• Ik zette me op het bed, dat vrij comfortabel (lees: heel comfortabel) was, pakte mijn mobiel uit mijn broekzak en nam een foto van mijn juist verworven geldbron. Deze stuurde ik vast door naar een van de mensen buiten, zodat ze wisten dat mijn missie zo goed als compleet was. Vervolgens richtte ik mijn blik op de foto. Harry en een vrouw; zijn moeder, nam ik aan. Schattig, dat moest ik toegeven.
    Oké, het bed zat écht lekker. Even liggen, zou dat kwaad kunnen? Vast niet.
    Ik legde mijn benen op het bed en zorgde dat ik zo fijn mogelijk lag.
    Dat was waarschijnlijk de grootste fout die ik – tot dan toe – ooit in mijn leven gemaakt had.


    Op de wereld leven - ongeveer - zeven miljard mensen. Één van die mensen, is Elaine Williams; een achttienjarig meisje uit Noord-Londen. Ze is een doodnormaal meisje, met een doodnormaal leven en met doodnormale tienerdrangen, zoals: erbij horen, mooi gevonden worden en andere sociale behoeften.
    Een andere bewonder van de planeet Aarde is Harry Styles, een tiener die een iets minder normaal leven leidt. Hoewel ook hij in Noord-Londen woont, hebben de twee elkaar nooit ontmoet. Tot die éne dag...

    Voor mijn story heb ik nog wat rollen nodig, namelijk:
    - 2x oudere broer Elaine
    - 1x Oudste broer Elaine (+/- 24 jaar)
    - 2x1x vriendinnen Elaine
    - 3x politieagent / bodyguard
    - 2x jongens van het school basketbalteam
    - Vriendin oudste broer
    - (Soon to be) Vriendin George (moet op een redelijke afstand van Londen wonen).
    - 2x 1x Jack's one night stand
    - 2x Jacks vrienden (mannelijk)
    - Jack's ex
    - Zusje vriendin Abell
    - Fotograaf (mannelijk)
    - Journalist (mannelijk)
    - Moeder Elaine
    - Vader Elaine
    - Ex-beste vriend Jack
    - 21x huisgenoot Robert
    - 5x32x1x goede vrienden George- 1x beste vriend George
    - vriendje Laura
    - 21xx vriendin Elaine
    - 8x6x4x vriendengroep Abel
    - 1x Beste vriend Abel



    Nuttige informatie om in je hoofd te houden bij het maken van een rol:
    Jack en George zijn broers van Elaine. Jack is 20, George 24. Abell's (derde broer van Elaine) vriendin is 23 en woont in Doncaster.
    - De ouders van Elaine, Abell, George, Jack en Robert zijn vrij weinig thuis, dus ze mogen een drukke baan hebben. Ook moet je rekening houden met de leeftijden; ze hoeven niet stokoud te zijn, maar 35 zou bijvoorbeeld een beetje onrealistisch zijn.
    Robert is de tevens een broer van Elaine. Hij is een tweeling met Jack, wat dus wil zeggen dat hij 20 jaar is. Hij studeert ICT.
    Laura is de beste vriendin van Elaine. Ze is 17 jaar. Haar vriend mag wel iets ouder zijn natuurlijk, maar niet véél te oud.
    - Abel is ook een broer van Elaine; hij is 23.


    Er kunnen nog meer rollen komen, maar dit zijn de rollen die ik nu te verdelen heb (:


    Wat heb ik van je nodig?

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Likes:
    Dislikes;
    Extra:
    Foto:


    Alvast bedankt voor het invullen :3

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 8:46 ]


    We need a bigger boat.

    Ik wil misschien ook nog het vriendje maken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aeternum schreef:
    Ik wil misschien ook nog het vriendje maken.


    Dan wacht ik met kiezen tot jij hem ook gemaakt hebt, mits het niet meer te lang duurt.

    Vriendengroep van Abel is ook nog beschikbaar, just saying.


    We need a bigger boat.

    Rol: 2x vriendengroep abel
    Naam: Spencer en Charlie Block
    Leeftijd: 23 (12 november 1990)
    Woonplaats: Londen
    Likes: Spencer houd van meiden, popcorn eten, supriseparty's en skateboarden.
    Charlie houd ook van meiden en skateboarden, verder houd Charlie van uitgaan en kruisboogschieten.
    Dislikes; Spencer houd niet van clowns, politie en katers.
    Charlie houd niet van bedriegers en van het monarchie.
    Extra: Spencer en Charlie zijn een tweeling
    Foto:


    Locnville


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik vul het vriendje zometeen/vanavond in, oké? En dan vul ik ook wel 6 of 8 in van de vriendengroep.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 18:23 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vriendje van Laura.
    Naam: Alex Reevell.
    Leeftijd: 18 jaar, verjaart op 30 augustus.
    Woonplaats: In het huis dat naast Laura’s huis is gebouwd.
    Likes: Alex is een echte sportfanaat. Hij houdt van alle sporten (voetbal, honkbal, rugby, etc.), maar hij is daarom ook enorm gezond. Hij houdt natuurlijk veel van Laura, maar ook veel van zijn vrienden – in een vriendschappelijke manier, natuurlijk. Hij vindt het leuk om een feestje te bouwen en soms pakt hij een biertje mee, maar dronken is hij nooit, speciaal voor Laura. Hij vindt knuffels, kusjes en zoenen geweldig, maar dat doet hij natuurlijk enkel met Laura. Hij heeft ook een zwak voor baby dieren, alleen hij geeft dat niet toe. Hij vindt het nog steeds leuk om naar meisjes te kijken, maar hij zal Laura nooit verlaten of hij zal ook nooit vreemdgaan.
    Dislikes: Alex heeft een hekel aan snoep (omdat hij denkt dat het hem dik maakt) en heel erg vet eten. Soms neemt hij een klein beetje chips, maar that’s it. Hij vindt het niet zo leuk dat hij bijna even groot is. Hij heeft ook een hekel aan school, dus hij gaat niet verder studeren aan de universiteit. Hij heeft ook een enorme hekel aan jongens die een indruk op Laura proberen te maken. Hij haat het als mensen niet naar hem luisteren (in de zin van dat hij iets aan het vertellen is en dan dat iemand er doorheen praat of dat niemand luistert).
    Extra: Alex wil gewoon voor een baantje kijken of gaan werken om voor Laura te verzorgen en zoveel mogelijk leuke dingen te doen met haar.
    Foto:


    Keegan Allen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 20:56 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb besloten te gaan voor Nathan als vriendje van Laura. De andere twee jongens ga ik ZEKER gebruiken, en ook ZEKER in vriendjesverband; aangezien ik de rollen geweldig vind. Juist daarom heb ik gekozen om - speciaal hiervoor - 2x 'vriendin van Elaine' bij te voegen, zodat deze twee jongens ook een vriendin gaan krijgen (: !

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 23:42 ]


    We need a bigger boat.

    Je kunt Jonathan Alexander Cooper ook bij vriendengroep Abel doen hoor ;b

    Rol: Vriendengroep Abel
    Naam: Diego Gustavo
    Leeftijd: 25
    Woonplaats: Londen
    Likes: Diego houd van Brazilie, schaarse meisjes, surfen, voetbal. Met voetbal is Diego voor Braziliaanse Elftal, Corinthias en Londense voetbalclub Chelsea.
    Dislikes; Diego houd niet van vliegtuigen want hij heeft vliegangst. Hij wil het wel dolgraag overwinnen om eens bij zijn familie langs te komen in Brazilie. Verder heeft Diego een hekel aan winkelen en mensen die klagen over armoede die er niet over horen te klagen.
    Extra: Diego komt uit Brazilie en heeft daar nog veel familie zitten.
    Foto:

    Aggro Santos

    Rol: Vriendengroep Abel
    Naam: David Raymond Eden
    Leeftijd: 23
    Woonplaats: Langley
    Likes: David houd van winkelen, reizen en treinonderdelen verzamelen omdat zijn opa treinmachinist was.
    Dislikes; David haat homofobie, dat zoiets bestaat. Ook houd David niet van honden daar hij vroeger door een hond gebeten is in zijn gezicht.
    Extra: David is homo
    Foto:

    Ryan Sheckler

    Rol: Vriendin Elaine
    Naam: Destiny Bridgit Lynch
    Leeftijd: 20
    Woonplaats: Teddington
    Likes: Destiny houd van shoppen en vriendinnen opmaken. Ze hoopt later een styliste van een beroemdheid te worden. Destiny vind het ook leuk om theekransjes te hebben na eerst uren in de keuken hebben gestaan om lekkere koekjes te maken.
    Dislikes; Destiny houd echt niet van Fish and Chips, het typische engelse gerecht. Verder houd Destiny ook niet van onweer, ze is daar bang voor.
    Extra: Destiny heeft migraine.
    Foto:

    Debby Ryan

    Cause i'm bored :b

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 17:59 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Zijn er nog rollen vrij? Zo ja welke?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    Zijn er nog rollen vrij? Zo ja welke?


    al het niet doorstreepte is vrij (:


    We need a bigger boat.

    Bakkali schreef:
    Je kunt Jonathan Alexander Cooper ook bij vriendengroep Abel doen hoor ;b

    Rol: Vriendengroep Abel
    Naam: Diego Gustavo
    Leeftijd: 25
    Woonplaats: Londen
    Likes: Diego houd van Brazilie, schaarse meisjes, surfen, voetbal. Met voetbal is Diego voor Braziliaanse Elftal, Corinthias en Londense voetbalclub Chelsea.
    Dislikes; Diego houd niet van vliegtuigen want hij heeft vliegangst. Hij wil het wel dolgraag overwinnen om eens bij zijn familie langs te komen in Brazilie. Verder heeft Diego een hekel aan winkelen en mensen die klagen over armoede die er niet over horen te klagen.
    Extra: Diego komt uit Brazilie en heeft daar nog veel familie zitten.
    Foto:

    Aggro Santos

    Rol: Vriendengroep Abel
    Naam: David Raymond Eden
    Leeftijd: 23
    Woonplaats: Langley
    Likes: David houd van winkelen, reizen en treinonderdelen verzamelen omdat zijn opa treinmachinist was.
    Dislikes; David haat homofobie, dat zoiets bestaat. Ook houd David niet van honden daar hij vroeger door een hond gebeten is in zijn gezicht.
    Extra: David is homo
    Foto:

    Ryan Sheckler

    Rol: Vriendin Elaine
    Naam: Destiny Bridgit Lynch
    Leeftijd: 20
    Woonplaats: Teddington
    Likes: Destiny houd van shoppen en vriendinnen opmaken. Ze hoopt later een styliste van een beroemdheid te worden. Destiny vind het ook leuk om theekransjes te hebben na eerst uren in de keuken hebben gestaan om lekkere koekjes te maken.
    Dislikes; Destiny houd echt niet van Fish and Chips, het typische engelse gerecht. Verder houd Destiny ook niet van onweer, ze is daar bang voor.
    Extra: Destiny heeft migraine.
    Foto:

    Debby Ryan

    Cause i'm bored :b


    Koppel ik Jonathan aan Destiny, met jou goedvinden (:


    We need a bigger boat.

    Ik maak de beste vriend van Abel straks, misschien.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gobsmacked schreef:
    (...)

    Koppel ik Jonathan aan Destiny, met jou goedvinden (:


    Is goed (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Zou ik de rol van: Vriendin Eliane mogen hebben?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    Zou ik de rol van: Vriendin Eliane mogen hebben?


    Maak maar (: !


    We need a bigger boat.

    Rol: Vriendin Eliane
    Naam: Nola Olivia Lily Carter
    Leeftijd: 17 jaar. Verjaart op 16 April
    Woonplaats: London
    Likes:Nola houdt van haar vriendinnen,en jongens. Ze bespeelt de piano en kan ook een beetje zingen. Zelf schrijft ze verhalen. Haar grootte hobby is voetballen. Ook houdt ze van naar de bioscoop,en uit eten gaan. Feesten vind ze zeker ook super! Ze kan de hele dag wel muziek luisteren.
    Dislikes;Ze houdt niet van mensen die aan haar vrienden komen. Nola heeft een groot hekel aan meiden die denken dat ze perfect zijn. Zelf is ze wat onzeker,en dat haat ze ook.
    Extra:Sommige mensen denken dat Nola ADHD heeft omdat ze heel vaak druk is. Maar dat heeft ze niet. Ook komt Nola eigenlijk uit Ierland.
    Foto:



    Selena Gomez


    The monsters running wild inside of me. I'm faded