• ik wil graag mn beentjes scheren, eigenlijk doe ik dat al maar ik krijg na een dag altijd weer stoppeltjes:x
    maar nu wil ik het dus waxen, zodat het langer wegblijft.
    Maar ik hoor echt van iedereen dat het echt heel erg pijn doet enzo.
    maar er zijn toch ook van die scheerapperaten die waxen? of niet?
    en waar kan je die dingen(of van die andere die plakdingen)
    dus waar kan ik ze kopen die goed werken maar niet zo duur zijn??:$


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Kruidvat.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik weet dat je ze bij de kruitvat kan kopen . En met een scheeraparaat weet ik niet omdat ik die dingen irritant vind :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    misschien moet je zo'n ontharingsmousse gebruiken?
    Dat moet je dan even laten inwerken en dan met een spateltje eraf halen en dan zijn je haartjes ook weg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kalypso schreef:
    misschien moet je zo'n ontharingsmousse gebruiken?
    Dat moet je dan even laten inwerken en dan met een spateltje eraf halen en dan zijn je haartjes ook weg.

    dat schijnt goed te werken en pijnloos te zijn hoorde ik van iemand (:
    Maar ik heb er geen ervaring mee haha


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Memento schreef:
    (...)
    dat schijnt goed te werken en pijnloos te zijn hoorde ik van iemand (:
    Maar ik heb er geen ervaring mee haha
    ik heb die ene van Veet dat je het er met een sponsje op moet smeren, en dat je dan onder de douche het er af kan halen, die werkt ook goed!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Die mousse helpt niet bij mij, en het stinkt...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Die apparaten die je benen waxen om het zo te zeggen, hebben wij een. Ik heb het 1 x geprobeerd, en ik ben meteen gestopt, het doet écht pijn.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Waxen doet echt niet zo veel pijn hoor, serieus.
    De eerste plakkers zijn even 'Aw', maar dat is het ook.
    En je moet echte was kopen, niet die wasstrips want dat is brol.


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat is waxen eigenlijk D:


    Ik ben gemeen xoxo

    Kalypso schreef:
    misschien moet je zo'n ontharingsmousse gebruiken?
    Dat moet je dan even laten inwerken en dan met een spateltje eraf halen en dan zijn je haartjes ook weg.

    Dat heb ik eens gekocht, het werkte totààl niet.
    Da's brol!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Er zijn scheerapparaten waarbij de haren tot ong. 4 weken weg blijft. Moet je eens informeren ofzo of bij de Kruidvat/Saturn enzo kijken.


    I live for the applause, you will die for it.

    riverdale schreef:
    (...)ik heb die ene van Veet dat je het er met een sponsje op moet smeren, en dat je dan onder de douche het er af kan halen, die werkt ook goed!

    Als je gewoon bent om je benen te scheren, dan werkt ontharingscrème niet meer.


    Has no one told you she's not breathing?

    Aarshaar schreef:
    Wat is waxen eigenlijk D:

    Met hete was over je benen gaan en dan met van die speciale doekjes de was -en de haartjes- van/uit je been rukken :'DDD


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind het dus echt geen pijn doen? Meer een irritant gevoel. Maar misschien heb ik wel een hoge pijngrens. En ze zeggen toch ook altijd 'wie mooi wil zijn moet pijn lijden'


    Gradually, then suddenly..

    Sombres schreef:
    Ik vind het dus echt geen pijn doen? Meer een irritant gevoel. Maar misschien heb ik wel een hoge pijngrens. En ze zeggen toch ook altijd 'wie mooi wil zijn moet pijn lijden'

    Mensen maken elkaar gewoon bang.
    Het valt inderdaad reuze mee.


    Has no one told you she's not breathing?