• Ik zette me op het bed, dat vrij comfortabel (lees: heel comfortabel) was, pakte mijn mobiel uit mijn broekzak en nam een foto van mijn juist verworven geldbron. Deze stuurde ik vast door naar een van de mensen buiten, zodat ze wisten dat mijn missie zo goed als compleet was. Vervolgens richtte ik mijn blik op de foto. Harry en een vrouw; zijn moeder, nam ik aan. Schattig, dat moest ik toegeven.
    Oké, het bed zat écht lekker. Even liggen, zou dat kwaad kunnen? Vast niet.
    Ik legde mijn benen op het bed en zorgde dat ik zo fijn mogelijk lag.
    Dat was waarschijnlijk de grootste fout die ik – tot dan toe – ooit in mijn leven gemaakt had.


    Op de wereld leven - ongeveer - zeven miljard mensen. Één van die mensen, is Elaine Williams; een achttienjarig meisje uit Noord-Londen. Ze is een doodnormaal meisje, met een doodnormaal leven en met doodnormale tienerdrangen, zoals: erbij horen, mooi gevonden worden en andere sociale behoeften.
    Een andere bewonder van de planeet Aarde is Harry Styles, een tiener die een iets minder normaal leven leidt. Hoewel ook hij in Noord-Londen woont, hebben de twee elkaar nooit ontmoet. Tot die éne dag...

    Voor mijn story heb ik nog wat rollen nodig, namelijk:
    - 2x oudere broer Elaine
    - 1x Oudste broer Elaine (+/- 24 jaar)
    - 2x1x vriendinnen Elaine
    - 3x politieagent / bodyguard
    - 2x jongens van het school basketbalteam
    - Vriendin oudste broer
    - (Soon to be) Vriendin George (moet op een redelijke afstand van Londen wonen).
    - 2x 1x Jack's one night stand
    - 2x Jacks vrienden (mannelijk)
    - Jack's ex
    - Zusje vriendin Abell
    - Fotograaf (mannelijk)
    - Journalist (mannelijk)
    - Moeder Elaine
    - Vader Elaine
    - Ex-beste vriend Jack
    - 21x huisgenoot Robert
    - 5x32x1x goede vrienden George- 1x beste vriend George
    - vriendje Laura
    - 21xx vriendin Elaine
    - 8x6x4x vriendengroep Abel
    - 1x Beste vriend Abel



    Nuttige informatie om in je hoofd te houden bij het maken van een rol:
    Jack en George zijn broers van Elaine. Jack is 20, George 24. Abell's (derde broer van Elaine) vriendin is 23 en woont in Doncaster.
    - De ouders van Elaine, Abell, George, Jack en Robert zijn vrij weinig thuis, dus ze mogen een drukke baan hebben. Ook moet je rekening houden met de leeftijden; ze hoeven niet stokoud te zijn, maar 35 zou bijvoorbeeld een beetje onrealistisch zijn.
    Robert is de tevens een broer van Elaine. Hij is een tweeling met Jack, wat dus wil zeggen dat hij 20 jaar is. Hij studeert ICT.
    Laura is de beste vriendin van Elaine. Ze is 17 jaar. Haar vriend mag wel iets ouder zijn natuurlijk, maar niet véél te oud.
    - Abel is ook een broer van Elaine; hij is 23.


    Er kunnen nog meer rollen komen, maar dit zijn de rollen die ik nu te verdelen heb (:


    Wat heb ik van je nodig?

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Likes:
    Dislikes;
    Extra:
    Foto:


    Alvast bedankt voor het invullen :3

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 8:46 ]


    We need a bigger boat.

    Ik kan zo ook wel iemand maken :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Ik kan zo ook wel iemand maken :3


    Olleee :3 Jaaa! Dat zou lief zijn! ^^


    We need a bigger boat.

    Rol: Vriendin van George.
    Naam: Cailin Brales.
    Leeftijd: 21 jaar, verjaart op 1 januari.
    Woonplaats: Dublin, Ierland. <- Als dat te ver is, dan kun je het zeggen en/of aanpassen.
    Likes: Cailin houdt van dieren, tekenen en vooral zingen. Ze vindt het altijd geweldig om met kleine kindjes om te gaan en ze heeft een droom om later een kindje te krijgen met George, maar door de enorme afstand lijkt het hen beiden geen goed idee. Het is een gewoonte van Cailin om vriendelijk tegen iedereen te doen maar dat vindt ze ook helemaal niet erg. Cailin kan rustig lezen, wat ze ook geweldig vindt, maar als ze in ‘the mood’ is, dan kan ze gelijk gaan feesten. Ze is ook heel erg blij als ze George kan zien en hem weer kan vertroetelen.
    Dislikes: Cailin haat het enorm als mensen doen alsof ze beter zijn dan anderen en als meisjes zich gedragen als ‘hoeren’, zoals ze het zelf altijd zegt. Soms zijn mensen boos zonder enige reden en dat is ook vréselíjk volgens haar. Ze heeft nog heel veel irritaties waar ze zelf wel boos om kan worden.
    Extra: Cailin heeft een prachtige zangstem en droomt ervan om ooit nog aan xFactor of een ander zangprogramma mee te doen. Ze vindt het stiekem altijd heel erg leuk als George met haar oranje/rode haar speelt.
    Foto:




    Janet Devlin.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:53 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    Rol: Vriendin van George.
    Naam: Cailin Brales.
    Leeftijd: 21 jaar, verjaart op 1 januari.
    Woonplaats: Dublin, Ierland. <- Als dat te ver is, dan kun je het zeggen en/of aanpassen.
    Likes: Cailin houdt van dieren, tekenen en vooral zingen. Ze vindt het altijd geweldig om met kleine kindjes om te gaan en ze heeft een droom om later een kindje te krijgen met George, maar door de enorme afstand lijkt het hen beiden geen goed idee. Het is een gewoonte van Cailin om vriendelijk tegen iedereen te doen maar dat vindt ze ook helemaal niet erg. Cailin kan rustig lezen, wat ze ook geweldig vindt, maar als ze in ‘the mood’ is, dan kan ze gelijk gaan feesten. Ze is ook heel erg blij als ze George kan zien en hem weer kan vertroetelen.
    Dislikes: Cailin haat het enorm als mensen doen alsof ze beter zijn dan anderen en als meisjes zich gedragen als ‘hoeren’, zoals ze het zelf altijd zegt. Soms zijn mensen boos zonder enige reden en dat is ook vréselíjk volgens haar. Ze heeft nog heel veel irritaties waar ze zelf wel boos om kan worden.
    Extra: Cailin heeft een prachtige zangstem en droomt ervan om ooit nog aan xFactor of een ander zangprogramma mee te doen. Ze vindt het stiekem altijd heel erg leuk als George met haar oranje/rode haar speelt.
    Foto:




    Janet Devlin.



    Jaaaaaa! Deze vind ik leuk! Dankjewellllll ;D !


    We need a bigger boat.

    Dringend op zoek naar Jack's vrienden (:


    We need a bigger boat.

    Ik heb een uur niets te doen (daarna wel, de koning en koningin komen hierheen) dus ik maak die vrienden wel, als het mag. Ik heb namelijk al twee rollen, haha.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    Ik heb een uur niets te doen (daarna wel, de koning en koningin komen hierheen) dus ik maak die vrienden wel, als het mag. Ik heb namelijk al twee rollen, haha.


    Natuurlijk mag dat :3


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    (...)

    Natuurlijk mag dat :3


    Is het misschien leuk als de vrienden van Jack een tweeling zijn? Of moeten ze gewoon individueel?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    (...)

    Is het misschien leuk als de vrienden van Jack een tweeling zijn? Of moeten ze gewoon individueel?


    Verras me. (:


    We need a bigger boat.

    Rol: Jack’s vriend.
    Naam: Fray Dwayne.
    Leeftijd: 20 jaar, verjaart 13 mei.
    Woonplaats: Noord Londen.
    Likes: Fray vindt het leuk om lol met zijn broer te maken. Hij is niet zo heel erg druk, maar als er een feest is, dan is hij zeker de hoofdgast. Fray houdt ervan om aardig tegen iedereen te doen en is echt een meidenkenner. Hij gaat niet vaak onderuit als het om meisjes gaat en vindt het daarom ook heel erg leuk om meisjes te spotten.
    Dislikes: Fray haat players, drugs, vechten en ander soort dingen zoals dat. Hij houdt niet van slechte dingen doen. Hij vindt mensen die vooroordelen echt niet leuk. Fray heeft ook een hekel aan insecten en andere beesten die hij niet heel erg leuk vindt. Hij heeft nog een hele boel andere dingen waar hij een hekel aan heeft, zoals tuttige meisjes en hele stoere jongens (ten minste, degenen die zichzelf heel stoer vinden).
    Extra: Fray heeft een grote zwak voor kittens en vindt het stiekem heel erg leuk om te tekenen, maar dat weet alleen zijn broer. Hij is nog single, want hij vindt de ‘vrijheid’ geweldig.
    Foto:


    Jack Harries.



    Rol: Jack’s vriend.
    Naam: Finn Dwayne.
    Leeftijd: 20 jaar, verjaart 13 mei.
    Woonplaats: Noord Londen.
    Likes: Finn heeft hele andere ‘likes’ dan zijn broer. Hij is erg druk, gaat vaak onderuit bij meisjes en is écht nooit stil. Hij houdt ervan om samen met zijn broer grapjes te maken bij iedereen. Finn vindt het super als hij stoeit met één van zijn vrienden en hij gaat vaak samen met zijn broer naar de stad om meisjes te spotten. Hij is echt een jongen-jongen, dus is echt helemaal weg van mooie, natuurlijke meisjes. Ook houdt Finn ervan om technische prulletjes uit te proberen en hij zit heel vaak achter de computer. Hij vindt het heel leuk om vrienden te maken.
    Dislikes: Finns ‘dislikes’ zijn bijna hetzelfde als die van zijn broer, maar hij vindt leren ook één van de ergste dingen. Hij is blij dat hij dat bijna niet meer hoeft te doen omdat zijn broer het meeste verdiend op zijn werk en eigenlijk als enige werkt van hun twee. Hij heeft ook echt een hekel aan veel werk doen en Finn is dus eigenlijk de speelse van de twee.
    Extra: Finn haat tattoos, maar ook alleen zijn broer weet dat en verder helemaal niemand. Hij kan makkelijk bevriend raken met anderen. Finn is ook single, met dezelfde reden als zijn broer.
    Foto:


    Finn Harries.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Heb je de One Night Stand ook dringend nodig? Want ik heb echt niets te doen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    Heb je de One Night Stand ook dringend nodig? Want ik heb echt niets te doen.


    Maak maar ^^!


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    (...)

    Maak maar ^^!


    Maak ik niet te veel rollen? Zeg het maar als je vind dat ik te veel maak :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    (...)

    Maak ik niet te veel rollen? Zeg het maar als je vind dat ik te veel maak :3.


    Nee hoor :3 Jij maakt leuke rollen ^^

    En anderen mogen ook inzenden, maar dat doen ze niet ;x


    We need a bigger boat.

    Rol: Zusje Abell vriendin.
    Naam: Andrea (Achternaam weet ik niet, waarschijnlijk heeft de vriendin al een naam, haha)
    Leeftijd: 19
    Woonplaats: (Waarschijnlijk hetzelfde als die van haar zus. Anders;) Londen.
    Likes: Houd enorm van zingen, al kan ze dat niet. Ze houd er van om met haar vriendinnen om te gaan, en dus ook om te stappen. Ze heeft een grote fantasie, en is een grote Potterhead. (Moest er gewoon in :)) Verder vind ze het leuk om grappen uit te halen bij anderen. (Zout ipv suiker in de suikerpot doen, dat soort grapjes) Ze is een grote voorstander van #TeamGiraf, terwijl ze daar alleen in zit, en de rest in #TeamPanda. Ze is ook telefoon verslaafde.
    Dislikes; Mensen die haar negeren en als mensen aan haar bretels trekken. (Die ze daardoor een stuk minder vaak aan heeft) Ook wanneer Abell en haar zus klef aan het doen zijn, irriteert ze haar daar aan.
    Extra: Ze draagt graag bretels, maar doet dat niet door de reden die hierboven staat.
    Foto:






    Love is Equal