• Ik zette me op het bed, dat vrij comfortabel (lees: heel comfortabel) was, pakte mijn mobiel uit mijn broekzak en nam een foto van mijn juist verworven geldbron. Deze stuurde ik vast door naar een van de mensen buiten, zodat ze wisten dat mijn missie zo goed als compleet was. Vervolgens richtte ik mijn blik op de foto. Harry en een vrouw; zijn moeder, nam ik aan. Schattig, dat moest ik toegeven.
    Oké, het bed zat écht lekker. Even liggen, zou dat kwaad kunnen? Vast niet.
    Ik legde mijn benen op het bed en zorgde dat ik zo fijn mogelijk lag.
    Dat was waarschijnlijk de grootste fout die ik – tot dan toe – ooit in mijn leven gemaakt had.


    Op de wereld leven - ongeveer - zeven miljard mensen. Één van die mensen, is Elaine Williams; een achttienjarig meisje uit Noord-Londen. Ze is een doodnormaal meisje, met een doodnormaal leven en met doodnormale tienerdrangen, zoals: erbij horen, mooi gevonden worden en andere sociale behoeften.
    Een andere bewonder van de planeet Aarde is Harry Styles, een tiener die een iets minder normaal leven leidt. Hoewel ook hij in Noord-Londen woont, hebben de twee elkaar nooit ontmoet. Tot die éne dag...

    Voor mijn story heb ik nog wat rollen nodig, namelijk:
    - 2x oudere broer Elaine
    - 1x Oudste broer Elaine (+/- 24 jaar)
    - 2x1x vriendinnen Elaine
    - 3x politieagent / bodyguard
    - 2x jongens van het school basketbalteam
    - Vriendin oudste broer
    - (Soon to be) Vriendin George (moet op een redelijke afstand van Londen wonen).
    - 2x 1x Jack's one night stand
    - 2x Jacks vrienden (mannelijk)
    - Jack's ex
    - Zusje vriendin Abell
    - Fotograaf (mannelijk)
    - Journalist (mannelijk)
    - Moeder Elaine
    - Vader Elaine
    - Ex-beste vriend Jack
    - 21x huisgenoot Robert
    - 5x32x1x goede vrienden George- 1x beste vriend George
    - vriendje Laura
    - 21xx vriendin Elaine
    - 8x6x4x vriendengroep Abel
    - 1x Beste vriend Abel



    Nuttige informatie om in je hoofd te houden bij het maken van een rol:
    Jack en George zijn broers van Elaine. Jack is 20, George 24. Abell's (derde broer van Elaine) vriendin is 23 en woont in Doncaster.
    - De ouders van Elaine, Abell, George, Jack en Robert zijn vrij weinig thuis, dus ze mogen een drukke baan hebben. Ook moet je rekening houden met de leeftijden; ze hoeven niet stokoud te zijn, maar 35 zou bijvoorbeeld een beetje onrealistisch zijn.
    Robert is de tevens een broer van Elaine. Hij is een tweeling met Jack, wat dus wil zeggen dat hij 20 jaar is. Hij studeert ICT.
    Laura is de beste vriendin van Elaine. Ze is 17 jaar. Haar vriend mag wel iets ouder zijn natuurlijk, maar niet véél te oud.
    - Abel is ook een broer van Elaine; hij is 23.


    Er kunnen nog meer rollen komen, maar dit zijn de rollen die ik nu te verdelen heb (:


    Wat heb ik van je nodig?

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Likes:
    Dislikes;
    Extra:
    Foto:


    Alvast bedankt voor het invullen :3

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 8:46 ]


    We need a bigger boat.

    Nog 2 goede vrienden/vriendinnen nodig, voor George, dringend!


    We need a bigger boat.

    Ik maak die zometeen nog wel, even eten!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Goede vriendin van George.
    Naam: Evi Tyres.
    Leeftijd: 24 jaar, verjaart op 28 januari.
    Woonplaats: Oorspronkelijk uit Amerika, maar woont nu in Noord-Londen.
    Likes: Evi vindt het leuk om met haar telefoon te spelen en om beanies (de mutsjes) te dragen. Ze houdt ervan om te zingen en vindt het ook heerlijk om te zonnen en te reizen naar warme landen. Ze vindt Engeland maar niets in tegenstelling tot haar oude woonplaats in Amerika, Florida. Ook vindt ze make-up en parfum heel belangrijk voor haar uiterlijk en verder vindt ze het leuk om alleen te zijn.
    Dislikes: Evi haat het dat mensen haar soms uitschelden voor kleine, omdat ze 1,63 is en dus enorm klein voor haar leeftijd. In tegenstelling tot George en zijn vrienden is ze gewoon een dwerg. Ze haat school nog steeds maar ze moet van haar ouders per se studeren.
    Extra: Evi heeft een verslaving voor kleine snoepjes (jellybeans, kleine zure matjes, etc.). Evi heeft wel een gehooraandoening en kan minder goed luisteren dan de normale mens. Ook is ze een lesbienne en ze schaamt zich er totaal niet voor, alleen ze heeft geen vriendin.
    Foto:


    Dianna Agron.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    Rol: Goede vriendin van George.
    Naam: Evi Tyres.
    Leeftijd: 24 jaar, verjaart op 28 januari.
    Woonplaats: Oorspronkelijk uit Amerika, maar woont nu in Noord-Londen.
    Likes: Evi vindt het leuk om met haar telefoon te spelen en om beanies (de mutsjes) te dragen. Ze houdt ervan om te zingen en vindt het ook heerlijk om te zonnen en te reizen naar warme landen. Ze vindt Engeland maar niets in tegenstelling tot haar oude woonplaats in Amerika, Florida. Ook vindt ze make-up en parfum heel belangrijk voor haar uiterlijk en verder vindt ze het leuk om alleen te zijn.
    Dislikes: Evi haat het dat mensen haar soms uitschelden voor kleine, omdat ze 1,63 is en dus enorm klein voor haar leeftijd. In tegenstelling tot George en zijn vrienden is ze gewoon een dwerg. Ze haat school nog steeds maar ze moet van haar ouders per se studeren.
    Extra: Evi heeft een verslaving voor kleine snoepjes (jellybeans, kleine zure matjes, etc.). Evi heeft wel een gehooraandoening en kan minder goed luisteren dan de normale mens. Ook is ze een lesbienne en ze schaamt zich er totaal niet voor, alleen ze heeft geen vriendin.
    Foto:


    Dianna Agron.


    Omg, dat is mijn naam. Awesome.


    We need a bigger boat.

    Gobsmacked schreef:
    (...)

    Omg, dat is mijn naam. Awesome.


    Asdfghjkl. Dat had ik niet eens gezien, xd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    WOOOWWW superveel reacties ;o

    zou ik miss een rol mogen stelen van iemand?:$ want ik heb dringend rollen nodig:( en ik weet niets

    rollen verdeling ding

    primarsum schreef:
    WOOOWWW superveel reacties ;o

    zou ik miss een rol mogen stelen van iemand?:$ want ik heb dringend rollen nodig:( en ik weet niets

    rollen verdeling ding


    Deze rollen gebruik ik zelf allemaal.. Dus nouja, liever niet natuurlijk; maar er zullen vast mensen zijn die rollen voor jou willen maken (: !


    We need a bigger boat.

    Rol: Goede vriendin van George.
    Naam: Amanda Miles.
    Leeftijd: 20 jaar, verjaart op 21 februari.
    Woonplaats: Cambridge.
    Likes: Amanda vindt het enorm leuk om haar mobieltje te gebruiken en ze is enorm fotogeniek. Ze maakt daarom enorm graag foto’s van zichzelf, landschappen, vervoer, wegen, en zo voorts. Amanda houdt ervan om druk te zijn en ze vindt het ook geweldig als ze daardoor veel aandacht krijgt. Toch blijft ze een hele lieve en onschuldig meisje. Amanda vindt water best wel leuk, maar niet om in te zwemmen. Ze is ook geen enorm goede zwemmer, maar dat vindt ze niet zo erg. Ook houdt ze van jongens, maar ze is nog steeds single. Amanda is enorm open over alles en is een goede geheimenbewaarder.
    Dislikes: Amanda vindt het niet zo leuk als mensen haar aanzien voor een jonger meisje. Meestal zien ze haar namelijk aan als een 16-jarig meisje. Ze vindt daarom haar babyface niet zo geweldig, maar gelukkig weten sommigen dat ze wel volwassen kan zijn. Amanda haat alcohol en drinkt daarom nooit, ook niet op feestjes. Ze is namelijk meer van het water en frisdrank. Ze vindt sporten ook maar niets en gelukkig hoeft ze dat niet te doen omdat ze bijna nooit aankomt. Amanda haat het als mensen drugs gebruiken en ze is ook heel slecht in vechten, dus ze wil nooit in een ruzie komen met een goede vechter.
    Extra: Amanda verft haar - haar altijd in gekke kleuren, maar sinds kort heeft ze haar haar rood geverfd en ze zal dat niet veranderen voor misschien een jaar. Ze gebruikt ook best vaak make-up, maar ze zeggen vaak dat ze dat niet nodig heeft.
    Foto:


    Ariana Grande.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 14:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    8x vriendengroep Abel. -sneaks away to Microsoft Word-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Huisgenoot van Robert.
    Naam: Candace Hampton.
    Leeftijd: 19 jaar, verjaart op 1 april.
    Woonplaats: Waar Robert woont.
    Likes: Candace vindt het leuk om op haar telefoon te zitten en ze houdt vreselijk veel van shoppen, kleding en schoenen. Ze is een echt meisje-meisje en ze zal zich niet graag mannelijk gedragen. Ze kan al zeuren over een gebroken nagel, maar ze blijft een hele lieve meid. Ze rookt ook en ze rookt zo’n 3 sigaretten per dag (ochtend, middag, avond). Ze drinkt niet veel maar ze vindt het soms wel lekker om een klein biertje te drinken. Wat dat betreft is ze eigenlijk een echt feestbeest. Ze probeert anderen heel vaak over te halen om te gaan winkelen met haar. Ook is ze een echte fan van make-up. Ze kan geen dag bedenken wanneer ze geen make-up op heeft. Ze vindt dure dingen leuk (auto’s, parfum, etc.). Toch is ze een erg goede vriendin en ze kan heel erg medeleven met iemand.
    Dislikes: Candace haat drugs en vechten. Ze heeft een vreselijke hekel aan alles wat haar vies kan maken en ze heeft eigenlijk ook een hekel aan dingen doen (behalve shoppen). Ze vindt het vreselijk om klusjes te volbrengen en ze haat school, maar toch zit ze op de studie architect omdat ze redelijk goed kan tekenen (tenminste, dat zegt ze zelf). Ze vindt het heel irritant als mensen haar niet zien staan of als iemand de spotlights van haar weghaalt.
    Extra: Candace heeft een paar tattoos, 1 op haar pols, 1 op haar vinger en 1 op haar linkerzij.
    Foto:


    Ellen Page.

    Sorry dat ze zo laat kwam, haha.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 22:49 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat zoek je nog?

    OldHeaven schreef:
    Wat zoek je nog?


    Alles wat niet doorstreept is (:


    We need a bigger boat.

    Is het erg als ik nog meer rollen maak? Ik verveel me een beetje. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vriendje Laura
    Naam: Jonathan Alexander Cooper
    Leeftijd: 19
    Woonplaats: Londen
    Likes: Jonathan houd uiteraard van Laura. Naast van Laura houden, houd Jonathan van auto's, om ze te fotograferen en te monteren en in dat laatste wil Jonathan ook verder. Als Jonathan naar een pretpark gaat, dan is ie alleen in de achtbaan te vinden. De wind, de adrenaline, dat blijft Jonathan geweldig vinden.
    Dislikes; Jonathan houd niet van liegende mensen en paarden, hij vind ze stinken en te meisjesachtig, iedereen vind paarden leuk dus Jonathan niet.
    Extra: Zijn ouders zijn opgepakt voor belastingontduiking.
    Foto:

    Tim Matavz


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Rol: Vriendje Laura.
    Naam: Nathan Jay Moore.
    Leeftijd: Geboren op 21 juni 1993 dus 20 jaar.
    Woonplaats: Londen.
    Likes: Hij houdt enorm van voetbal. Hij kan het blijkbaar erg goed. Hij voetbalt als profvoetballer bij Arsenal. Hij houdt ook ontzettend veel van Laura. Het liefste ligt hij elke dag met haar knuffelend en kroelend op de bank. Verder houdt hij van zijn kat Murphy, en van de tv show 'Family Guy'.
    Dislikes; Hij haat mensen die Laura haat toewensen. Omdat hij een bekende voetballer is, wilt elk meisje een kans bij hem. Net zoals dat gaat bij de boys van 1D. Hij vind het verschrikkelijk als mensen Laura verafschuwen. Ook heeft hij een hekel aan Lasagne, leugenaars en afgelaste wedstrijden.
    Extra: Nathan heeft Laura's naam aan de binnenkant van zijn pols getatoeëerd.
    Foto:


    Viktor Fischer.


    Cute as a button, every single one of you !