• Ik was samen met mijn zus en mijn vriendin naar iddool on stage gegaan in de lotto arena en het was heel fijn! En na de show was nog en signeersessie van kevin (en kato) en ik, mijn zus en mijn vriendin hebben daar een uur tussen die zwetende, duwende (waarom kunnen die mensen nooit stilstaan?! het is toch ook geen wereldster he! ook al wou ik zelf ook wel een handtekening!) mensen gestaan en net toen we bijna aan de beurt waren geeft hij gewoon een kushand en gaat weg! en we stonden bijna recht voor zijn neus!! En het waren niet zoveel mensen meer ;(
    hij kan daar zelf wel niks aan doen maar het is wel stom...
    Pff.. ook al zoiets meegemaakt? x

    Ik wilde het wel lezen maar door de gebrek aan interpunctie en hoofdletters snap ik er geen snars van..

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 16:27 ]


    Only a fool believes it's better to have lost at love than never to have loved at all.

    Jep, ik was naar Aalst naar de signeersessie gegaan van Idool. Mijn vriendin en ik hebben 2 hele freaking uren zitten aanschuiven in de hitte, en daarbinnen was het super warm. We hadden nog het geluk dat we de handtekeningen kregen, maar we mochten niet meer op de foto, omwille van tijd en er was nog veel volk. En net na ons zeiden ze dat het afgelopen was, en heel de winkel stond nog vol! Dus we hebben echt wel geluk gehad. Ik ben er wel mijn cd met handtekeningen kwijt geraakt, maar het was eigenlijk niet zo erg, want ik had nog een poster met mijn handtekeningen op.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    MissesChaos schreef:
    Ik wilde het wel lezen maar door de gebrek aan interpunctie en hoofdletters snap ik er geen snars van..

    het komt erop neer dat ik naar een signeersessie was gegaan. (<---punt xp)
    Maar toen ik, mijn zus en vriendin bijna aan de beurt waren, ze waren gestopt!
    Terwijl wij daar meer dan een uur stonden!

    Dat is zwaar kut --'
    But shit happens


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    CurlyBubbles schreef:
    (...)
    het komt erop neer dat ik naar een signeersessie was gegaan. (<---punt xp)
    Maar toen ik, mijn zus en vriendin bijna aan de beurt waren, ze waren gestopt!
    Terwijl wij daar meer dan een uur stonden!

    Oh oke dat is genaaid.


    Only a fool believes it's better to have lost at love than never to have loved at all.

    Mutant schreef:
    Dat is zwaar kut --'
    But shit happens

    das waar en het was toch een fijne dag :)
    Waarbij mijn beste vriendin mij vol spaghetti onder heeft gespuwd toen ze moest lachen :)

    CurlyBubbles schreef:
    (...)
    das waar en het was toch een fijne dag :)
    Waarbij mijn beste vriendin mij vol spaghetti onder heeft gespuwd toen ze moest lachen :)


    haha van vrienden moet je het hebben ;p


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    (...)

    haha van vrienden moet je het hebben ;p


    Jah ik wou nog wraak nemen met mijn cola :)...
    maar ik heb het toch maar niet gedaan ;)
    Maar het blijft een trauma ;p