• Hallo,

    Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar verhalen en quizzen die over 1D gaan,?
    Zo is het toch niet leuk? Of ligt dat aan mij? Want ik neem aan dat niet iedereen fan is van 1D, toch? Ik ben niet z'n grote fan van hun, ik luister soms een liedje van hun maar daar blijft het ook bij.
    En ik heb het idee dat als je tegenwoordig niet over 1D ofzo iets schrijft je verhalen gewoon minder snel worden gelezen maar dat is mijn mening dat kan natuurlijk ook aan mij liggen want ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere verhalen is die niet van mij zijn en niet over 1D gaan.


    We doen dit keer zonder terug tik.

    wat is het gezellig hier zeg !


    Cute as a button, every single one of you !

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Ik lees geen verhalen uit de top, zoals ik al eerder vermeld had. Ik weet welk verhaal je bedoelt, maar dat was gewoon een 'populair verhaal in de top' . Ik ben een Directioner, als ik iets wil lezen dan moet ik ook gewoon verder kijken voor de betere verhalen. Hoe weet jij dat veel mensen naar 16+ bromance zoekt? Kunnen ze lang zoeken, is er niet veel van. (cat)

    Nee, niet veel, nee, inderdaad, nee, je hebt helemaal gelijk, niet veel. Tuurlijk joh, vroeger bestond de top uit alléééén 16+ bromances.
    Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar keep dreamin' m'girl.


    Some people are art and do art at the same time

    OhMyNarry schreef:
    wat is het gezellig hier zeg !



    26 - 02 - '16

    Scorpia schreef:
    'Zianourry 16+'
    'Narry Storan 16+'
    'I'm a slut - Ziall & Larry 16+'
    En alle drie stonden ze in de top - dagenlang.

    W-what...
    Ik klikte een random story aan en een random hoofdstukje. Guess what.
    GANGBANG.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alecia schreef:
    (...)



    *derp*


    Pretty is just a pretty word.

    Scorpia schreef:
    (...)
    Nee, niet veel, nee, inderdaad, nee, je hebt helemaal gelijk, niet veel. Tuurlijk joh, vroeger bestond de top uit alléééén 16+ bromances.
    Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar keep dreamin' m'girl.



    VROEGER. VROEGER. VROEGER. Leef dan in het heden. Ik zie haast nergens meer bromance 16+ staan. Natuurlijk is het er, dat is logisch. Maar niet zoveel als VROEGER. Maar er zijn ook gewoon OP verhalen 16+ en HP 16+ dus doe nou niet alsof het het ergste is wat er bestaat.


    Pretty is just a pretty word.

    Alecia schreef:
    (...)



    Allemaal even lachen; HAHAHAHAHAHA


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Allemaal even lachen; HAHAHAHAHAHA



    26 - 02 - '16

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Allemaal even lachen; HAHAHAHAHAHA

    Ben je hier alleen maar om onnodige dingen te posten?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    VROEGER. VROEGER. VROEGER. Leef dan in het heden. Ik zie haast nergens meer bromance 16+ staan. Natuurlijk is het er, dat is logisch. Maar niet zoveel als VROEGER. Maar er zijn ook gewoon OP verhalen 16+ en HP 16+ dus doe nou niet alsof het het ergste is wat er bestaat.

    Niet zoveel als vroeger, hm, je weet het misschien niet, maar op Q worden er wel 3 nieuwe stories - bromance 16+ en 1D - aangemaakt per dag, misschien.


    Some people are art and do art at the same time

    Oh, iedereen is zo gezellig bezig. :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Mensen, nu is het wel weer genoeg. Hou het netjes!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 12:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scorpia schreef:
    (...)
    Niet zoveel als vroeger, hm, je weet het misschien niet, maar op Q worden er wel 3 nieuwe stories - bromance 16+ en 1D - aangemaakt per dag, misschien.


    Whatever. Tbh, don't care at all. Ik lees het zelf niet, jij leest het niet; waar praten we over? :')


    Pretty is just a pretty word.

    Macabre schreef:
    (...)
    Ben je hier alleen maar om onnodige dingen te posten?


    uhm, nee. Ik reageer op jullie. En aangezien jullie ook onnodig dom bezig zijn, waarom ik dan niet?


    Cute as a button, every single one of you !

    Sluit dit topic anders maar.


    26 - 02 - '16