• Ik zette me op het bed, dat vrij comfortabel (lees: heel comfortabel) was, pakte mijn mobiel uit mijn broekzak en nam een foto van mijn juist verworven geldbron. Deze stuurde ik vast door naar een van de mensen buiten, zodat ze wisten dat mijn missie zo goed als compleet was. Vervolgens richtte ik mijn blik op de foto. Harry en een vrouw; zijn moeder, nam ik aan. Schattig, dat moest ik toegeven.
    Oké, het bed zat écht lekker. Even liggen, zou dat kwaad kunnen? Vast niet.
    Ik legde mijn benen op het bed en zorgde dat ik zo fijn mogelijk lag.
    Dat was waarschijnlijk de grootste fout die ik – tot dan toe – ooit in mijn leven gemaakt had.


    Op de wereld leven - ongeveer - zeven miljard mensen. Één van die mensen, is Elaine Williams; een achttienjarig meisje uit Noord-Londen. Ze is een doodnormaal meisje, met een doodnormaal leven en met doodnormale tienerdrangen, zoals: erbij horen, mooi gevonden worden en andere sociale behoeften.
    Een andere bewonder van de planeet Aarde is Harry Styles, een tiener die een iets minder normaal leven leidt. Hoewel ook hij in Noord-Londen woont, hebben de twee elkaar nooit ontmoet. Tot die éne dag...

    Voor mijn story heb ik nog wat rollen nodig, namelijk:
    - 2x oudere broer Elaine
    - 1x Oudste broer Elaine (+/- 24 jaar)
    - 2x1x vriendinnen Elaine
    - 3x politieagent / bodyguard
    - 2x jongens van het school basketbalteam
    - Vriendin oudste broer
    - (Soon to be) Vriendin George (moet op een redelijke afstand van Londen wonen).
    - 2x 1x Jack's one night stand
    - 2x Jacks vrienden (mannelijk)
    - Jack's ex
    - Zusje vriendin Abell
    - Fotograaf (mannelijk)
    - Journalist (mannelijk)
    - Moeder Elaine
    - Vader Elaine
    - Ex-beste vriend Jack
    - 21x huisgenoot Robert
    - 5x32x1x goede vrienden George- 1x beste vriend George
    - vriendje Laura
    - 21xx vriendin Elaine
    - 8x6x4x vriendengroep Abel
    - 1x Beste vriend Abel



    Nuttige informatie om in je hoofd te houden bij het maken van een rol:
    Jack en George zijn broers van Elaine. Jack is 20, George 24. Abell's (derde broer van Elaine) vriendin is 23 en woont in Doncaster.
    - De ouders van Elaine, Abell, George, Jack en Robert zijn vrij weinig thuis, dus ze mogen een drukke baan hebben. Ook moet je rekening houden met de leeftijden; ze hoeven niet stokoud te zijn, maar 35 zou bijvoorbeeld een beetje onrealistisch zijn.
    Robert is de tevens een broer van Elaine. Hij is een tweeling met Jack, wat dus wil zeggen dat hij 20 jaar is. Hij studeert ICT.
    Laura is de beste vriendin van Elaine. Ze is 17 jaar. Haar vriend mag wel iets ouder zijn natuurlijk, maar niet véél te oud.
    - Abel is ook een broer van Elaine; hij is 23.


    Er kunnen nog meer rollen komen, maar dit zijn de rollen die ik nu te verdelen heb (:


    Wat heb ik van je nodig?

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Likes:
    Dislikes;
    Extra:
    Foto:


    Alvast bedankt voor het invullen :3

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 8:46 ]


    We need a bigger boat.

    Waarschuw je mij ook? x


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Waarschuw je mij ook? x


    Titel boven ^ is aanklikbaar; hoofdstuk 1 staat al (:


    We need a bigger boat.

    Proudfoot schreef:
    Kun je voortaan in de titel zetten dat je rollen zoekt?


    Hoo. Woops. Vergeten. ;x Ja, natuurlijk
    Het zou heel vreselijk lief zijn als een mod dit misschien even zou kunnen aanpassen ;x.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 16:36 ]


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    (...)

    Hoo. Woops. Vergeten. ;x Ja, natuurlijk
    Het zou heel vreselijk lief zijn als een mod dit misschien even zou kunnen aanpassen ;x.

    Geeft niet hoor! Dan moet je je eigen topic even melden :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Ik maak er straks ook nog 1 :3. Als dat kan, natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 18:05 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Broer hoofdrolspeelster
    Naam: Jack Mick Williams
    Leeftijd: 20 jaar born; 02-08-1992
    Woonplaats: Noord-Londen
    Likes: Jack - ofwel Jacky - heeft een obsessie voor geweren. Hij heeft er zelf geen, maar zijn grote droom is om ooit eens een eigen geweer te krijgen. Voor de rest traint hij graag aan zijn body, en doet hij aan hardlopen. Jack houdt niet van shoppen, en gaat alleen als hij het nodige écht nodig heeft. Hij komt dan ook alleen in Londen om samen met zijn vrienden uit te gaan en zichzelf helemaal klem te zuipen om later met één of andere meiden wakker te worden. Hij houdt van gamen - vooral schietspellen - en kan wel uren achter zijn -zelf gekochte- Xbox zitten. Wat je niet van Jack zou verwachten is dat hij soms modellenwerk doet. Vooral in de tijd dat hij aan het sparen was voor een Xbox deed hij vaak dit werk, vooral voor onbekende bladen. Elk klein beetje geld vond hij welkom, tot sommige jongens hem ermee begonnen te pesten, helaas voor hen staat Jack sterk in zijn schoenen en heeft hij een grote mond waardoor hij niet zomaar over zich heen laat lopen. Voor de rest luistert hij veel muziek, vooral rock en pop.
    Dislikes; Hij haat het als meiden denken dat, omdat hij wat kleiner is, hij niet sterk is. Daarom gaat hij elke week minimaal één keer naar de sportschool. Hij haat het ook als meiden veel te veel make-up op hebben , hij ziet ze liever clean. Ook heeft hij een hekel aan doperwtjes en filmen van het gerne Disney , hij vindt het zo; niet echt. Hij is niet zo'n binnenmens - behalve als het om gamen gaat - , en is meestal buiten.
    Extra:Jack is een kind dat graag op zichzelf staat, geen vaste relaties of zeurende ouders. Het liefst is hij echt een vrije vogel dus.
    Hij speelt drums en gitaar en hij kan motor rijden. Jack deed een opleiding, vwo, die hij heeft afgerond - tot grote spijt van de meeste leraren -, nu weet hij niet wat te doen. Het liefst speelt hij drums en hij wilt graag in een band, maar hij kan niet zingen, - tenminste, dat denkt hij van zichzelf - wat hij heel erg jammer vindt. Hij denkt dat hij iets in de richting van film en actie wilt gaan doen, en probeert zoveel mogelijk stage plekken of opleidingen daarvoor te zoeken.
    Foto:




    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    Dit is mijn allereerste rol die ik maak, en ik heb geen flauw idee of ik het goed doe. Ik zou graag een oudere broer van Elaine willen proberen ^^

    Naam: Robert (en wat Elaine's achternaam is natuurlijk ^^)
    Leeftijd: 20
    Woonplaats: Liverpool, Groot-Brittanië
    Likes: Computerspelletjes, uitgaan, muziek en zijn vrienden. Hij kan hele dagen achter zijn computer of televisie zitten, maar is vaak ook buiten. Zijn hobby's zijn o.a. skateboarden, mountainbiken en soms zwemt hij. Hij gaat ook graag naar de disco, en heeft regelmatig verschillende vriendinnetjes. Hij drinkt soms, evenals roken. Hij zal zelf zelden sigaretten kopen, maar zal ze met plezier aannemen van zijn vrienden. Hij is niet tegen een knokpartijtje áls het nodig is, en stelt zich beschermend op tegen mensen van wie hij houdt. Hij spaart zonder probleem als hij iets graag wilt hebben.
    Dislikes: Hij heeft hele specifieke mensen die hij niet mag, zo ook rijkere mensen die erover gaan opscheppen, stoer doen, of als hij vindt dat zij die rijkdom niet verdiend hebben. Ook is hij enorm tegen pesten.
    Extra: Leeft met twee vrienden in een klein appartement in Liverpool, waarmee hij erg hecht is. Hij heeft een bijbaantje bij een mediazaak. Hij werkt aan een studie ICT.
    Foto:



    Ik hoop dat het iets is ^^ Als je hem niet leuk vindt, kun je het gwn zeggen, ik vind het niet erg, eigenlijk is het maar een uitprobeersel.
    Ik heb een abo genomen op je verhaal, het lijkt me erg leuk!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 18:40 ]


    Nypmh > Yaspis

    Oh, ik zie net dat iemand me voor is. Hij kan vast wel wat ouder zijn ^^


    Nypmh > Yaspis

    (Vriendin oudste broer)

    Naam: Avril Sasha Benson

    Leeftijd:23,geboren op 6-1-1990

    Woonplaats: Doncaster,Groot-Brittanië

    Likes: Avril houd van fotograferen.Al vanaf kleins af aan maakten ze altijd foto's van alles wat ze tegen kwam.Ze houd ook van lange strandwandelingen en is verzot op chocolade.Ze is ook stiekem een grote fan van Justin Bieber maar durft het tegen niemand te zeggen omdat ze zichzelf te 'oud' vind. Ze houd ook veel van voetbal en weet zelfs meer dingen over voetbal dan sommige jongens.

    Dislikes: Avril haat mensen die haar alleen van de buiten kant bekijken.Ze kan ook niet tegen mensen die liegen en die drugs in nemen.

    Extra:Haar vader heeft haar moeder verlaten toen ze 15 was.Nadat Avril's vader vertrokken was was haar moeder begonnen met drugs in te nemen. Avril moest toen stoppen met school zodat ze kon gaan werken want haar moeder was ontslagen.Een jaar later heeft haar moeder zelfmoord gepleegd en Avril is daarna in in weeshuis gezet totdat ze 16 was.Daarna is ze op zich zelf gaan wonen en is verder gegaan met haar studie.

    Foto:klik<<<<<<<

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 16:51 ]


    “Don't cry because it's over, smile because it happened."

    Rol: Beste vriendin Elaine
    Naam: Laura Ellyn Rossell
    Leeftijd: 17 jaar
    Woonplaats: Londen (ligt eraan waar de story zich afspeelt)
    Likes: Uitgaan, shoppen, vriendinnen, haar vriendje, sporten, zeker niet school.
    Dislikes; zoals ik al zei; school, liegen, snel op haar tenen getrapt, houdt niet van té veel make-up
    Extra: houdt van zingen & dansen, en in ''het middelpunt'' te staan.
    Foto:


    Cute as a button, every single one of you !

    Confortare schreef:
    Ik maak er straks ook nog 1 :3. Als dat kan, natuurlijk.


    Dat kan zeker :3


    We need a bigger boat.

    Rol: Vriendin Elaine
    Naam: Loreen Devereux
    Leeftijd: 17 jaar
    Woonplaats: Zuid-Londen
    Likes: Fotografie, The Beatles, Boeken en Zweden
    Dislikes; One Direction [awkward situations :'D]
    Extra: Ze is een ontzettende stijfkop en eigenwijs, ze is wildslim en hoogbegaafd. Maar ze houdt niet zo van mensen, omdat ze door al die prikkels het niet allemaal kan relativeren. Ze kan een paar mensen verdragen, waaronder Elaine. Ze is dol op sporten en koken.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 19:54 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rol: vriendin
    Naam: Annalore van dislike
    Leeftijd:17
    Woonplaats: Londen
    Likes: Annalore houd heel erg van shoppen, en van tattoo's ze houd van grappen uit halen. En is een beetje te gek zo.
    Zo houd van haar ouders, en broertje en kijkt graag films
    Dislikes; Ze haat mensen die liegen en dinger achter houden want daardoor is ze al iemand kwijt
    Extra: Ze heeft een groot litteken van het auto ongeluk nog. En ze heeft een tattoo een grote bloem
    Foto:



    Hoop dat het goed is xx


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Rol: Politieagent
    Naam: Jess Swan
    Leeftijd: 25 jaar oud
    Woonplaats: Noord Londen, Engeland
    Likes: Rock muziek waar ze helemaal bij los gaan, ze gaat dan ook graag naar concerten. Vrienden en familie zijn verder heel erg belangrijk voor Jess en komen dan ook altijd op nummer één te staan. Koffie, Jess drinkt echt heel veel koffie en kan beslist niet zonder. In haar vrije tijd, doet Jess aan fotografie en fotografeert ze van alles.
    Dislikes; Insecten, mensen die haar negeren, mensen die een overtreding of misdrijf begaan.
    Extra: Ze rijdt motor.
    Foto:



    Chaos is a ladder.

    xPOMPOMS schreef:
    (...)

    Dat kan zeker :3


    Ik ga eerst douchen en daarna ga ik aan de rol beginnen. Welke rollen zijn verder nog vrij, of heb je nog niemand gekozen, verder? (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.