Ora, Cara Delevingne en Delisse Jones. Die eerste twee namen komen me bekend voor. Ik ken ze niet heel goed, maar kan ze wel voor me halen. Ze lijken me wel oke. Delisse kende ik eerst nog niet toen ik hierheen kwam, maar toen ik hoorde dat ze voor Disney werkt, was het voor mij al goed. Ik hou van Disney, vroeger als kind al en nu nog steeds. Vrolijk huppel ik naar het bed waar ik mijn naam op zie staan en laat mijn koffer er met een plof op neervallen. Ik zie dat ik een tweepersoonsbed deel met Delisse.
    Daarna loop ik naar de barbecue toe, waar ik opmerk dat veel mensen er al zijn. Ik zie al snel een bekend gezicht: Zayn Malik, van de boyband One Direction. Ik ben geen fan, maar hun liedjes zijn op zich best leuk. Ik heb nog nooit echt een beroemdheid ontmoet. Zelf ben ik schrijfster, maar schrijfsters zijn toch altijd minder bekend dan zangers, acteurs, noem maar op. En nu sta ik in een hele ruimte vol beroemdheden.
    Ik haal een hand door mijn rode krullen en loop dan op Zayn af. Niet veel later sta ik met een klein sprongetje voor hem.
    "Hi, ik ben Jade!"

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 18:36 ]


    "Family don’t end in blood”

    Joanne Rowling

    Er had zich een iemand voor gesteld, een meisje genaamd Roselynn, waarna ik naar mijn kamer was gegaan. Kamer 3, waar ik slaap voor de komende tijd. Als ik er niet als eerst e uit ga, ik hoop het niet.
    In mijn koffer ligt een kleine envelop, waar voor mama op staat. Erin zit een klein briefje, waar Jessica iets op heeft geschreven. Ik herken haar handschrift. Zou je deze kunnen dragen? Hij betekent veel voor me, maar ik zou het helemaal leuk vinden als jij hem draagt. Kussels. in de envelop zit een ketting. Ik herken hem, het is de ketting die Jessica voor haar veertiende verjaardag heeft gehad. Een vogelkooitje, een sleutel en engelenvleugels hangen er aan. Alle hangers hebben een verweerde look. Ze wou hem al jaren, en toen heeft ze hem van ons gekregen. Ze was er echt blij mee. Ik snap niet Waarom ze hem aan mij heeft gegeven. Ze draagt hem iedere dag, en nu ik in Thailand ben, moet ze hem missen. Dit moet echt veel voor haar betekenen.
    Beneden zijn al veel mensen bezig met de BBQ. Eigenlijk heb ik ook wel honger gekregen.


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Liam Payne

    Ik geef mijn moeder nog een dikke knuffel en loop de deur uit. Ik mag dan wel negentien zijn, mijn moeder is alles voor mij. Zonder haar was ik nooit gekomen waar ik nu sta. Een zanger uit de wereldberoemde boyband One Direction. De vlucht in het vliegtuig duurt niet lang. En als ik in de kleine bus zit - alleen - die me gaat brengen ben ik er na een klein uurtje. Ik ga naar binnen en zoek mijn kamer op. Ik most echt af van die verschrikkelijk zware koffer. Na een kwartier zoeken had ik de kamer gevonden. Ik slaap samen met Zayn, Louis en ene Ryan Guzman ken ik niet. Nou ja moet ik later maar even uit zoeken wie hij is en wat hij doet. Ik berg vlug mijn spullen op en loop dan de kamer uit om mijn mede ‘spelers’ te zoeken.
    Ik kom beneden en zie een paar mensen lopen, sommige ken ik andere niet. Maar ik heb geen behoefte om ze nu al te leren kennen. Later misschien.

    Een tijdje later zit ik in de tuin te eten. Mijn oog valt op een jongen en een meisje. De jongen zit op de rug van het meisje. Het meisje trekt meteen mijn aandacht. Ze is mooi, bloed mooi. Meteen voel ik een steek van jaloezie omdat de jongen daar is en niet ik. Maar die gedachte veeg ik snel weg, wat belachelijk Liam je kent haar niet. Ik zucht en kijk dan verschrikt om me heen. Damn it, er zou vast iemand zijn die het gezien heeft.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 19:16 ]

    [Ik heb in de beginpost, of hoe je dat ook noemen mag, plaatjes gezet van het huis (;]


    "Family don’t end in blood”

    Niall Horan

    Ik ben zoals altijd te laat. Ik ben te laat voor de bus, en de volgende vertrekt pas over een kwatier. Ik slenter door het vliegveld, als een meisje naar me toekomt. Ze kijkt me vrolijk aan, en opeens herken ik haar. 'Ally? Ally Jameson?' vraag ik. Ze knikt met een glimlach. Het is jaren geleden dat ik Ally gezien heb. Aangezien ze mijn beste vriendin was toen ik nog niet beroemd was, en me altijd heeft gesteund. 'Heey. Ik was dus verhuisd naar dit land, en toen ik hoord dat jullie hierheen kwamen, wist ik meteen dat ik je moest ontmoeten. Ik mis namelijk nog steeds die tijd dat we samen in het gras lagen, en fantaseerden over het leven dat we wouden leiden.' Legt zeui. Ik glimlach en geef toe dat ik het ook mis.

    Opeens hoor ik een harden stem in mijn oor. 'Niall!!! Je moet mee! De show,' hoor ik Paul roepen. Snel zeg ik Ally gedag, en ga ik in de auto zitten. Ik glimlach. Als ik aankom weet ik niet wat ik moet doen dus ga ik maar naar mijn kamer.

    (iemand voor Niall?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Charlie Rowe
    Ik voelde het meisje onder me opspannen, maar gelukkig gooide ze me er neit af. Gelukkig zat ik vrij stevig, dus veel moeite had ik er neit mee te blijven zitten. Dat was het positieve aan oudere broers. Ik glimlachte bij het horen van haar naam. "Mooie naam" Zo te voelen hield ze mijn gewicht prima. Dat was ook wel eens fijn, een meisje dat sterk in haar schoenen stond. Ik zag haar een stukje stokbrood naar me toe steken. "Lekker" Ik scheurde een stukje af en slingerde mezelf over haar schouder heen om zo recht voor haar te komen staan waar ik met een kwa-jongens bekkie het begon op te knauwen. Nu ik zo voor haar stond liet ik mijn ogen over haar glijden. Ze was echt een prachtig mooi meisje. Ik wist dat ik dit absoluut neit van mijn medekanidaten mocht denken, maar wauw! Daarbij leek ze tot nu toe ook met me om te kunnen gaan, wat neit iederen in het dagelijks leven kon zeggen omdat ik echt een brutale kwa-jongen was buiten de set. Ik haalde even een hand door mijn haar en slikte de hap stokbrood in mijn mond door. 'Heb je er ook zo'n zin in?" vroeg ik nogsteeds met die kwa-jongens blik in mijn ogen en een glimlach op mijn gezicht.


    Bowties were never Cooler

    MonkeySwag schreef:

    Niall Horan

    Ik ben zoals altijd te laat. Ik ben te laat voor de bus, en de volgende vertrekt pas over een kwatier. Ik slenter door het vliegveld, als een meisje naar me toekomt. Ze kijkt me vrolijk aan, en opeens herken ik haar. 'Ally? Ally Jameson?' vraag ik. Ze knikt met een glimlach. Het is jaren geleden dat ik Ally gezien heb. Aangezien ze mijn beste vriendin was toen ik nog niet beroemd was, en me altijd heeft gesteund. 'Heey. Ik was dus verhuisd naar dit land, en toen ik hoord dat jullie hierheen kwamen, wist ik meteen dat ik je moest ontmoeten. Ik mis namelijk nog steeds die tijd dat we samen in het gras lagen, en fantaseerden over het leven dat we wouden leiden.' Legt zeui. Ik glimlach en geef toe dat ik het ook mis.

    Opeens hoor ik een harden stem in mijn oor. 'Niall!!! Je moet mee! De show,' hoor ik Paul roepen. Snel zeg ik Ally gedag, en ga ik in de auto zitten. Ik glimlach. Als ik aankom weet ik niet wat ik moet doen dus ga ik maar naar mijn kamer.

    (iemand voor Niall?)


    [Je kunt Niall wel naar Zayn en Jade sturen? Want Jade stelde zich dus voor aan Zayn, maar ThingsInLife had dus al gezegd dat het even kon duren voor ze reageerde, en het is raar als Jade zomaar weg loopt xd. Maar als Niall er dan gewoon bij komt staan?]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 22:34 ]


    "Family don’t end in blood”



    "Hi, ik ben Jade." Een meisje met vrolijke rode krullen springt ineens in mijn gezichtsveld. Die is vrolijk.
    Door haar vrolijke gedrag verschijnt er automatisch een glimlach op mijn gezicht.
    "Hi Jade, ik ben Zayn." Ik steek even een hand omhoog als teken van begroeting. "Wil je me misschien een tip geven over wat jij doet kwa beroep? Ik meen je ergens van te kennen."
    Volgens mij had ik haar gezicht eens een keer gezien op een van de boeken die bij ons door het hele huis heen slingeren.


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.