• Ik zette me op het bed, dat vrij comfortabel (lees: heel comfortabel) was, pakte mijn mobiel uit mijn broekzak en nam een foto van mijn juist verworven geldbron. Deze stuurde ik vast door naar een van de mensen buiten, zodat ze wisten dat mijn missie zo goed als compleet was. Vervolgens richtte ik mijn blik op de foto. Harry en een vrouw; zijn moeder, nam ik aan. Schattig, dat moest ik toegeven.
    Oké, het bed zat écht lekker. Even liggen, zou dat kwaad kunnen? Vast niet.
    Ik legde mijn benen op het bed en zorgde dat ik zo fijn mogelijk lag.
    Dat was waarschijnlijk de grootste fout die ik – tot dan toe – ooit in mijn leven gemaakt had.


    Op de wereld leven - ongeveer - zeven miljard mensen. Één van die mensen, is Elaine Williams; een achttienjarig meisje uit Noord-Londen. Ze is een doodnormaal meisje, met een doodnormaal leven en met doodnormale tienerdrangen, zoals: erbij horen, mooi gevonden worden en andere sociale behoeften.
    Een andere bewonder van de planeet Aarde is Harry Styles, een tiener die een iets minder normaal leven leidt. Hoewel ook hij in Noord-Londen woont, hebben de twee elkaar nooit ontmoet. Tot die éne dag...

    Voor mijn story heb ik nog wat rollen nodig, namelijk:
    - 2x oudere broer Elaine
    - 1x Oudste broer Elaine (+/- 24 jaar)
    - 2x1x vriendinnen Elaine
    - 3x politieagent / bodyguard
    - 2x jongens van het school basketbalteam
    - Vriendin oudste broer
    - (Soon to be) Vriendin George (moet op een redelijke afstand van Londen wonen).
    - 2x 1x Jack's one night stand
    - 2x Jacks vrienden (mannelijk)
    - Jack's ex
    - Zusje vriendin Abell
    - Fotograaf (mannelijk)
    - Journalist (mannelijk)
    - Moeder Elaine
    - Vader Elaine
    - Ex-beste vriend Jack
    - 21x huisgenoot Robert
    - 5x32x1x goede vrienden George- 1x beste vriend George
    - vriendje Laura
    - 21xx vriendin Elaine
    - 8x6x4x vriendengroep Abel
    - 1x Beste vriend Abel



    Nuttige informatie om in je hoofd te houden bij het maken van een rol:
    Jack en George zijn broers van Elaine. Jack is 20, George 24. Abell's (derde broer van Elaine) vriendin is 23 en woont in Doncaster.
    - De ouders van Elaine, Abell, George, Jack en Robert zijn vrij weinig thuis, dus ze mogen een drukke baan hebben. Ook moet je rekening houden met de leeftijden; ze hoeven niet stokoud te zijn, maar 35 zou bijvoorbeeld een beetje onrealistisch zijn.
    Robert is de tevens een broer van Elaine. Hij is een tweeling met Jack, wat dus wil zeggen dat hij 20 jaar is. Hij studeert ICT.
    Laura is de beste vriendin van Elaine. Ze is 17 jaar. Haar vriend mag wel iets ouder zijn natuurlijk, maar niet véél te oud.
    - Abel is ook een broer van Elaine; hij is 23.


    Er kunnen nog meer rollen komen, maar dit zijn de rollen die ik nu te verdelen heb (:


    Wat heb ik van je nodig?

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Likes:
    Dislikes;
    Extra:
    Foto:


    Alvast bedankt voor het invullen :3

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 8:46 ]


    We need a bigger boat.

    Rol: Ex-beste vriend Jack
    Naam:Cody Dew Butler
    Leeftijd:20 16-3-1993
    Woonplaats:Zuid-London
    Likes:Cody speelt in een band genaamd 'No Limit',hij speelt gitaar en zingt een beetje.Ook als je hulp nodig hebt bij je computer kan je hem altijd om hulp vragen,omdat hij volgens zijn vrienden de 'computermaster' is.Cody is ook een sportieve jongen,hij doet 3x in de week aan fitness en zit in het voetbalteam.Hij houdt veel van aandacht en vooral meisjesaandacht,en soms wordt hij gezien als een echte player. Hij houdt ook natuurlijk zoals elke jongen, om grapjes uit te halen bij zijn vrienden.Ook is hij dol op zijn witte Audio die hij van zijn ouder gekregen heeft.Ook al plagen ze elkaar vaak, houdt Cody veel van zijn kleine zusje Mila en is er beschermend over haar.
    Dislikes;Cody kan totaal niet tegen 'good girls en boys' die niks durven te doen
    .Het liefst feest hij heel de nacht door en haat het als iemand tegen hem zegt wat hij moet doen. Cody wordt ook wel is dronken maar hij kan totaal niet tegen mensen die drugs innemen of alcoholverslaafden zijn.
    Extra:Cody heeft nog altijd spijt om wat hij gedaan heeft tegenover Jack.Hij herinnert zich niet veel van die avond maar hij weet nog wel dat ze alle bij erg dronken waren die dag en niet wisten wat ze deden.Hij mist Jack heel erg en wilt het graag goed maken, maar Jack heeft hem duidelijk gemaakt dat hij geen contact meer met hem wilt.
    Foto:



    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 23:45 ]


    “Don't cry because it's over, smile because it happened."

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 23:45 ]


    “Don't cry because it's over, smile because it happened."

    Mijn dank is groot!


    We need a bigger boat.

    Rol: Fotograaf.
    Naam: Tyler Shives.
    Leeftijd: 37 jaar, verjaart op 23 augustus.
    Woonplaats: Staat nooit vast, wordt steeds ergens anders heen geroepen.
    Likes: Tyler vindt het geweldig om te fotograferen en te lezen. Het is een rustige man die goed verdiend door het fotograferen van landschappen en beroemdheden. Hij vindt het fijn om op reis te zijn en hij vindt niet alleen fotograferen leuk; hij vindt filmen ook fijn. In zijn vrije tijd tekent en schildert hij vaak omdat het écht een rustige man is. Tyler vindt het ook niet erg als hij aandacht van vrouwen krijgt.
    Dislikes: Tyler vindt het nooit leuk als mensen hem negeren of als hij te weinig loon krijgt. Het is namelijk een hard beroep en je moet er veel moeite voor doen om een ster goed in beeld te krijgen. Hij haat het om in of tussen een gevecht te komen met iemand anders. Meestal is het geen probleem, want Tyler is best sterk, maar hij vindt het echt niet leuk. Hij zou ook nooit drugs gebruiken.
    Extra: Tyler is een erg gespierde man en heeft uit een oude relatie nog een tweeling die beiden 15 jaar zijn, maar die zijn met de moeder meegegaan. Hij heeft al zo’n 6 jaar geen contact met de tweeling en de moeder, alhoewel hij dat wel graag wil. Hij is nu wel single. Tylers motto is “Be Yourself”.
    Foto:


    Channing Tatum.

    Rol: Journalist.
    Naam: Chandler Oaks.
    Leeftijd: 25 jaar, verjaart op 27 oktober.
    Woonplaats: Staat nooit vast, altijd in een ander hotel.
    Likes: Chandler is een schat van een jongeman die graag lol maakt en met mensen praat – zo is hij aan zijn beroep gekomen. Hij maakt graag reportages met de studio of hij interviewt een beroemdheid over iets. Chandler is een drukke jongeman die van lachen houdt en die graag grapjes met iedereen uithaalt. Toch krijgt hij heel weinig haat omdat het een jongeman is waarmee je fijn en leuk mee kan praten.
    Dislikes: Chandler vindt de weinige haat die hij krijgt niet zo leuk, maar hij trekt zich er niets van aan. Hij haat het dat hij zijn vriendin niet vaak ziet omdat ze het allebei druk hebben, maar zijn vriendin reist wel altijd mee met hem, wat hij wel fijn vindt. Chandler is net een klein kind als hij ‘Ik wil geen groente’ zegt, maar meestal zegt hij dat als een grapje. Toch kan hij bruine bonen in tomatensaus echt niet uitstaan. Ook haat hij drugs.
    Extra: Chandler heeft een vriendin van 23, Kate (Lea Michele). Kate heeft een zangcarrière en ze is een model, dus ze verdienen allebei een fortuin, bij wijze van spreken. Hij is heel erg trouw aan Kate en zou haar nog voor geen miljard verlaten.
    Foto:


    Cory Monteith.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 16:10 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jullie zijn geweldig :Y)


    We need a bigger boat.

    De rollen van "vrienden van George" zijn inmiddels dringend nodig (:


    We need a bigger boat.

    Ik maak er zo nog wel een paar :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Goede vriend van George.
    Naam: Levi Hanson.
    Leeftijd: 23 jaar, verjaart op 1 april.
    Woonplaats: Noord-Londen.
    Likes: Levi is een hele stoere gast (ten minste, dat vindt hij zelf) en hij is ook best wel arrogant. Hij vindt het leuk om mensen te plagen en veel grapjes uit te halen, zijn ouders denken dat dat zo is omdat hij geboren is op 1 april. Tegen zijn vrienden is hij wel een enorme schat. Levi vecht graag en doet daarom ook aan karate. Hij gaat elke week minstens 2 keer naar een karate les en hij probeert George altijd over te halen om één keer met hem mee te gaan, maar George blijft weigeren. Verder is Levi echt een feestbeest die graag naar elk feestje wil komen en nooit stil zit. Ook vindt hij het best wel leuk om elke dag misschien 1 uur te trainen. Levi is best wel lui en doet niet vaak andere dingen. Hij uit zijn gevoelens door te zingen en op de gitaar te spelen. Tenslotte heeft Levi ook écht het karakter van iemand die het woord yolo altijd gebruikt.
    Dislikes: Levi haat het als zijn ouders langskomen. Hij heeft namelijk geen goede band met hen en heeft hen toen hij 18 werd meteen verlaten. Hij heeft een hekel aan school en heeft daarom zijn diploma niet gehaald en hij heeft zijn school ook helemaal niet afgemaakt. Dat weet zijn familie niet, alleen George weet dat en hij weet dat George goed geheimen kan bewaren. Levi heeft nu een hekel aan homofoben (zie extra). Levi heeft wel spijt van wat hij allemaal gedaan heeft door het pesten en hij zou graag ooit de slachtoffers terugzien en zichzelf te verontschuldigen.
    Extra: Levi heeft een tattoo op zijn pols met de letters ‘YOLO’. Ook speelt hij alle soorten gitaar. Vroeger was hij een homofoob, maar nu heeft hij zich herstelt en is hij geen homofoob meer.
    Foto:


    Mark Salling.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 21:08 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Beste vriend van George.
    Naam: Austin Freghs.
    Leeftijd: 24 jaar, verjaart op 19 november.
    Woonplaats: In het centrum van Londen.
    Likes: Austin houdt ervan om problemen op te lossen, maar hij vindt het ook wel leuk om eens iets anders te doen. Hij is een erg goede leider en kan ook heel goed een groepje leiden. Hij vindt het ook super leuk om gewoon eventjes te chillen met zijn vrienden en om eventjes wat meisjes te spotten; te kijken of er een leuke bij zit. Austin is iemand die graag leest, maar ook best wel graag computert of feest. Het is meer iets van 50/50 en dat vindt hij helemaal niet erg. Austin is ook een betrouwbaar persoon die nooit een geheim doorverteld en die altijd voor je klaar staat, in goede en slechte tijden. Hij kan ook niet erg
    Dislikes: Austin haat liegen, vechten, drugs, etc. Zo vindt hij Levi (een vriend die ik had gemaakt) geen geweldige vriend voor George omdat hij zoveel slechte dingen doet. Austin is heel snel jaloers (zie extra) en is dan vaak onzeker over zichzelf; is hij niet goed genoeg? Is hij niet knap? En zo voorts. Hij vind het nooit leuk om onzeker of jaloers te zijn, dus probeert hij het niet zo vaak te zijn. Ook vindt hij het vreselijk om boos op iemand te zijn.
    Extra: Austin deelt altijd al zijn geheimen aan George. Vroeger had Austin een oogje op Elaine, dus waarschijnlijk zal hij jaloers worden als hij het komt te weten van Harry en Elaine.
    Foto:


    Paul Wesley.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 0:26 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Morgen probeer ik er nog meer te maken ;3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Goede vriend van George 2.
    Naam: Everett Steves.
    Leeftijd: 22 jaar, verjaart op 23 augustus.
    Woonplaats: Geboren in Cheshire, maar achtergelaten in Noord-Londen waar hij nu op zichzelf woont.
    Likes: Everett is een jongen die erg veel dingen wil doen. Hij kan nooit stil zitten omdat hij ervan hóúdt om dingen te doen. Als hij alles om zich heen even wil vergeten, dan speelt hij op zijn gitaar, voor zichzelf of voor George omdat hij een goed luisterend oor heeft. Ook houdt Everett ervan om te feesten, maar hij is meer het rustige type die op een groot feest gewoon aan de kant zit samen met een paar vrienden. Everett werd vroeger gezien als de slimste van de school, maar werd gepest omdat iedereen dacht dat hij een echte nerd was. Everett heeft het vaak moeilijk met zijn geheugen (zie dislikes) en daarom heeft hij veel steun nodig van zijn vrienden en vooral van George.
    Dislikes: Everett haat dat hij vroeger gepest is (misschien zou je later kunnen doen dat hij opmerkt dat Levi zijn oudere pester is?) en hij zou heel graag diegene weer ontmoeten en hem het tegendeel bewijzen van wat diegene allemaal heeft gezegd. Everett haat het feit dat zijn ouders hem vroeger achtergelaten hebben bij een weeshuis toen hij nog veel te klein was – zo’n 3 jaar – en daarna is hij bij een pleeggezin gestopt. Everett heeft nooit echt meer gedacht aan zijn ouders omdat hij wel voelde dat ze hem in de steek hebben gelaten. Hij herinnert de gezichten van zijn echte ouders ook niet eens en hij weet niet of hij nog een broertje of een zusje had, of überhaupt wáárom ze hem daar achtergelaten hebben. Hij weet ook niet of zijn ouders ooit nog een poging gedaan hebben om hem te zoeken of terug te halen.
    Extra: Everett kan de akoestische gitaar goed bespelen en hij probeert om nog meer instrumenten te gaan bespelen. Hij studeert wetenschap en geneeskunde omdat hij iets later – op zijn 25ste/26ste – mensen wil gaan helpen.
    Foto:


    Joe Brooks.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 12:08 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jaaaaaaaaaaaaa. Dank je wel :3


    We need a bigger boat.

    Rol: Goede vriend van George 3.
    Naam: Bradley Courts.
    Leeftijd: 26 jaar, verjaart op 27 maart.
    Woonplaats: Manchester.
    Likes: Bradley’s leven is zowat trainen, trainen en trainen. Hij houdt van zijn spieren en hij vindt het leuk om op te scheppen erover. Hij vindt meisjes volgen heel leuk en is eigenlijk een womanizer omdat hij niet vaak bij één meisje blijft. Hij vindt het heel erg leuk om te zwemmen en daarmee óók meisjes te spotten. Hij gaat graag met zijn vrienden uit om wat biertjes of shotjes naar binnen te werken. Het is zelfs één keer gebeurd dat hij de volgende ochtend wakker werd met een enorme kater, naakt naast één van zijn andere vrienden. Hij wordt altijd boos als je erover gaat praten.
    Dislikes: Bradley is een jongen die best wel snel boos wordt en dan niet te stoppen is met wat hij doet. Hij haat wachten in een lange rij en hij kan echt totaal niet tegen kleine ruimtes. Vroeger haatte hij straf krijgen, want toen kreeg hij echt slaag met de riem en kon hij niet goed voor zichzelf opkomen. Hij haat té vet eten en wil altijd zo veel mogelijk groente en fruit op één dag op. Ook vindt hij teveel praten met één iemand niet zo fijn en vrienden maken met iemand omdat hij bang is dat er een grote stilte valt.
    Extra: Bradley is een strandwacht en verdient er best wel veel geld mee.
    Foto:


    Taylor Lautner.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mag een goede vriendin ook? Of alleen echt vrienden? :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    Mag een goede vriendin ook? Of alleen echt vrienden? :3.


    Dat mag :3


    We need a bigger boat.