• Ik zette me op het bed, dat vrij comfortabel (lees: heel comfortabel) was, pakte mijn mobiel uit mijn broekzak en nam een foto van mijn juist verworven geldbron. Deze stuurde ik vast door naar een van de mensen buiten, zodat ze wisten dat mijn missie zo goed als compleet was. Vervolgens richtte ik mijn blik op de foto. Harry en een vrouw; zijn moeder, nam ik aan. Schattig, dat moest ik toegeven.
    Oké, het bed zat écht lekker. Even liggen, zou dat kwaad kunnen? Vast niet.
    Ik legde mijn benen op het bed en zorgde dat ik zo fijn mogelijk lag.
    Dat was waarschijnlijk de grootste fout die ik – tot dan toe – ooit in mijn leven gemaakt had.


    Op de wereld leven - ongeveer - zeven miljard mensen. Één van die mensen, is Elaine Williams; een achttienjarig meisje uit Noord-Londen. Ze is een doodnormaal meisje, met een doodnormaal leven en met doodnormale tienerdrangen, zoals: erbij horen, mooi gevonden worden en andere sociale behoeften.
    Een andere bewonder van de planeet Aarde is Harry Styles, een tiener die een iets minder normaal leven leidt. Hoewel ook hij in Noord-Londen woont, hebben de twee elkaar nooit ontmoet. Tot die éne dag...

    Voor mijn story heb ik nog wat rollen nodig, namelijk:
    - 2x oudere broer Elaine
    - 1x Oudste broer Elaine (+/- 24 jaar)
    - 2x1x vriendinnen Elaine
    - 3x politieagent / bodyguard
    - 2x jongens van het school basketbalteam
    - Vriendin oudste broer
    - (Soon to be) Vriendin George (moet op een redelijke afstand van Londen wonen).
    - 2x 1x Jack's one night stand
    - 2x Jacks vrienden (mannelijk)
    - Jack's ex
    - Zusje vriendin Abell
    - Fotograaf (mannelijk)
    - Journalist (mannelijk)
    - Moeder Elaine
    - Vader Elaine
    - Ex-beste vriend Jack
    - 21x huisgenoot Robert
    - 5x32x1x goede vrienden George- 1x beste vriend George
    - vriendje Laura
    - 21xx vriendin Elaine
    - 8x6x4x vriendengroep Abel
    - 1x Beste vriend Abel



    Nuttige informatie om in je hoofd te houden bij het maken van een rol:
    Jack en George zijn broers van Elaine. Jack is 20, George 24. Abell's (derde broer van Elaine) vriendin is 23 en woont in Doncaster.
    - De ouders van Elaine, Abell, George, Jack en Robert zijn vrij weinig thuis, dus ze mogen een drukke baan hebben. Ook moet je rekening houden met de leeftijden; ze hoeven niet stokoud te zijn, maar 35 zou bijvoorbeeld een beetje onrealistisch zijn.
    Robert is de tevens een broer van Elaine. Hij is een tweeling met Jack, wat dus wil zeggen dat hij 20 jaar is. Hij studeert ICT.
    Laura is de beste vriendin van Elaine. Ze is 17 jaar. Haar vriend mag wel iets ouder zijn natuurlijk, maar niet véél te oud.
    - Abel is ook een broer van Elaine; hij is 23.


    Er kunnen nog meer rollen komen, maar dit zijn de rollen die ik nu te verdelen heb (:


    Wat heb ik van je nodig?

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Likes:
    Dislikes;
    Extra:
    Foto:


    Alvast bedankt voor het invullen :3

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 8:46 ]


    We need a bigger boat.

    Kun je mij sowieso waarschuwen? :'3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Even mijn topics ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    AvatarKyoshi schreef:
    Kun je mij sowieso waarschuwen? :'3


    Zeer zeker weten (:


    We need a bigger boat.

    Kan je mij ook waarschuwen? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Er leven 7 miljard mensen op deze aarde, niet biljoen. In in het Engels is het wel biljoen, maar niet in het Nederlands.
    Viel me even op :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga denk ik wel iets proberen, maar dan morgen pas


    16 - 09 - '17

    Melieke schreef:
    Kan je mij ook waarschuwen? (:


    Ja hoor ^^

    en @Thasarine: thankyouuu :3 aangepast ^^'


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    (...)

    Zeer zeker weten (:


    Top! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rol: Vriendin Elaine
    Naam: Camilla Jaye Everson
    Leeftijd: Achttien, geboren op 19-9-1994
    Woonplaats: Manchester, Groot-Brittanië
    Likes: Camilla houdt van mode, maar is er niet echt erg aan geobsedeerd. Ze vindt het ook wel leuk om leuke jongens te spotten tijdens het shoppen of op het strand, overigens kan ze ook goed met computers overweg. Iets wat je eigenlijk helemaal niet van Camilla verwacht is dat ze meer dingen weet dan sommige jongens over computers. Camilla vindt het niet erg dat sommige mensen haar nerd noemen, het is eenmaal wat ze leuk vindt en het is ook een soort van talent. Ze vindt het ook leuk om geld te spenderen, aan wat dan ook.
    Dislikes; Camilla haat golddiggers - mensen die alleen met haar omgaan voor het geld. Ook al heeft ze veel geld door haar familie die rijk is, ze wilt toch echter vrienden die haar ook echt mogen. Ze haat ook meisjes die van die barbiepoppen zijn, die lijken alsof ze perfect zijn, maar gewoon een gruwelijke binnenkant hebben. Op het eerst lijkt Camilla ook zo, maar als je haar eenmaal beter leert kennen, is ze een zachtaardig persoon. Ze haat ook jongens die denken dat ze alles zijn en té zeker zijn van hun uiterlijk.
    Extra: Haar familie is van adel, dat is te merken aan hun geld. Verder is er boven hun geld niets bijzonders aan te merken, ze leven allemaal een doodnormaal leven. Niemand herkent hun ook als een familie die van adel is, ze zijn ook gewoon een hechte familie. Camilla is hecht aan haar ouders, ze is enigskind en krijgt dus de volle aandacht van beide ouders. Haar ouders hebben een goede band met elkaar en hebben zelden ruzie met elkaar. Kortom - Camilla heeft een leuk leventje.
    Foto:


    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 23:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Je mag mij wel waarschuwen (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    Je mag mij wel waarschuwen (:


    Dan doe ik dat ;d!


    We need a bigger boat.

    Klaar, kan je me ook waarschuwen? (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Klaar, kan je me ook waarschuwen? (:


    Zeker en dankjewelllll :3!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 23:28 ]


    We need a bigger boat.

    Zo. Hoofdstuk 1 staat online. De eerste hoofdstukjes kan ik nog wel zonder de benodigde rollen, maar dat hou ik ook niet eeuwig vol.


    We need a bigger boat.

    Kun je voortaan in de titel zetten dat je rollen zoekt?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 16:29 ]


    Some people are art and do art at the same time