• Ik zette me op het bed, dat vrij comfortabel (lees: heel comfortabel) was, pakte mijn mobiel uit mijn broekzak en nam een foto van mijn juist verworven geldbron. Deze stuurde ik vast door naar een van de mensen buiten, zodat ze wisten dat mijn missie zo goed als compleet was. Vervolgens richtte ik mijn blik op de foto. Harry en een vrouw; zijn moeder, nam ik aan. Schattig, dat moest ik toegeven.
    Oké, het bed zat écht lekker. Even liggen, zou dat kwaad kunnen? Vast niet.
    Ik legde mijn benen op het bed en zorgde dat ik zo fijn mogelijk lag.
    Dat was waarschijnlijk de grootste fout die ik – tot dan toe – ooit in mijn leven gemaakt had.


    Op de wereld leven - ongeveer - zeven miljard mensen. Één van die mensen, is Elaine Williams; een achttienjarig meisje uit Noord-Londen. Ze is een doodnormaal meisje, met een doodnormaal leven en met doodnormale tienerdrangen, zoals: erbij horen, mooi gevonden worden en andere sociale behoeften.
    Een andere bewonder van de planeet Aarde is Harry Styles, een tiener die een iets minder normaal leven leidt. Hoewel ook hij in Noord-Londen woont, hebben de twee elkaar nooit ontmoet. Tot die éne dag...

    Voor mijn story heb ik nog wat rollen nodig, namelijk:
    - 2x oudere broer Elaine
    - 1x Oudste broer Elaine (+/- 24 jaar)
    - 2x1x vriendinnen Elaine
    - 3x politieagent / bodyguard
    - 2x jongens van het school basketbalteam
    - Vriendin oudste broer
    - (Soon to be) Vriendin George (moet op een redelijke afstand van Londen wonen).
    - 2x 1x Jack's one night stand
    - 2x Jacks vrienden (mannelijk)
    - Jack's ex
    - Zusje vriendin Abell
    - Fotograaf (mannelijk)
    - Journalist (mannelijk)
    - Moeder Elaine
    - Vader Elaine
    - Ex-beste vriend Jack
    - 21x huisgenoot Robert
    - 5x32x1x goede vrienden George- 1x beste vriend George
    - vriendje Laura
    - 21xx vriendin Elaine
    - 8x6x4x vriendengroep Abel
    - 1x Beste vriend Abel



    Nuttige informatie om in je hoofd te houden bij het maken van een rol:
    Jack en George zijn broers van Elaine. Jack is 20, George 24. Abell's (derde broer van Elaine) vriendin is 23 en woont in Doncaster.
    - De ouders van Elaine, Abell, George, Jack en Robert zijn vrij weinig thuis, dus ze mogen een drukke baan hebben. Ook moet je rekening houden met de leeftijden; ze hoeven niet stokoud te zijn, maar 35 zou bijvoorbeeld een beetje onrealistisch zijn.
    Robert is de tevens een broer van Elaine. Hij is een tweeling met Jack, wat dus wil zeggen dat hij 20 jaar is. Hij studeert ICT.
    Laura is de beste vriendin van Elaine. Ze is 17 jaar. Haar vriend mag wel iets ouder zijn natuurlijk, maar niet véél te oud.
    - Abel is ook een broer van Elaine; hij is 23.


    Er kunnen nog meer rollen komen, maar dit zijn de rollen die ik nu te verdelen heb (:


    Wat heb ik van je nodig?

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Likes:
    Dislikes;
    Extra:
    Foto:


    Alvast bedankt voor het invullen :3

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 8:46 ]


    We need a bigger boat.

    Rol: Oudste broer van Elaine.
    Naam: George Arthur Williams.
    Leeftijd: 24 jaar, verjaart op 16 maart.
    Woonplaats: Noord-Londen, waar zijn zusje Elaine woont.
    Likes: George houdt van lezen, chillen met zijn vrienden en lol maken. Soms is hij rustig, maar soms kan hij ook enorm druk zijn. Hij vindt het leuk om grapjes uit te halen bij zijn broertjes en zusje en houdt er ook van om lekker alleen te zijn op zijn kamer met een muziekje op zodat hij zijn eigen ding kan doen. Hij houdt ervan om zijn zusje te beschermen. Hij houdt van nette mensen en mensen waarmee hij lekker uit zijn dak kan gaan.
    Dislikes: George vindt het echt niet leuk als mensen egoïstisch zijn of als iemand hem echt irriteert. Hij haat het gewoon om boos te worden, dus hij is ook niet vaak boos. Sommige pesten hem door zijn boeken af te pakken en dat is één van de velen irritaties die hem boos maken. Hij haat pesten, alle soorten ziektes of dingen waardoor je ziek kan worden, mensen die denken dat ze alles zijn en van die meisjes of jongens die zich gedragen alsof ze de meest geweldige personen op aarde zijn.
    Extra: George draagt vaak zijn haar in een kuif en hij houdt stiekem een dagboek bij van wat er allemaal is gebeurd en wat hij van iedereen denkt, waaronder ook Elaine, zijn ouders en zijn broertjes bij zitten.
    Foto:




    Dean Geyer.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 0:45 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    Rol: Oudste broer van Elaine.
    Naam: George Arthur Williams.
    Leeftijd: 24 jaar, verjaart op 16 maart.
    Woonplaats: Noord-Londen, waar zijn zusje Elaine woont.
    Likes: George houdt van lezen, chillen met zijn vrienden en lol maken. Soms is hij rustig, maar soms kan hij ook enorm druk zijn. Hij vindt het leuk om grapjes uit te halen bij zijn broertjes en zusje en houdt er ook van om lekker alleen te zijn op zijn kamer met een muziekje op zodat hij zijn eigen ding kan doen. Hij houdt ervan om zijn zusje te beschermen. Hij houdt van nette mensen en mensen waarmee hij lekker uit zijn dak kan gaan.
    Dislikes: George vindt het echt niet leuk als mensen egoïstisch zijn of als iemand hem echt irriteert. Hij haat het gewoon om boos te worden, dus hij is ook niet vaak boos. Sommige pesten hem door zijn boeken af te pakken en dat is één van de velen irritaties die hem boos maken. Hij haat pesten, alle soorten ziektes of dingen waardoor je ziek kan worden, mensen die denken dat ze alles zijn en van die meisjes of jongens die zich gedragen alsof ze de meest geweldige personen op aarde zijn.
    Extra: George draagt vaak zijn haar in een kuif en hij houdt stiekem een dagboek bij van wat er allemaal is gebeurd en wat hij van iedereen denkt, waaronder ook Elaine, zijn ouders en zijn broertjes bij zitten.
    Foto:




    Dean Geyer.


    Me likes :3
    Heeftie een vriendin, of niet ^^'?


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    (...)

    Me likes :3
    Heeftie een vriendin, of niet ^^'?


    Hmm, ik weet niet, mag je zelf weten. Of misschien zo'n lange afstandsrelatie? ^^

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 12:50 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    (...)

    Hmm, ik weet niet, mag je zelf weten. Of misschien zo'n lange afstandsrelatie? ^^

    Sounds good. Weet wel al ongeveer hoe ik dat ga laten lopen. Dankje :3


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    (...)
    Sounds good. Weet wel al ongeveer hoe ik dat ga laten lopen. Dankje :3


    Alsjeblieft! Als je hulp nodig hebt met het schrijven sta ik klaar om je te helpen. :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: politieagent

    Naam: Scarlett Anne Gold

    Leeftijd: 32 geboren op 5-3-1981

    Woonplaats: (waar het afspeelt)

    Likes: Scarlett doet aan yoga in haar vrije tijd.Ze heeft een hond genaamd Sam en ze is echt dol op haar.Ook is vind ze haar familie belangrijk

    Dislikes;Mensen die denken dat ze het beter weten dan anderen,misdaden

    Extra: Scarlett is gescheiden met haar man.Sindsdien is ze een harde vrouw geworden die geen enkele emotie toont.

    Foto:





    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 14:47 ]


    “Don't cry because it's over, smile because it happened."

    Ik zal de laatste politie maken :)


    Stiles: "Wait Scott you didn't answer my... Am I not attractive to gay guys? He didn't answer my question."

    Rol: Politieagent/Bodyguard
    Naam: Jensen Borders
    Leeftijd: 35, 01/03/1978
    Woonplaats: Noord-Londen
    Likes: Hij houdt van koken, zwemmen en lopen en doet dit veel in zijn vrije tijd. Hij heeft een dochtertje van 6 genaamd Violet en is gescheiden van zijn vrouw omdat deze is vreemdgegaan. Hij is hertrouwd met Lucy Addams die als beroep schildert en photografeerd, hiermee heeft hij ook een dochter Kylie van 2,5. Hij houdt van rock & roll muziek. De balletoptredens van violet en haar schooltoneelstukken ook. Hij heeft een tijger gered en naar de zoo gebracht die nu dus van hem is maar aan de zoo toebehoort, zijn naam is Raynee en is nu 10 en erg gevaarlijk, behalve tegen jensen.
    Dislikes; Leugenaars, misdadigers en arrogante mensen. Hij heeft een hekel aan insecten en word snel boos als iemand iets doet tegen zijn familie of vrienden. Hij haat computers omdat hij hier totaal niet mee kan werken een gsm heeft hij wel. Hij houdt ook niet van fietsen omdat hij toen hij klei was altijd viel en nooit recht bleef rijden, dus doet hij dit nu alleen als het echt noodzakelijk is.
    Extra: Hij geloofd in geesten en samen met zijn broer Jared gaan ze soms in oude onbewoonde huizen geesten zoeken. Hij heeft ook een litteken op zijn been van zijn eerste job als agent omdat hij toen met een mes diep in zijn been gestoken is.
    Foto:



    Dit is Jensen Ackles van supernatural


    Dit is Jensen en zijn broer Jared die dus samen geesten zoeken, heb ik uit supernatural :D

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 18:43 ]


    Stiles: "Wait Scott you didn't answer my... Am I not attractive to gay guys? He didn't answer my question."

    Rol: maakt niet uit, al is het maar een bijrolletje
    Naam: Eva Alice vanneste
    Leeftijd:bijna 17
    Woonplaats: woonde eerst in belgië maar is verhuisd naar het centrum van londen
    Likes: ijsjes, zon, muziek & mooie jongen hihi ;p
    Dislikes; trutten jahah
    Extra: geboren in belgië, verhuis aan 10 jaar naar londen. Rood haar, klein, niet heel mager
    Foto:http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=252379

    Ik had ook nog een politieagent gemaakt, aan het einde van pagina 2. Ik weet niet of je daarover heen hebt gelezen of dat je hem gezien hebt? (:


    Chaos is a ladder.

    Cullens schreef:
    Ik had ook nog een politieagent gemaakt, aan het einde van pagina 2. Ik weet niet of je daarover heen hebt gelezen of dat je hem gezien hebt? (:


    Die heb ik zeker gezien! En die ga ik ook zeker gebruiken! (:


    We need a bigger boat.

    Evatjen schreef:
    Rol: maakt niet uit, al is het maar een bijrolletje
    Naam: Eva Alice vanneste
    Leeftijd:bijna 17
    Woonplaats: woonde eerst in belgië maar is verhuisd naar het centrum van londen
    Likes: ijsjes, zon, muziek & mooie jongen hihi ;p
    Dislikes; trutten jahah
    Extra: geboren in belgië, verhuis aan 10 jaar naar londen. Rood haar, klein, niet heel mager
    Foto:http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=252379


    Ik zal hem gebruiken, dank je wel (: ! Ik kan je foto echter niet openen, om de een of andere reden. Hij laad de pagina niet ;x


    We need a bigger boat.

    Ik heb jullie wel nodig ):
    Sorry voor de zoveel posts achter elkaar, enzo.


    We need a bigger boat.

    Ik wil morgen nog wel iemand maken :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    Ik wil morgen nog wel iemand maken :3.


    Dat zou ik heel erg lief vinden :3 Dank jeee :3


    We need a bigger boat.