• Nooit gedacht dat ik huiswerk leuk kon gaan vinden.
    Bij onze geschiedenislessen heeft de leraar een aantal jaar geleden besloten dat iedereen die geschiedenis kiest (Vanaf het derde leerjaar dus) elke maandag een traktatie mee moet nemen om zoals hij het zelf zegt 'De spirit erin te houden'.
    Als je slaagt voor geschiedenis neemt hij heel de klas mee naar de pizzeria op zijn eigen kosten.
    Ik moet dus verplicht cupcakes maken voor morgen, is dat niet leuk? :')
    Om dit topic nog een klein beetje nuttig te houden, hebben jullie ook wel eens zo'n docent (gehad)?


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    wij hebben het wel een soort van regel gemaakt om als je jarig bent uit te delen bij levensbeschouwing. volgens mij zijn wij de enige klas in onze school die dat doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Vet chill!
    Nee, wij zouden op de laatste dag van het schooljaar een grande ontbijt houden bij CKV, maar dat is niet gebeurd. (no_chears)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh, leuk!

    Dat hebben wij met wiskunde :3 Wij zijn namelijk maar met vier leerlingen (wiskunde C) en toen heeft de leraar bedacht dat we elke vrijdag thee gaan drinken en elke week iemand anders iets lekkers mee moet nemen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja :Y)
    Twee jaar geleden hebben we pizza's zitten maken in wiskunde :Y)
    En vier jaar geleden een lerares die tijdens de examens altijd snoep meebracht en op haar verjaardag allerlei soorten taarten voor ons had gekocht:Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    We moesten een keer een appeltaart maken via een frans recept, was best leuk (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jaa mijn lerares voor Nederlands. Als je je huiswerk niet maakt, moet je trakteren. En een leraar voor maatschappijleer (die ik helaas niet heb) deelt altijd chocolademelk in de klas uit (:


    Take risks and conquer your fears.

    Meh, mijn geschiedenislerares is een zeikwijf die eruitziet als één van de Neanderthalers waarover ze ons iets moet leren.
    Maar nee, zoiets hebben we helaas niet op mijn school. ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tijdens een of ander project knakworsten zitten koken met de congiërge (cat)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Datzou ik niet eens leuk vinden :')
    Het enige wat ik ooit echt leuk vond was het project in de vierde klas, toen we volgens Duitse recepten gingen koken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Onze leraar noemde ons de slechtste AK klas in 5HAVO. En toen maakte we een weddenschap. Als we het hoogste gemiddelde zouden halen van de 4 AK klassen zouden we frikandellen krijgen van hem. We hadden het hoogste gemiddelde (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    soms krijgen wij tompoes! als onze klas bijv. met wiskunde allemaal een voldoende hebben gehaalt op een repetitie, dan krijgen we de volgende les wat lekkers!:Y)

    Maar bij ons op school hebben we ook koken(VAP), 1ste en 2e klassen en de mensen die dat vak in z'n profiel hebben maken vaak wat lekkers klaar en mogen dat opeten. Ik had niet de keuze uit een profiel maar soms dan hebben we wel VAP, dan maken we wat en eten het op.(Y)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:40 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    als iemand een 10 haalt krijgt die iets lekkers. dat is bij alle vakken zo. BIj Z&W moeten we als opdrachtk koken. paar weken geleden zat ik om half 10 in de ochtend aan vistick brocolie en aardappels. ook muffins tosti enz.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    met Nederlands gingen we naar de Aldi, maar dat was stom


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one