• Ik zette me op het bed, dat vrij comfortabel (lees: heel comfortabel) was, pakte mijn mobiel uit mijn broekzak en nam een foto van mijn juist verworven geldbron. Deze stuurde ik vast door naar een van de mensen buiten, zodat ze wisten dat mijn missie zo goed als compleet was. Vervolgens richtte ik mijn blik op de foto. Harry en een vrouw; zijn moeder, nam ik aan. Schattig, dat moest ik toegeven.
    Oké, het bed zat écht lekker. Even liggen, zou dat kwaad kunnen? Vast niet.
    Ik legde mijn benen op het bed en zorgde dat ik zo fijn mogelijk lag.
    Dat was waarschijnlijk de grootste fout die ik – tot dan toe – ooit in mijn leven gemaakt had.


    Op de wereld leven - ongeveer - zeven miljard mensen. Één van die mensen, is Elaine Williams; een achttienjarig meisje uit Noord-Londen. Ze is een doodnormaal meisje, met een doodnormaal leven en met doodnormale tienerdrangen, zoals: erbij horen, mooi gevonden worden en andere sociale behoeften.
    Een andere bewonder van de planeet Aarde is Harry Styles, een tiener die een iets minder normaal leven leidt. Hoewel ook hij in Noord-Londen woont, hebben de twee elkaar nooit ontmoet. Tot die éne dag...

    Voor mijn story heb ik nog wat rollen nodig, namelijk:
    - 2x oudere broer Elaine
    - 1x Oudste broer Elaine (+/- 24 jaar)
    - 2x1x vriendinnen Elaine
    - 3x politieagent / bodyguard
    - 2x jongens van het school basketbalteam
    - Vriendin oudste broer
    - (Soon to be) Vriendin George (moet op een redelijke afstand van Londen wonen).
    - 2x 1x Jack's one night stand
    - 2x Jacks vrienden (mannelijk)
    - Jack's ex
    - Zusje vriendin Abell
    - Fotograaf (mannelijk)
    - Journalist (mannelijk)
    - Moeder Elaine
    - Vader Elaine
    - Ex-beste vriend Jack
    - 21x huisgenoot Robert
    - 5x32x1x goede vrienden George- 1x beste vriend George
    - vriendje Laura
    - 21xx vriendin Elaine
    - 8x6x4x vriendengroep Abel
    - 1x Beste vriend Abel



    Nuttige informatie om in je hoofd te houden bij het maken van een rol:
    Jack en George zijn broers van Elaine. Jack is 20, George 24. Abell's (derde broer van Elaine) vriendin is 23 en woont in Doncaster.
    - De ouders van Elaine, Abell, George, Jack en Robert zijn vrij weinig thuis, dus ze mogen een drukke baan hebben. Ook moet je rekening houden met de leeftijden; ze hoeven niet stokoud te zijn, maar 35 zou bijvoorbeeld een beetje onrealistisch zijn.
    Robert is de tevens een broer van Elaine. Hij is een tweeling met Jack, wat dus wil zeggen dat hij 20 jaar is. Hij studeert ICT.
    Laura is de beste vriendin van Elaine. Ze is 17 jaar. Haar vriend mag wel iets ouder zijn natuurlijk, maar niet véél te oud.
    - Abel is ook een broer van Elaine; hij is 23.


    Er kunnen nog meer rollen komen, maar dit zijn de rollen die ik nu te verdelen heb (:


    Wat heb ik van je nodig?

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Likes:
    Dislikes;
    Extra:
    Foto:


    Alvast bedankt voor het invullen :3

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 8:46 ]


    We need a bigger boat.

    Rol: Jacks One Night Stand.
    Naam: Cheryl Johnson.
    Leeftijd: 19 jaar, verjaart 28 juli.
    Woonplaats: Manchester, Engeland.
    Likes: Cheryl geeft best wel veel om onder andere seks. Ze heeft één keer drugs gebruikt maar is gelijk gestopt omdat het vies was. Ze vindt roken ook wel leuk en ze rookt zo’n vijf sigaretten per dag. Iedereen waarmee ze seks heeft, dumpt ze daarna. Ze houdt ook echt van feesten tot diep in de nacht en ze houdt ook best wel veel van alcohol. Ze heeft echt heel veel random mannen in haar telefoon staan en probeert elke keer iets af te spreken. Kortom, ze is een échte badgirl. Voor haar echte vriendinnen vindt ze het leuk om écht aardig te zijn, maar dat is ze alleen bij haar vriendinnen (waarvan ze er niet veel heeft, of tenminste bijna geen echte vriendinnen).
    Dislikes: Cheryl haat het als jongens haar afwijzen en als jongens haar uitschelden (zie extra). Ze vindt het heel erg stom als anderen haar gaan vooroordelen omdat ze wel een hele aardige meid kan zijn, maar dat niet laat zien. Ze heeft vaak een hekel aan enge dieren en is soms wel bang dat de jongens die ze ‘gebruikt’ haar ontvoeren en écht slechte dingen met haar gaan doen.
    Extra: Cheryl is verslaafd aan tattoos en heeft best wel veel tattoos op haar armen. Vroeger is ze vaak gepest en daardoor is ze onzeker geworden, waardoor ze al deze slechte dingen ging doen. Het is bijna nooit voorgekomen dat ze écht van een jongen is gaat houden, ook niet bij Jack.
    Foto:


    Cher Lloyd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Thank you, both! :Y)


    We need a bigger boat.

    Rol: Jacks One Night Stand 2.
    Naam: Elly Glacer.
    Leeftijd: 20 jaar, verjaart op 2 februari.
    Woonplaats: Zuid-Londen.
    Likes: Elly is een echte danseres en haar favoriete dansen zijn streetdance en breakdance. Ze houdt een heel klein beetje van zingen, maar eigenlijk danst ze meer. Elly is een sportief meisje wat minstens 3 keer per week sport en ze vindt het heel leuk als iemand haar aardig vindt. Elly is echt een schatje en wordt daarom ook vaak als vriendin gehouden. Ze vindt het leuk om problemen op te lossen en daarmee soms ook nieuwe vrienden te maken.
    Dislikes: Elly haat het als meisjes of jongens haar vooroordelen en ze vindt het ook niet leuk dat het enkel een One Night Stand met Jack heeft gehad, omdat ze hem echt leuk vond. Ze is trouwens echt niet iemand die met elke jongen naar bed gaat, ze is juist een hele brave meid. Ze vindt het niet leuk als mensen of anderen haar een ‘mannenverslinder’ noemen, alleen door die One Night Stand. Maar eigenlijk is dat dus gewoon helemaal niet waar.
    Extra: Elly heeft vaak beanies op (zie de laatste gif).
    Foto:




    Heather Morris.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb nog steeds niets te doen haha. Mag ik morgen nog meer maken? ik heb namelijk geen leven en ik vind rollen maken leuk. :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    Ik heb nog steeds niets te doen haha. Mag ik morgen nog meer maken? ik heb namelijk geen leven en ik vind rollen maken leuk. :3


    Believe me, ik hou je niet tegen; en er gaan nog vrij wat rollen bijkomen om te maken ^^'


    We need a bigger boat.

    Gobsmacked schreef:
    (...)

    Believe me, ik hou je niet tegen; en er gaan nog vrij wat rollen bijkomen om te maken ^^'


    YES. Moet het zusje van de vriendin van Abell niet doorgestreept worden? ^^


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    (...)

    YES. Moet het zusje van de vriendin van Abell niet doorgestreept worden? ^^


    OO WOEPS.
    Wacht, dat ga ik even doen.
    Dank je.


    We need a bigger boat.

    Rol:Jack's ex
    Naam:Veronica(Ronnie)Skyler Adams
    Leeftijd:19 verjaart 36-2-1994
    Likes: Ronnie danst al vanaf haar 5 jaar ballet,ze heeft het nooit leuk gevonden en wou altijd hip-hop of streetdance gaan doen.Maar omdat Ronnie uit een chique familie komt vonden haar ouders het nooit goed.Het liefst shopt ze ook de hele dag door met haar beste vriendin
    Quinty.Ze schrijft ook graag verhalen maar omdat ze nooit geduld heeft kan ze nooit een verhaal afmaken.Ze lijkt erg verlegen maar zo is ze totaal niet.Ze is graag in de spotlights en houdt wel van een beetje aandacht.
    Dislikes;:Ronnie haat het als mensen haar Veronica noemen.Ze vind het een te 'bekakte' naam en alleen haar ouders en familie-leden noemen haar zo.Ook kan ze niet tegen mensen die zich zelf beter vinden dan anderen en jongens die haar alleen gebruiken om haar uiterlijk.
    Extra:Ronnie is vreemdegaan met de ex-beste vriend van Jack,toen ze nog iets met hem had.Nadat Jack er achter is gekomen heeft hij Ronnie direct gedumpt en heeft het contact tussen hij en zijn beste vriend verbroken.
    Foto:



    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 16:59 ]


    “Don't cry because it's over, smile because it happened."

    AdrianaXx schreef:
    Rol:Jack's ex
    Naam:Veronica(Ronnie)Skyler Adams
    Leeftijd:19 verjaart 36-2-1994
    Likes: Ronnie danst al vanaf haar 5 jaar ballet,ze heeft het nooit leuk gevonden en wou altijd hip-hop of streetdance gaan doen.Maar omdat Ronnie uit een chique familie komt vonden haar ouders het nooit goed.Het liefst shopt ze ook de hele dag door met haar beste vriendin
    Quinty.Ze schrijft ook graag verhalen maar omdat ze nooit geduld heeft kan ze nooit een verhaal afmaken.Ze lijkt erg verlegen maar zo is ze totaal niet.Ze is graag in de spotlights en houdt wel van een beetje aandacht.
    Dislikes;:Ronnie haat het als mensen haar Veronica noemen.Ze vind het een te 'bekakte' naam en alleen haar ouders en familie-leden noemen haar zo.Ook kan ze niet tegen mensen die zich zelf beter vinden dan anderen en jongens die haar alleen gebruiken om haar uiterlijk.
    Extra:Ronnie is vreemdegaan met de ex-beste vriend van Jack,toen ze nog iets met hem had.Nadat Jack er achter is gekomen heeft hij Ronnie direct gedumpt en heeft het contact tussen hij en zijn beste vriend verbroken.
    Foto:





    Perfect! Dank je :3


    We need a bigger boat.

    Rol: Moeder van Elaine.
    Naam: Sophia Derkson – Williams.
    Leeftijd: 49 jaar, verjaart op 20 april.
    Woonplaats: Noord-Londen.
    Likes: Sophia houdt van haar man en van haar kinderen. Ze heeft een groot hart en probeert iedereen zo goed mogelijk te verzorgen. Ze vindt het erg leuk als ze gewoon lekker kan koken of even een rustmomentje heeft voor zichzelf zodat ze een boekje kan pakken en die kan gaan lezen. Ze vindt het altijd fijn om plezier te maken met haar gezin, maar omdat Sophia heel erg druk is met haar baan als actrice, kan ze nooit zo goed tijd voor haar gezin vrijmaken. Verder vindt Sophia het nog fijner als ze eventjes een pauze heeft omdat ze wel heel erg hard werkt.
    Dislikes: Sophia vindt het vreselijk dat ze haar kinderen en haar man niet zo vaak ziet. Ze haat het dat er soms op haar ‘gescholden’ wordt als ze niet hard genoeg werkt en ze haat mensen die liegen. Ze vindt het ook helemaal niet leuk als ze straf zou moeten uitdelen thuis omdat iemand aan het liegen is. Ze zou het nog erger vinden als één van haar kinderen stomme dingen uit zouden halen of als haar man vreemd zou gaan.
    Extra: Sophia heeft een tattoo op haar pols, een klerenhangertje, dat verwijst naar manipulatie omdat dat vaak gebeurd op haar werk. Ook ziet Sophia er best wel goed uit voor haar leeftijd. Vroeger heette ze Sophia Derkson, maar omdat ze getrouwd is met Elaine's vader, heet ze nu Sophia Williams of Sophia Derkson - Williams.
    Foto:


    Cameron Diaz.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    Rol: Moeder van Elaine.
    Naam: Sophia Derkson – Williams.
    Leeftijd: 49 jaar, verjaart op 20 april.
    Woonplaats: Noord-Londen.
    Likes: Sophia houdt van haar man en van haar kinderen. Ze heeft een groot hart en probeert iedereen zo goed mogelijk te verzorgen. Ze vindt het erg leuk als ze gewoon lekker kan koken of even een rustmomentje heeft voor zichzelf zodat ze een boekje kan pakken en die kan gaan lezen. Ze vindt het altijd fijn om plezier te maken met haar gezin, maar omdat Sophia heel erg druk is met haar baan als actrice, kan ze nooit zo goed tijd voor haar gezin vrijmaken. Verder vindt Sophia het nog fijner als ze eventjes een pauze heeft omdat ze wel heel erg hard werkt.
    Dislikes: Sophia vindt het vreselijk dat ze haar kinderen en haar man niet zo vaak ziet. Ze haat het dat er soms op haar ‘gescholden’ wordt als ze niet hard genoeg werkt en ze haat mensen die liegen. Ze vindt het ook helemaal niet leuk als ze straf zou moeten uitdelen thuis omdat iemand aan het liegen is. Ze zou het nog erger vinden als één van haar kinderen stomme dingen uit zouden halen of als haar man vreemd zou gaan.
    Extra: Sophia heeft een tattoo op haar pols, een klerenhangertje, dat verwijst naar manipulatie omdat dat vaak gebeurd op haar werk. Ook ziet Sophia er best wel goed uit voor haar leeftijd. Vroeger heette ze Sophia Derkson, maar omdat ze getrouwd is met Elaine's vader, heet ze nu Sophia Williams of Sophia Derkson - Williams.
    Foto:


    Cameron Diaz.


    Geweldig, again! Thank youuuuu!


    We need a bigger boat.

    Rol: Vader van Elaine.
    Naam: Arthur Williams.
    Leeftijd: 51 jaar, verjaart op 11 juli.
    Woonplaats: Noord-Londen.
    Likes: Arthur is een schat van een man die geen vlieg kwaad doet en die zijn kinderen graag ziet. Hij maakt tijd voor hen in zijn vrije tijd en komt soms eens in de twee weken naar huis om zijn kinderen te zien. Hij vindt computeren erg leuk en iedereen denkt dat hij op zijn 51ste eigenlijk niets van computers weet, maar toch weet hij er meer van dan sommige denken. Arthur vindt het leuk om grapjes uit te halen, ook al is hij zo ‘oud’. Hij heeft ook een acteerbaan, net zoals zijn vrouw, maar Arthur kan alsnog meer vrije tijd krijgen dan zijn vrouw.
    Dislikes: Arthur vindt het echt niet leuk dat hij zijn vrouw nooit ziet. Hij vindt het eigenlijk ook minder als zijn kinderen een vriendje (voor Elaine) of vriendinnetje (voor de zonen) krijgen, want dan heeft hij het gevoel dat hij hen langzaam niet meer krijgt te zien omdat ze meer uit gaan hangen met diegene. Hij wil het gezin namelijk bij elkaar houden en hij wil zorgen dat er geen ruzie komt. Hij heeft ook een hekel aan pesters, drugsgebruikers/dealers, alcoholverslaafden, en zo voorts.
    Extra: Arthur is ook de tweede naam van zijn eerste zoon, George.
    Foto:


    Johnny Depp.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    Rol: Vader van Elaine.
    Naam: Arthur Williams.
    Leeftijd: 51 jaar, verjaart op 11 juli.
    Woonplaats: Noord-Londen.
    Likes: Arthur is een schat van een man die geen vlieg kwaad doet en die zijn kinderen graag ziet. Hij maakt tijd voor hen in zijn vrije tijd en komt soms eens in de twee weken naar huis om zijn kinderen te zien. Hij vindt computeren erg leuk en iedereen denkt dat hij op zijn 51ste eigenlijk niets van computers weet, maar toch weet hij er meer van dan sommige denken. Arthur vindt het leuk om grapjes uit te halen, ook al is hij zo ‘oud’. Hij heeft ook een acteerbaan, net zoals zijn vrouw, maar Arthur kan alsnog meer vrije tijd krijgen dan zijn vrouw.
    Dislikes: Arthur vindt het echt niet leuk dat hij zijn vrouw nooit ziet. Hij vindt het eigenlijk ook minder als zijn kinderen een vriendje (voor Elaine) of vriendinnetje (voor de zonen) krijgen, want dan heeft hij het gevoel dat hij hen langzaam niet meer krijgt te zien omdat ze meer uit gaan hangen met diegene. Hij wil het gezin namelijk bij elkaar houden en hij wil zorgen dat er geen ruzie komt. Hij heeft ook een hekel aan pesters, drugsgebruikers/dealers, alcoholverslaafden, en zo voorts.
    Extra: Arthur is ook de tweede naam van zijn eerste zoon, George.
    Foto:


    Johnny Depp.


    Mijn dank is zeer groot!


    We need a bigger boat.

    Ik wel Jack's ex-beste vriend wel maken.
    Sorry als je vind dat ik al veel rollen heb gemaakt,maar ik heb bijna niks te doen(alleen leren voor men examen en nutteloze verhalen lezen of Q)


    “Don't cry because it's over, smile because it happened."

    AdrianaXx schreef:
    Ik wel Jack's ex-beste vriend wel maken.
    Sorry als je vind dat ik al veel rollen heb gemaakt,maar ik heb bijna niks te doen(alleen leren voor men examen en nutteloze verhalen lezen of Q)


    Ik zou niet weten waarom ik dat erg zou vinden. (: ! Maak maar ^^!


    We need a bigger boat.