• Deze RPG is gebaseerd op het programma Sabotage.



    Na het eerste seizoen van Sabotage, een Nederlands programma, dat in Nederland geen groot succes is geworden, hebben de Britten bedacht dat zij het beter kunnen. En zo dus Sabotage UK. Veel veranderingen van het oorspronkelijke spel zijn er niet. Zelfde land, zelfde villa. Dit jaar zullen er alleen meer aantal deelnemers zijn. En verblijven ze ook langer in de villa.
    Dit jaar lijken zich er zelfs koppels te vormen. Maar hoe goed kan je iemand vertrouwen? Zelfs al is het je beste vriend? Zelfs al ben je verliefd? Misschien is de ander wel de zo gevreesde Saboteur?
    Zestien beroemdheden verblijven zes weken lang in een villa in Thailand. Hier moeten ze opdrachten uitvoeren waarmee ze geld kunnen verdienen. Maar als de opdracht niet goed gaat -gaat het geld uiteraard naar de Saboteur, die er dan ook alles aan doet om de opdrachten te verpesten.
    Voor hoever kun je iemand vertrouwen?


    Klik hier voor de officiële speluitleg.
    Klik hier voor wat informatie over het spel.


    De regels:
    - Ken je het programma niet? Maakt niks uit. Als je het niet snapt kunnen er vragen worden gesteld.
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Eén personage per persoon.
    - Tijdens opdrachten gaan dingen fout, houd daar rekening mee!
    - De saboteur zal mensen er uit sturen. Uiteindelijk zullen in de finale alle personages wel weer terugkomen. Je word gewaarschuwd als het zover is. Je zou dan moeten stemmen wie volgens jou de Saboteur is. Houd hier alsjeblieft rekening mee.
    - In principe stuurt de Saboteur de personages weg aan wie hij of zij niks meer heeft. Als je niet op komt dagen, of te lang afwezig bent zonder reden word je waarschijnlijk de eerstvolgende die eruit vliegt.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Loubearx maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Rollen:

    Mannen:
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (Paynlinson)
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)

    Vrouwen
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Stylez)
    - VRIJ
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (GwenxVeer)
    - Cara Delevingne: Model. (Limits)
    - Hayleyn Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Jade Valentina: Schrijfster.(Licorne)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Paynez)
    - Delisse Jones (Aquari)

    De Saboteur zal een bericht krijgen dat die persoon de Saboteur is. Die persoon zal ook berichtjes naar mij, Loubearx moeten sturen met daarin de sabotage acties, degene die hij of zij geëlimineerd heeft en wie genomineerd voor eliminatie is. Ik zal het dan op het RPG zetten wat er gebeurd vanuit het zicht van de Saboteur.


    Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunnen er natuurlijk altijd vragen worden gesteld (:


    De Saboteur is gekozen. Er zullen stukjes vanuit de Saboteur komen, die post ik. Ik ben ook samen met de Saboteur de enige die het weet. De Saboteur krijgt af en toe meer informatie. Als jullie inspiratie voor de opdrachten hebben, bedankt. Ook andere ideeën hoor ik graag.

    'We beginnen op het moment dat ze in het huis aankomen. Er zijn vier slaapkamers. Wat betekend dat er op iedere kamer vier personen slapen. De indeling is al gemaakt, die vind je hieronder. Als iedereen zijn spullen op zijn kamer is heeft gezet staat er een barbecue klaar. Er is van alles, inclusief champagne. Deze avond is om elkaar te leren kennen. En er een gezellige avond van te maken. De volgende ochtend zal de eerste opdracht beginnen.
    Veel succes.'


    De kamerindeling:


    Kamer 1 (Mannen):
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)


    Kamer 2 (Mannen):
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (24121993)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)


    Kamer 3 (Vrouwen):
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Curlies)
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (GwenxVeer)
    - Hayley Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Paynez)


    Kamer 4 (Vrouwen):
    - Delisse Jones: Illustrator bij Disney. (Aquari)
    - Jade Valentina: Schrijfster. (Licorne)
    - Rita Ora: Actrice, zangeres, songwriter. (Appa)
    - Cara Delevingne: Model. (Limits)


    De kamerindeling kan veranderen zodra er mensen geëlimineerd zijn, houdt hier rekening mee.


    Woonkamer
    Keuken
    Slaapkamer
    Badkamer
    Terras
    Zwembad

    Bij elke slaapkamer hoort een badkamer, dus er zijn vier badkamers. Iedereen slaapt in een tweepersoonsbed zoals je kunt zien op het plaatje.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:14 ]


    "Family don’t end in blood”

    [Mijn topics.]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:03 ]


    Reality's overrated.

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    [MIJN TOPICS.]

    [MIJN AWESOME TOPICS.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mon topics


    26 - 02 - '16

    (mt)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn Topics.]


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Llamarmy schreef:
    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn Topics.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [MT]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Justin Bieber

    Ik zwaaide nog even naar mijn moeder die me als antwoord een luchtkusje toe zond. Ik was 19 en was nog steeds een moederskindje. Het was dan ook niet prettig om zomaar een paar weken ergens anders te gaan 'wonen'. Ik had dan nog het geluk dat ik de meeste kende maar anders zou het een regelrechte hell worden. Ik liet mijn blik vallen op mijn 2 vel paarse koffers waarna ik allebij bij het handvat pakte en mee sleurde naar het huis. Ik had vorige week al een sleutel opgestuurd gekregen dus dat was ook geen probleem. Het enige wat het nog compleet zou maken om niet als een van de eerste weggestuurd te worden. Ik liet de sleutel in het sleutelgat vallen en draaide de sleutel om. Het resultaat was dat de deur open was en ik naar boven kon lopen. Ik liet mijn handen even glijden over de trede waardoor mijn hand vies werd. ''Stof'' mompelde ik. Ik maakte de 1e kamerdeur open waar mijn naam opstond. Ik liet mijn ogen even glijden over het 2e bed waar een paar hoeslaken omheen was. ''Voor mij''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cara Delevingne.

    Als ik al mijn spullen heb uitgestald op mijn bed loop ik naar beneden. Waar ik in de keuken wat inschenk voor mezelf. Ik drink de cola gulzig op en huppel dan naar buiten waar een heel buffet voor ons klaar staat met BBQ en al. Ik besluit weer eens mijn jongenskant naar boven te laten komen en bestudeer de BBQ goed. Waarschijnlijk ben ik hier dus het eerst. Ik loop snel terug naar binnen en zie dat er nog niemand naar binnen is gekomen. Teleurgesteld loop ik weer terug om alvast een goede stoel te claimen. Toen ze me aanboden om mee te doen aan dit programma had ik er eerst niet veel zin in, maar uiteindelijk had mijn manager me overgehaald. ‘Gratis publiciteit is altijd goed.’ Had hij knipogend verteld.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:18 ]

    Rita Sahatçiu Ora

    Grijnzend stapte ik uit mijn zwarte Ferrari en pakte de sleutel van het huis uit mijn zak. Ik had gehoord dat Cara ook hier zou komen. God, wat had ik haar gemist. Maar Justin Bieber zou er ook zijn. Dat maakte het een stuk minder. Mijn outfit was simpel en fijn. De deur maakte ik open en met een overdreven stapte ik binnen. 'Iemand?!' riep ik door het huis. Eerst zou ik boven maar mijn spullen neergooien en daarna rond kijken. Boven maakte ik de kamerdeur open die voor mij en drie anderen bestemd was. Grijnzend gooide ik de twee koffers op bed. Veel had ik niet nodig. Al huppelend kwam ik weer beneden aan waar ik even rondkeek. De beanie op mijn hoofd trok ik even strak waardoor mijn geverfde, blonde krullen eronderuit kwamen. Mijn originele haarkleur was gewoon niet mooi.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roselynn "Rose" Jennifer Smyte.

    Aan mijn verwassen en veel te grote trui plukkend rol ik mijn koffers bekijk ik het huis. Eigenlijk is het veel te warm voor de trui, maar om hem uit te doen vind ik ook niks. Ik bijt op mijn lip en loop naar buiten. Waar Cara Delevingne zit. Kijk, iedereen die mee doet is verschrikkelijk beroemd. En dan kom ik aan, nou ben ook ik bekend door mijn olympische medaile en de paar rollen die ik heb gehad. Maar zo bekend? Nee, alleen voor de sportfanaten. En die genen die me toevallig opgemerkt hebben in een film. Ik loop naar haar toe en ga ook in een stoel zitten.
    "Ik ben Roselynn Smyte," zeg ik. "Rose dus."
    Waarom ik aan dit programma meedoe weet ik niet zo goed. Want eigenlijk was ik druk. Toch wou ik wel weer eens wat anders. Ook al lijkt het me niks om niemand te kunnen vertrouwen. Cara nu dus ook niet.


    Reality's overrated.



    Dit is een van de weinige keren dat ik zonder de lads aankom bij een programma, huis, villa, hoe je het ook wilt noemen. Ik tast diep in een van mijn zakken op zoek naar mijn sleutel. Ik wist toch echt zeker dat ik hem in mijn recht- ah, gevonden. Zodra ik de deur had geopend sleepte ik mijn koffer eigenlijk meteen mee naar de slaapkamers toe. Ik keek even naar het bordje wie hier allemaal gingen slapen Zayn Malik, Liam Payne, Louis Tomlinson, Ryan Guzman Ik zou dus op een kamer slapen met Liam en Louis. Zodra ik naar binnen liep zag ik twee tweepersoonsbedden staan, ik keek even op het bordje van het eerste bed. Zayn Malik en Liam Payne. Gelukkig hoefde ik mijn bed te delen met Liam en niet met iemand die helemaal wildvreemd voor mij is, nou ja, wildvreemd, ik had laatst nog een film gezien waarin Ryan Guzman speelde.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 22:03 ]


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.