• Deze RPG is gebaseerd op het programma Sabotage.



    Na het eerste seizoen van Sabotage, een Nederlands programma, dat in Nederland geen groot succes is geworden, hebben de Britten bedacht dat zij het beter kunnen. En zo dus Sabotage UK. Veel veranderingen van het oorspronkelijke spel zijn er niet. Zelfde land, zelfde villa. Dit jaar zullen er alleen meer aantal deelnemers zijn. En verblijven ze ook langer in de villa.
    Dit jaar lijken zich er zelfs koppels te vormen. Maar hoe goed kan je iemand vertrouwen? Zelfs al is het je beste vriend? Zelfs al ben je verliefd? Misschien is de ander wel de zo gevreesde Saboteur?
    Zestien beroemdheden verblijven zes weken lang in een villa in Thailand. Hier moeten ze opdrachten uitvoeren waarmee ze geld kunnen verdienen. Maar als de opdracht niet goed gaat -gaat het geld uiteraard naar de Saboteur, die er dan ook alles aan doet om de opdrachten te verpesten.
    Voor hoever kun je iemand vertrouwen?


    Klik hier voor de officiële speluitleg.
    Klik hier voor wat informatie over het spel.


    De regels:
    - Ken je het programma niet? Maakt niks uit. Als je het niet snapt kunnen er vragen worden gesteld.
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Eén personage per persoon.
    - Tijdens opdrachten gaan dingen fout, houd daar rekening mee!
    - De saboteur zal mensen er uit sturen. Uiteindelijk zullen in de finale alle personages wel weer terugkomen. Je word gewaarschuwd als het zover is. Je zou dan moeten stemmen wie volgens jou de Saboteur is. Houd hier alsjeblieft rekening mee.
    - In principe stuurt de Saboteur de personages weg aan wie hij of zij niks meer heeft. Als je niet op komt dagen, of te lang afwezig bent zonder reden word je waarschijnlijk de eerstvolgende die eruit vliegt.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Loubearx maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Rollen:

    Mannen:
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (Paynlinson)
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)

    Vrouwen
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Stylez)
    - VRIJ
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (GwenxVeer)
    - Cara Delevingne: Model. (Limits)
    - Hayleyn Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Jade Valentina: Schrijfster.(Licorne)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Paynez)
    - Delisse Jones (Aquari)

    De Saboteur zal een bericht krijgen dat die persoon de Saboteur is. Die persoon zal ook berichtjes naar mij, Loubearx moeten sturen met daarin de sabotage acties, degene die hij of zij geëlimineerd heeft en wie genomineerd voor eliminatie is. Ik zal het dan op het RPG zetten wat er gebeurd vanuit het zicht van de Saboteur.


    Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunnen er natuurlijk altijd vragen worden gesteld (:


    De Saboteur is gekozen. Er zullen stukjes vanuit de Saboteur komen, die post ik. Ik ben ook samen met de Saboteur de enige die het weet. De Saboteur krijgt af en toe meer informatie. Als jullie inspiratie voor de opdrachten hebben, bedankt. Ook andere ideeën hoor ik graag.

    'We beginnen op het moment dat ze in het huis aankomen. Er zijn vier slaapkamers. Wat betekend dat er op iedere kamer vier personen slapen. De indeling is al gemaakt, die vind je hieronder. Als iedereen zijn spullen op zijn kamer is heeft gezet staat er een barbecue klaar. Er is van alles, inclusief champagne. Deze avond is om elkaar te leren kennen. En er een gezellige avond van te maken. De volgende ochtend zal de eerste opdracht beginnen.
    Veel succes.'


    De kamerindeling:


    Kamer 1 (Mannen):
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)


    Kamer 2 (Mannen):
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (24121993)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)


    Kamer 3 (Vrouwen):
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Curlies)
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (GwenxVeer)
    - Hayley Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Paynez)


    Kamer 4 (Vrouwen):
    - Delisse Jones: Illustrator bij Disney. (Aquari)
    - Jade Valentina: Schrijfster. (Licorne)
    - Rita Ora: Actrice, zangeres, songwriter. (Appa)
    - Cara Delevingne: Model. (Limits)


    De kamerindeling kan veranderen zodra er mensen geëlimineerd zijn, houdt hier rekening mee.


    Woonkamer
    Keuken
    Slaapkamer
    Badkamer
    Terras
    Zwembad

    Bij elke slaapkamer hoort een badkamer, dus er zijn vier badkamers. Iedereen slaapt in een tweepersoonsbed zoals je kunt zien op het plaatje.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:14 ]


    "Family don’t end in blood”

    [ iPayphone > Aquari ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Te vroeg geklikt]

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 0:27 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rita Sahatçiu Ora

    Even keek ik naar de stoel naast Cara en plofte er toch maar op neer. Mijn voeten sloeg ik op haar benen zodat ik half lag. Pas toen Cara in mijn wang prikte drong haar vraag tot me door en ik knikte onmiddellijk. 'Volgens mij wel, anders gooi ik wel iemand eruit' glimlachte ik. Ik pakte een satéprikkertje en prikte in een stukje stokbrood die ik in mijn mond stopte. Pas na twee minuten keek ik weer op. 'Is iedereen er? En hoe laat is het eigenlijk?' vroeg ik door. Ik stond weer op en liep naar de barbecue. 'Eens kijken hoe dit ding werkt' grijnsde ik. Hij stond schijnbaar al aan dus legde ik er een hamburger op en porde er af en toe met een vork tegenaan. 'Wat duurt dit lang' mompelde ik. Toen besloot ik maar te gaan experimenteren en draaide de hamburger met de vork af en toe om totdat ie van de barbecue afviel en op de grond terechtkwam. 'Oeps' Beteuterd bleef ik er naar kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roselynn "Rose" Jennifer Smyte

    Als ik merk dat de blik van één van de jongens, die ik niet ken, naar Charlie en mij toe gaat. Ik bijt op mijn lip en negeer het.
    "Mooie naam," zegt Charlie over mijn naam.
    "Bedankt," zeg ik met een glimlachje.
    "Lekker," hij pakt het stukje stokbrood aan en slingert zich van mijn rug af. Waarna hij het stokbrood op begint te eten met een kwa-jongens blik.
    Ik mag hem wel, hij is niet het type jongen dat ik iedere dag tegen kom. Hij heeft een kwa-jongen in zich. En dat mag ik wel denk ik.
    "Heb jij er ook zo'n zin in?" vraagt hij als hij het stuk stokbrood door heeft geslikt.
    Ik haal mijn schouders op. "Ja, ik denk het wel."
    Dan trek ik hem mee naar de jongen die daarnet naar me keek. Gewoon omdat hij de enige is die niet in gesprek is of wat dan ook.
    "Ik zag je kijken, ik ben Roselynn, maar zeg maar Rose," zeg ik terwijl ik mijn hand uitsteek en hem met een glimlach aankijk.


    Reality's overrated.

    Jade Cecilia Valentina
    "Ik ben schrijfster," beantwoord ik Zayn's vraag. "Jij bent van die boyband toch? One Direction?" vraag ik, ook al weet ik het antwoord al. Ik toon gewoon wat interesse, om het gesprek een beetje op gang te krijgen.
    Ik merk dat ik voor mijn doen best hyper ben, als ik van het ene been op het andere been begin te huppen. Meestal ben ik juist een wat rustiger type, maar ik heb er gewoon ontzetten veel zin in. Ten eerste verblijven we in een super-de-luxe villa in Thailand, dat is al geweldig op zich. Ten tweede houd ik wel van dit soort spellen. En ten derde, ik vind het nu al gezellig hier. En ik houd van barbecues. Eigenlijk zijn barbecues bijna altijd gezellig.
    Het feit dat de meeste personen hier een stuk bekender zijn dan ik, vind ik ook geen probleem. Hoe bekender je bent, hoe meer mensen je denken te 'kennen'. Ze lezen over je in roddelbladen en hebben dan soms ook meteen al een vooroordeel over je. Hier durf ik te wedden dat minimaal de helft mij niet kent. Ze kunnen me leren kennen hoe ik echt ben, zonder al dat gedoe van vooroordelen.


    "Family don’t end in blood”

    Charlie Rowe
    Ik grijnsde bij haar andwoord. Toen werd ik opeens door haar meegetrokken naar een jongen die een beetje loner buiten de groepjes stond. Ik herkende hem wel, maar ik kon hem eventjes niet plaatsen. Door het laatste toneelstuk en de film had ik een tijd onder een steen geleefd. Ik glimlachte naar hem. Dat hij naar Rose keek vond ik wat minder, maar ik gaf hem geen ongelijk, ze was bloedmooi. "Charlie" zei ik vlug. Hij leek me opzich een aardige jongen, heel anders dan ik was, maar wel aardig. Misschien sliep ik wel met hem op een kamer. Dat zag ik vanavond allemaal wel. Ik had eerlijk gezegt geen zin om vanavond vroeg naar bed te gaan. Als het me lukte wilde ik het liefst hier met iedereen een feestje houden, gewoon om te vieren dat we allemaal in zo'n prachtig resort in freaking Thailand zaten.Nu ik er weer aan dacht werd ik weer helemaal hyper. Ik vond het echt helemaal te gek.


    Bowties were never Cooler

    Ryan Guzman

    Ik stap uit de auto en loop naar het huis. Ik was veel te laat toegekomen en waarschijnlijk de laatste. Ik vergeet altijd op de klok te kijken.
    ik stap het huis binnen en zoek een deur waar mijn naam opstaat. Het was echt een prachtig huis. Ik nam mijn twee koffers en leg ze op een bed die nog niet bezet was. En pakte mijn spullen uit. Als ik klaar ben loop ik door het huis. Als ik bijna door het hele huis ben gelopen zie ik het terras waar veel mensen zitten. Ik besluit dan maar om naar hen toe te gaan."Hei, ik ben Ryan"zeg ik tegen hen.





    (srry kort stukje heb examens)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 17:56 ]

    Liam Payne

    Verbaast door haar spontaan voorstelling neem ik haar hand aan.
    “Liam…Liam Payne.” Stotter ik. Jezus waarom moet ik ook zo verlegen zijn!
    Dan ga ik naar binnen en plaats me op een stoel in de mega keuken. Ik neem men Iphone en begin wat te smsen met men beste vriendin. Ik ken haar al sinds we beide baby waren, ze was en is nog steeds m'n buurmeisje. Het maakt me dan ook kapot dat ik haar zo vaak, zo lang moet missen. Maar dat is nu eenmaal mijn job. Ik ben wel blij dat de jongens me zoveel steunen en me helpen als ik he moeilijk heb. Dat doen we eigenlijk allemaal wel. Elkaar helpen. Buiten hoor ik het gelach van de andere deelnemers en ook vaag muziek. Maar ik besteed er geen aandacht aan. Beklaag het me al dat ik hier ooit heb in toegestemd. Ik denk dat ik vaag ogen in mijn rug voel branden. Maar dat zal ik me vast wel verbeeld hebben. Ik vertel in m'n smsen over het meisje met de mooie ogen… Rose… Haar naam is Rose….

    Roselynn "Rose" Jennifer Smyte.

    "Charlie," stelt Charlie zich snel voor.
    "Liam... Liam Payne," zegt de jongen met de chocoladebruine ogen.
    Ik frons mijn wenkbrauwen. Herken ik het ergens van? Nee, niet. Ik denk het niet. De jongen loopt weg, naar de keuken. Ik weet niet wat er met hem aan de hand was, maar hij was zo verlegen ofzo. Ik weet het niet, iets zat hem dwars. Toch lijkt hij me wel aardig. Interresant. Ik draai me weer richting de barbeque en mijn blik valt op de champagne. Ik drink niet, het mag niet voor mijn dieët en het voelt niet goed. Vooral omdat ik heb meegemaakt heb hoe mijn vader er aan onderdoor ging. Het eten past trouwens ook niet echt bij wat ik normaal eet. Ik moet fit blijven. Maar ja.
    "Ach, pech," zeg ik en pak nog een stuk stokbrood.


    Reality's overrated.

    Charlie Rowe
    Ik herkende de naam van de verlegen jongen vaag. Ik zou het hem later wel vragen, want zodra ik dat nu wilde doen was hij weg. Ik keek even naar Rose en trok een wenkbrauw op. Hij wist vast niet hoe hij met meisjes om moest gaan ofzo. Opzich leek het me een goede gast. Ik ging met haar mee naar de barbeque en pakte het stukje stokbrood uitdagend uit haar hand voor ik met mijn kwa-jongens blik in mijn ogen haar nogsteeds aankeek. "Dank je wel." zei ik vrolijk voor ik het broodje scheef in mijn mond stak. Ik grijnsde wat. Dit was eigenlijk heel brutaal en totaal niet netjes. Daarom pakte ik een ander stukje van de tafel en gooide dat zo met een boogje naar haar toe. Ze was echt een mooi en sportief meisje. Toen zag ik een krat biet in ijs onder de tafel staan. Ik haalde er een flesje uit en haalde de dop eraf met de zijkant van het krat. "Wil jij ook? Of iets anders?" vroeg ik haar voor ik een slok van het ijskoude bier nam. Echt lekker. Eigenlijk mocht ik pas net drinken, maar tja, op premieres kreeg ik toch altijd al, zeker sinds ik 16 was geworden.


    Bowties were never Cooler

    Roselynn "Rose" Jennifer Smyte.

    Charlie pakt het stukje stokbrood dat ik in mijn hand had af. Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Dank je wel," zegt hij vrolijk voor hij het brood - wat eerst mijn brood was geweest, ook al was het niet echt mijn bezit... Wat dan ook.
    "Hé!" speels por ik hem tussen zijn ribben. "Dat is gemeen," zeg ik met een pruillip.
    Dan pakt Charlie een ander stuk brood en gooit die naar mij toe. Ik vang hem met gemak op en stop het in mijn mond. Charlie pakt een krat bier onder de tafel vandaan. Waar hij een flesje bier uit haalt.
    "Wil jij ook? Of iets anders?" vraagt hij me.
    Een beetje beteuterd kijk ik naar het kratje. Zal ik? Nee.
    "Euh, ik hoef niet, bedankt," zeg ik. "Ik ga binnen wel wat halen. Ik ben zo terug." Even kijk ik de rest aan. "Iemand verder nog behoefte aan iets anders als bier of champagne te drinken?" vraag ik.
    Ik wacht de antwoorden af en loop naar binnen. Waar die eenzame jongen - Liam Pan- Liam Payne - op het keukenblok zit.
    "Hey," zeg ik vrolijk. "Ook iets te drinken? Of heb je liever bier of champagne?" vraag ik hem terwijl ik een glas pak en die met een fles water vult. In het buitenland is het nooit zeker of er goed drinkwater uit de kraan komt. En nu is dit pas de eerste dag - avond - en staan er in de koelkast genoeg flessen water en ander drinken, dus ga in het niet riskeren.


    Reality's overrated.

    Charlie Rowe
    Ik grijnse toen ze me tussen mijn ribben porde. Nog een voordeel aan oudere broers, daar kon ik tegen. "Weet ik." zei ik vrolijk terwijl ik nog een hap van het stokbroodje nam. Toch was ik de beroerdste niet en gooide ik haar dus toch maar een stokbroodje toe. Toen viel mijn oog op een krat bier dat onder de tafel stond. Ik haalde er een flesje uit en opende het voor ik aan haar vroeg of ze ook wilde. Ik zag haar wat beteuterd kijken. Had ik iets verkeerds gezegt? "Ik goed" zei ik. Die lustte vast geen bier, net als velen meisjes. Ik leunde tegen de tafel aan en keek eens rond met het flesje in de hand. Op dat moment kwam er een jongen binnen die zich aan de groep voorstelde als Ryan. Ik zette me zacht af van de grond en liep naar hem toe. "Charlie, aangenaam." Ik nam een slok van mijn biertje met de bijna eeuwige kwa-jongens blik in mijn grote bruine ogen. "Wil je ook?" vroeg ik duidend op het biertje. Ik moest wel doordrinken, want met deze tempraturen werd het vrij snel warm en dan was het echt niet zo lekker meer.


    Bowties were never Cooler

    Justin Bieber Er zitten veel spellingsfouten in denk ik maar ik heb dyslectie

    Ik keek haar beteuterd aan. Niet ál mijn flirt trucken werken dus. Ik keek even naar links en ik zag Zayn er al aan komen. Glimlachend gaf ik hem een bro-hug. ''Lang niet gezien''. Ik probeerde mijn lach in te houden terwijl Rita een meisje op de waarheid sprak. Waarna Roselynn met opgetrokken wenkbrauwen naar Rita keek. Ik vond Roselynn maar raar. Ze had voor mij teveel stemwisselingen. Een keer was ze verlegen de andere keer leek ze wel té enthousiast. Ik keek even naar Rita en Cara die wegliepen. Waar gingen die naar toe? ''zullen we gaan BBQ'en?'' vragend keek ik Zayn aan.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 10:38 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    -

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 11:09 ]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Alweer verbaast door het feit dat ze tegen me praat, beantwoordt ik haar dat ik wel een glas water wil. Ze is niet alleen ongelooflijk knap maar ook nog eens slim,want ze neemt water uit de plastic flessen die in de koelkast staan. Het is wel zo slim om niet meteen van de kraanwater te nemen. Ik richt mijn blik weer naar buiten en zie dat de andere nog leuk aan het door feesten zijn. Soms haat ik het echt dat ik zo verlegen ben. Ik heb nooit echt behoefte gehad aan sociaal contact. Zingen was het enige wat ik altijd wilde doen, en sporten dan. Met als gevolg dat mensen me vroeger saai vonden. en ik werd gepest.. Mijn sweet sixteen was een ramp. Niemand kwam opdagen. En nu...nu sta ik zowat elke avond voor tienduizenden meisje op te treden... Ongelooflijk hoe je leven kan veranderen in twee (bijna drie) jaar tijd, maar mij hoorde je niet klagen.

    I love my Life