• Yeah ik ben echt goed bezig nu ik eindelijk vrije tijd heb na mijn examens, ben elke dag mintens een uur in de fitness geweest en minder gegeten.
    Summer, I am getting ready for you.<3


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben daar al weken mee bezig, gezonder eten, minder eten en meer sporten. Ik loop nu 5/6 dagen per week hard en doe nog andere dingen erbij.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ik ben daar al weken mee bezig, gezonder eten, minder eten en meer sporten. Ik loop nu 5/6 dagen per week hard en doe nog andere dingen erbij.


    Nou ik wil elke dag sporten maar ik ga met mijn moeder naar de fitness dus dat is door de weeks elke dag en dan dinsdag avond nog 1,5 uur basketbal.=3
    Daarbij had ik geen tijd door examens en lijnen terwijl je moet presteren is niet het beste wat je kan doen.x')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ik wil elke dag sporten maar ik ga met mijn moeder naar de fitness dus dat is door de weeks elke dag en dan dinsdag avond nog 1,5 uur basketbal.=3
    Daarbij had ik geen tijd door examens en lijnen terwijl je moet presteren is niet het beste wat je kan doen.x')


    Je moet ook niet lijnen maar je levensstijl verbeteren. Aan lijnen heb je toch niets. Je kan genoeg gezond eten snacken tussen je examens en als je leert door, dan krijg je ook nergens problemen mee. :Y)


    Your make-up is terrible

    Goedzo. Het enige waar ik de afgelopen tijd 'goed' mee bezig ben is Supernatural op marathonsnelheid kijken - ik ben nu twee of drie weken bezig en zit in seizoen vier, en eergisteren heb ik nog zeven afleveringen op een dag gekeken. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Goed zo! :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Square schreef:
    Goedzo. Het enige waar ik de afgelopen tijd 'goed' mee bezig ben is Supernatural op marathonsnelheid kijken - ik ben nu twee of drie weken bezig en zit in seizoen vier, en eergisteren heb ik nog zeven afleveringen op een dag gekeken. :W


    Nou ja dat is natuurlijk ook geen makkie eh.x)
    @Yeah.='D

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 18:42 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Terwijl ik dit rustig aan het lezen ben eet ik chocolade - ik heb totaal geen discipline.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Terwijl ik dit rustig aan het lezen ben eet ik chocolade - ik heb totaal geen discipline.


    Tja daar heb ik het af en toe ook wel lastig mee.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Licet schreef:
    Terwijl ik dit rustig aan het lezen ben eet ik chocolade - ik heb totaal geen discipline.


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook geprobeerd te 'sporten', tot nu toe is 3 dagen achter elkaar een halfuur mijn record. ;-;
    Wel goed van je hoor. ^^

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 18:55 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Haguro schreef:
    Ik heb ook geprobeerd te 'sporten', tot nu toe is 3 dagen achter elkaar een halfuur mijn record. ;-;
    Wel goed van je hoor. ^^


    Hahaha awh, naja het is dat mijn moeder meegaat maar anders zou ik er nooit komen omdat ik dan eerst een half uur moet lopen heen en dan nog eens terug.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hahaha awh, naja het is dat mijn moeder meegaat maar anders zou ik er nooit komen omdat ik dan eerst een half uur moet lopen heen en dan nog eens terug.x)


    Haha, dat zou ook mijn grootste obstakel zijn.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Haha, dat zou ook mijn grootste obstakel zijn.


    Ja maar zo gek is dat ook niet want nou ja als je een uur moet lopen voor een uur te kunnen sporten....=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Hm, ik ben niet goed in dat soort dingen, dus ik probeer het niet eens. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Good job! :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.