• Hey chille Quizlet Gangsters !!!

    James hierrr, en ik heb un vraagjuuh !! ^__^ Wie oh wie heeft GEWELDIGE tips om lekker te relaxen, en in slaap te komen ??!! Ik kan ze op dit moment idd wel goed gebruiken Ja! Want morge moet ik weer om 6uur op! :/

    Greetz from JamJam :b


    Forever Always c:

    Gewoon gaan slapen?


    26 - 02 - '16

    Alle apparaten uit. Licht uit. In bed liggen, oogjes dicht en aan leuke dingen denken.


    I am an idiot, I move.

    Gestalt schreef:
    Alle apparaten uit. Licht uit. In bed liggen, oogjes dicht en aan leuke dingen denken.

    En snaveltjes toe. Welterusten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    JamJam? :x

    Drink een kop thee.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Muziek luisteren.

    Sporten, douchen, lezen, slapen. In die volgorde.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zeker niet op de computer komen.


    Take me to wonderland

    Warme melk of thee kan soms helen. Ook slapen anderen graag met rustige muziek/geluiden op. Desnoods lees je een boek tot je ogen zwaar worden c:


    Tijd voor koffie.

    Met een hamer op je hoofd slaan. Slaap je heerlijk van.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Één voor één alle delen van je lichaam even aanspannen en dan ontspannen van voorhoofd tot tenen c;


    Happy Birthday my Potter!

    Pak je wiskundeboek erbij, dan slaap je binnen een paar seconden...


    El Diablo.

    Burglar schreef:
    Warme melk of thee kan soms helen. Ook slapen anderen graag met rustige muziek/geluiden op. Desnoods lees je een boek tot je ogen zwaar worden c:

    Maar dan wel thee zonder caffeïe ^^. In bananen zit ook een stofje waarvan je slaperig wordt, in kalkoen ook, maar daar heb je waarschijnlijk nu geen zin in.
    En als je maar lang genoeg tegen jezelf blijft volhouden dat je moe bent, word je vanzelf moe.


    I am an idiot, I move.

    Ik steek altijd wierook aan om te ontspannen
    Lavendel bij voorkeur om goed te slapen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Een lekker warm ontspannend bad nemen (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Slapen.


    I live for the applause, you will die for it.