• Ik wist niet goed waar het moest, dus ik plaats het maar hier.

    Volgende week ga ik op vakantie naar Turkije. Helaas is mijn moeder roodharig en heb ik haar huid geërfd. Daardoor verbrand ik heel snel. Als het hier 17 graden is, moet ik me al insmeren met factor 30. Nu loop ik de laatste tijd de hele dag buiten en ik ben al twee keer verbrand. Dit is natuurlijk super slecht voor mijn huid.
    Als we in Turkije zijn, smeer ik met factor 50 en ga ik veel in de schaduw zitten. Er is alleen een probleem. Ik heb heel erg dun haar en mijn hoofdhuid verbrand echt heel snel. Ik kan mijn hoofd natuurlijk niet insmeren en hoedjes staan mij gewoon echt niet. En om nou met een muts op te gaan lopen als het 40 graden is...:W

    Heeft iemand een idee wat ik kan doen tegen de zon? Als het niet voor de hoofdhuid is, mag je het ook sturen, want ik heb het vast nodig. Hebben jullie ook tips, mocht ik alsnog verbrand raken?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kan je, helaas, niet helpen omdat ik nog nooit verbrand ben.
    Maar toch wens ik je heel veel succes ermee! (:


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    Ik kan je, helaas, niet helpen omdat ik nog nooit verbrand ben.
    Maar toch wens ik je heel veel succes ermee! (:


    Nouja, voor jou is dat natuurlijk geen helaas;p maar toch bedankt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Petten?


    -

    Ik heb wel een lichte huid maar verbrand ook bijna nooit. Misschien bestaat er een soort haar zonnebrand?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ring schreef:
    Petten?


    Dat staat nog afschuwelijker dan hoedjes bij mij hahaha


    Foreverx schreef:
    Ik heb wel een lichte huid maar verbrand ook bijna nooit. Misschien bestaat er een soort haar zonnebrand?


    Hmm geen idee, ik zal er eens op googlen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bij de Kruidvat hebben ze iets van zonnebrand wat speciaal voor je haar is, misschien is dat iets? Ik zie wel altijd dat heel veel mensen het kopen, maar weet niet of het echt werkt. Het is eigen merk, overigens.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik denk dat je toch het beste iets van petten/hoedjes of bandanas kunt dragen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Foreverx schreef:
    Ik heb wel een lichte huid maar verbrand ook bijna nooit. Misschien bestaat er een soort haar zonnebrand?

    Dat bestaat. ^^ Deze hebben wij thuis:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ook al staat het afschuwelijk, ik zou ze toch dragen. Je gaat op vakantie, niet naar de koning. ;) Dus het geeft niet als het niet mooi staat. Op foto's kun je hem altijd nog af doen en verder ziet niemand het, behalve de mensen die met je meegaan op vakantie. Je kent er verder toch niemand. Beter er minder leuk uit zien dan verbranden!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vermijd scheidingen, dus bind je haren in een knot of staart (: Of koop een pet? Misschien staat je dat beter dan een hoedje. Of bind een sjaaltje in je haar, die zijn helemaal in atm.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    nerveus schreef:
    Ook al staat het afschuwelijk, ik zou ze toch dragen. Je gaat op vakantie, niet naar de koning. ;) Dus het geeft niet als het niet mooi staat. Op foto's kun je hem altijd nog af doen en verder ziet niemand het, behalve de mensen die met je meegaan op vakantie. Je kent er verder toch niemand. Beter er minder leuk uit zien dan verbranden!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik heb er zelf ook geen ervaring mee, ik verbrand ook niet zo snel. Maar misschien helpt een staartje zoals hier boven wordt gezegd wel. En die spray natuurlijk!
    En anders gewoon voor de hoed gaan, who cares, zolang jij maar niet verbrand.


    Baby I want you to die for my love

    Een staart heb ik ook al geprobeerd, maar het helpt niet. Ik ga donderdag eens kijken bij de kruidvat voor dat spul en anders wordt het inderdaad toch maar een hoedje/petje of een sjaal/bandana


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Beanies! Het ziet er misschien raar uit omdat het niet koud is, maar eigenlijk zijn beanies altijd goed :3

    Leda schreef:
    Beanies! Het ziet er misschien raar uit omdat het niet koud is, maar eigenlijk zijn beanies altijd goed :3


    Waar kan je zoiets kopen dan?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!