• Speeltopic 01

    Wat zou jij doen als je leven op het spel zou staan, je alles wat je hebt moet delen met andere mensen, je van de mensen die je haat juist hulp moet krijgen om te overleven? Zou jij gillend wegrennen of kalm blijven en kijken of je een uitweg kunt vinden?

    Vijf [of zes] jong volwassene, die zich hebben opgegeven, gaan op vakantie richting Amerika. Onderweg krijgt hun boot plots problemen en strand aan op een klein eiland, van nog geen twee kilometer groot. De boot komt niet meer aan de praat, de spullen om hulp in te roepen zijn kapot en de kaptein van het schip blijkt niet eens aan boort te zijn, ze zijn opgelicht.
    Tijd om hierover na te denken hebben ze niet, het klimaat op het kleine eiland is erg verschillend, ze zullen schuilplekken, kampen, vuren en eten en drinken zien te maken om te overleven. Ondertussen gebeuren er ook allemaal dingen tussen de groep; liefde, haat, vriendschap en verraad, alles kan gebeuren op zo’n klein eiland.

    Zullen de jong volwassene ooit terug naar huis komen? En zullen ze ook met elkaar overweg kunnen?


    Jongens;
    - Ryan Michels||18||quin98||
    - Quirill Avan Winters||19||CityOwls ||
    - Finn Michael Raveman||20||MinimuisBeta||
    Meiden
    - Adriana Lauren Grey||18||iPayphone||
    - ||Roatan||
    - Selina Grace Rivers||19||MinnieMouseX||


    Wil je meedoen? Vul maar in [graag de kopjes dikgedrukt om verwarring weg te houden]

    Man/vrouw ;
    Volledige naam;
    Leeftijd[vanaf 18] ;
    Uiterlijk[+foto en uitgebreid];
    Innerlijk[uitgebreid];
    Extra’s[niet leeg laten];


    Regels
    -Maximaal 1 persoon per account
    -Minimaal 8 regels typen, het is niet zo moeilijk, omgeving, gedachten et cetera. Ik tel na, je krijgt drie waarschuwingen, bij de derde worden er maatregelen getroffen.
    -Weet zeker dat je mee wil doen, niet na een topic al stoppen
    -Geen perfecte personages
    -Bestuur alleen je eigen personage
    -OOC met haakjes [ ] | | ( )
    -Reserveringen blijven 46 uur staan
    -Afwezigheid doorgeven
    -16 + is toegestaan
    -Alleen ik[CityOwls]open een nieuw topic tenzij anders aangegeven
    -Grote gesprekken graag in het praattopic


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 14:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    iPayphone schreef:
    Man/Vrouw:
    Vrouwelijk.
    Volledige naam:
    Adriana Lauren Grey.
    Leeftijd:
    18 Zomers jong. Verjaart 2 Augustus.
    Uiterlijk:


    Adriana heeft lange golvende haren, vaak heeft ze het gewoon los en anders in een vissengraat. Ze heeft een mooie kleur ogen. Ze is er erg trots op. Ook heeft Adriana een mooi brun tintje. Dat heeft ze altijd al gehad. Adriana is niet te dun en niet te dik. Gewoon normaal dus. Ze is ongeveer 1.76 , de perfecte lengte voor haar.
    Adriana draagt graag kleding wat in de mode is maar ze geeft er weer een eigen 'twist' aan zodat het orgineel blijft. Ook heeft ze een keine tattoage met witte inkt in haar nek, een vlinder. Hij staat voor haar broer die met een tragisch ongeluk is omgekomen.
    Innerlijk:
    Adriana is een lieve meid. Voor onbekende is ze erg rustig maar voor mensen die haar
    beter kennen is ze opzich een druk meisje. Ook is ze erg vriendelijk en behulpzaam. Ze helpt je graag met persoonlijke problemen, ze kan een goed luisterend oor zijn. Adriana is erg nieuwsgierig en wilt daarom ook echt alles weten.
    Dat is niet altijd even leuk voor anderen. Ze heeft een eigen wil en doet alles wat zij zelf wilt. Je kan haar nergens toe dwingen.
    Van buiten af ziet ze er zelfverzekerd uit. Maar als je een beetje mensenkennis hebt zie je dat ze eigenlijk erg onzeker is over zich zelf. Zo heeft ze soms dan ook last van stemmingwisselingen, dan kan je haar beter alleen laten, des te sneller het over gaat.
    Adriana is soms ook in eem club te vinden, soms gewoon om los te gaan en soms om one night stands te vinden. Ze heeft ook haar behoeften. Maar als ze een vriendje heeft blijft ze trouw aan hem .
    Extra's:
    Omdat Adriana thuis een beetje in een dip zat besloot ze voor op vakantie te gaan. Zo vond ze via een vriend een site, je ging met een boot naar Amerika. Adriana wou al sinds kleins af aan al naar Amerika dus had ze zich gelijk ingeschreven.


    Ze is denk ik zo goed als af ;'D. Eventueel verander ik nog wat dingentjes.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Je staat erbij ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwls schreef:
    Je staat erbij ;)


    Yayy. :)
    Hopelijk gaat deze RPG snel beginnen. Heb er zin in ^-^.

    Omg, mijn muis heeft het loopradje ontdekt, loopt ze er de hele tijd in. Stom geluid ;x


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ken het, mijn hamster doet dat ook altijd hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn muis heeft hem net ontdekt. Nouja, wat de bedoeling van het ding is. Meestal ging ze erop staan en viel ze er weer af of ze ging er in zitten. En nu rent ze de heletijd erin , verslaafde ;x.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wanneer beginnen we? :'3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Morgen om 20:00 uur wil ik hem openen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou ik hier ook nog aan mee kunnen doen?

    Sorry we zitten vol.
    Wanneer Sempra vanavond haar rol nog niet heeft ingezonden komt er een plek vrij bij de meiden. Ik had haar uitstel gegeven tot na het weekeind.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, ik zal het topic in de gaten houden. (:

    CityOwls schreef:
    Morgen om 20:00 uur wil ik hem openen


    Oh Yayy. *Doet dansje* :D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Yay(yeah)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Time to open it haha :D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik start nu mijn laptop op ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry voor het lange wachten, laptop wilde niet meewerken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.