• Ik vindt dit een grappige komiek, op sommige grove stukken na.
    tot ongeveer 2:06 is het grappig.
    graag je mening !!


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Ik hou van hans teeuwen.
    Juist omdat hij altijd over de streep gaat en alles en iedereen belagelijk maakt

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 20:16 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Soms vind ik hem te ver gaan, maar meestal lig ik echt in een deuk. Ik heb gisteravond toevallig met mijn oom een boel youtube videos van hem zitten kijken :'D


    Caution first, always.

    Ik vind hem wel leuk, maar soms gaat hij te ver.


    •*• Lululu •*•

    Mwah, ik vind andere cabaretiers leuker.
    Hij gaat voor mij soms ook iets te ver.


    Do what people say you can't.

    Geweldig die man. Heb een keer in de klas ook een filmpje gekeken waarin hij het heeft over pedofielen.


    Physics is awesome

    Met het feit dat hij wel eens te ver gaat ben ik het wel eens, maar dat gebeurt ook bij andere komedianten. Verder vind ik hem wel erg grappig.


    26 - 02 - '16

    Hij doet me aan m'n ex denken. Yuk dus.


    Bad decisions make good stories.

    Qua komieken ben ik meer van Lenette van Dongen, Paul de Leeuw, Brigitte Kaandorp en niet te vergeten de meesterlijke Philippe Geubels.


    Chaos is a ladder.

    Nostradaaaaaaamus, Nostradaaaaaaamus, Nostradamus met zijn strakke groene broek
    Die stond hem goed.




    Ja, Hans Teeuwen is - samen met Jochem Meijer - mijn favoriete cabretier.


    I believe in yesterday.

    Ik ben niet zo'n fan van Hans, vind hem ook niet bepaald grappig of zo. Ik ben meer van Najib Amhali en Guido Weijers (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Zo half half, hij is leuk tot op een bepaald punt. Zijn "over de streep gaan" vind ik niet leuk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.