• Ik vroeg me af wie van jullie (wel 16+ers) bewust geen druppel alcohol drinken (cat), en waarom dan ^^ .

    Ik zelf ben 19 en ik heb er geen behoefte aan, wil gewoon mezelf goed voelen door wie ik ben en wat ik doe, ik kan ook wel gezellig zijn zonder alcohol, etc. Dus vandaar dat ik er op dit moment voor kies om dat helemaal niet te drinken.

    Zeg dan ook even je leeftijd aub :)

    Ik ben 17 (in de winter word ik 18) en ik heb geen behoefte aan drank, al drink ik wel graag wijn, maar alleen bij feestje, en dan beperk ik mezelf ook tot drie/vier glaasjes. Ik ben dus meer een partydrinker.
    Ik heb het bij mijn broer zien misgaan en misschien dat ik er een beetje 'bang' voor ben geworden, maar ik hoef niet 's ochtends wakker te worden en barstende koppijn te hebben, of er ineens achterkomen dat ik een blauw oog heb, en geen idee hebben hoe dat komt. Verder ga ik vrij weinig uit. En ik vind het erg zonde van je geld, terwijl je ook gewoon fris kan drinken. Het is alleen dat ik wijn wel prefereer boven frisdranken met prik. Ik drink namelijk liever Dubbel Fris (of een variant), fruitsapjes of limonade, of wijn ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben 17 en af en toe stap ik wel eens, natuurlijk drink ik dan alcohol maar altijd met mate. Ik ben daarom ook nog nooit dronken geweest en heb nog nooit een kater gehad.
    Drinken met mate vind ik prima.


    If you want something you will have to fight for it. It doesn't knock on your door saying: "hello I am succes."

    Ik drink weleens een drankje minder, omdat ik het belangrijk vind om op mijn gewicht te letten. Dat is het enige. Als ik op het terras zit of met vriendinnen een avondje wegga, vind ik het gewoon gezellig en lekker om samen wat te drinken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben 16 en ik drink bewust niet, maar eigenlijk ook omdat ik het nieteens lekker vind. Ik heb een paar keer bier en wijn geproefd, vind het allebei niet te zuipen. Een keer heb ik smirnoff ice gehad, was wel te doen maar een glaasje was genoeg voor de hele avond voor mij, vond het veel te zoet


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik ben 16 en ik drink niet omdat ik het gewoon niet lekker vind. Eén mixje eens in de zoveeltijd is wel oké, maar meer behoefte heb ik er niet aan. Nee, doe mij maar gewoon een colaatje. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben 21 En ik ben niet van plan om alcohol te drinken of te roken. Je pleegt langzamerhand toch zelfmoord als je te veel neemt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Libre schreef:
    Ik ben 21 En ik ben niet van plan om alcohol te drinken of te roken. Je pleegt langzamerhand toch zelfmoord als je te veel neemt


    Hetzelfde geld voor frisdranken en fast food, maar daar hoor ik niemand over.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Hetzelfde geld voor frisdranken en fast food, maar daar hoor ik niemand over.

    Inderdaad ja :')

    Ik vind dat je best alcohol mag drinken en mag roken, zolang je het maar met mate doet.
    Ik vind wel dat je rond de 16 moet zijn, omdat je anders teveel risico hebt op beschadigde hersencellen.
    Maargoed, je leeft tenslotte maar één keer, dus waarom zou je het niet een beetje leuk maken? (je moet niet overdrijven natuurlijk met de drank)

    Ik ben trouwens 17.
    Ik drink en rook alleen op feestjes of als ik uitga.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 11:22 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Libre schreef:
    Ik ben 21 En ik ben niet van plan om alcohol te drinken of te roken. Je pleegt langzamerhand toch zelfmoord als je te veel neemt


    Wat is dat nu voor een bullshit? In yogurt en deo zitten ook kanker verwekkende stoffen pleegt iedereen dan zelfmoord?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben 21, ik drink helemaal geen alcohol. Ook helemaal geen behoefte aan.

    Ik ben bijna 20 en ik drink geen alcohol, gewoon omdat ik het niet lekker vind.


    'Darling, just hold on'

    Ik ben 16 en drink vooral "limonade" alcohol (Pisang Ambon, Pasoa etc.).
    Vooral omdat ik het lekker vind (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik wordt over een maand 16 en af en toe heb ik wel eens wat geproefd maar ik heb er eerlijk gezegd geen behoefte aan en dan nog ook al zou ik gaan drinken. ik laat het nooit zo ver komen dat ik sta te kotsen. Gewoon 1 of 2 glaasjes.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 13:09 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ben 20 en ik drink gewoon alcohol. ^^ Maar ik drink enkel als ik uitga en ik ga tegenwoordig niet zo vaak meer uit. Ik drink omdat ik het lekker vind en niet om dronken te worden.


    -

    Ik ben bijna 17 en ik ben niet vies van een drankje. Vaak zijn het een paar wijntjes of een paar biertjes tijdens feestjes van vrienden. Puur omdat ik het lekker vindt en zeker niet om los te komen want mensen vinden mij al irritant vrolijk als ik niet heb gedronken - laat staan als ik zat ben. Maar ik drink alleen op feestjes van vrienden of tijdens het uitgaan wat ik bijna nooit doe.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin