• Speeltopic 01

    Wat zou jij doen als je leven op het spel zou staan, je alles wat je hebt moet delen met andere mensen, je van de mensen die je haat juist hulp moet krijgen om te overleven? Zou jij gillend wegrennen of kalm blijven en kijken of je een uitweg kunt vinden?

    Vijf [of zes] jong volwassene, die zich hebben opgegeven, gaan op vakantie richting Amerika. Onderweg krijgt hun boot plots problemen en strand aan op een klein eiland, van nog geen twee kilometer groot. De boot komt niet meer aan de praat, de spullen om hulp in te roepen zijn kapot en de kaptein van het schip blijkt niet eens aan boort te zijn, ze zijn opgelicht.
    Tijd om hierover na te denken hebben ze niet, het klimaat op het kleine eiland is erg verschillend, ze zullen schuilplekken, kampen, vuren en eten en drinken zien te maken om te overleven. Ondertussen gebeuren er ook allemaal dingen tussen de groep; liefde, haat, vriendschap en verraad, alles kan gebeuren op zo’n klein eiland.

    Zullen de jong volwassene ooit terug naar huis komen? En zullen ze ook met elkaar overweg kunnen?


    Jongens;
    - Ryan Michels||18||quin98||
    - Quirill Avan Winters||19||CityOwls ||
    - Finn Michael Raveman||20||MinimuisBeta||
    Meiden
    - Adriana Lauren Grey||18||iPayphone||
    - ||Roatan||
    - Selina Grace Rivers||19||MinnieMouseX||


    Wil je meedoen? Vul maar in [graag de kopjes dikgedrukt om verwarring weg te houden]

    Man/vrouw ;
    Volledige naam;
    Leeftijd[vanaf 18] ;
    Uiterlijk[+foto en uitgebreid];
    Innerlijk[uitgebreid];
    Extra’s[niet leeg laten];


    Regels
    -Maximaal 1 persoon per account
    -Minimaal 8 regels typen, het is niet zo moeilijk, omgeving, gedachten et cetera. Ik tel na, je krijgt drie waarschuwingen, bij de derde worden er maatregelen getroffen.
    -Weet zeker dat je mee wil doen, niet na een topic al stoppen
    -Geen perfecte personages
    -Bestuur alleen je eigen personage
    -OOC met haakjes [ ] | | ( )
    -Reserveringen blijven 46 uur staan
    -Afwezigheid doorgeven
    -16 + is toegestaan
    -Alleen ik[CityOwls]open een nieuw topic tenzij anders aangegeven
    -Grote gesprekken graag in het praattopic


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 14:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje reserveren?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Je staat erbij ^_^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Man/vrouw ; Man
    Volledige naam; Ryan Michels
    Leeftijd[vanaf 18] ; 18
    Uiterlijk[+foto en uitgebreid];


    Ryan heeft donkerblond haar met groene ogen. Hij is best gespiert, dit komt omdat hij af en toe wel traint om zijn lichaam in vorm te houden, hij is iemand die veel aan zijn uiterlijk doet. Zo zijn zijn tanden ook mooi wit en zit zijn haar eigenlijk altijd wel goed, iets waar die best veel tijd aan besteed. Ryan vindt het gewoon belangrijk er verzorgd uit te zien. Hij is 1 meter 82 lang.

    Innerlijk[uitgebreid]; Ryan is een lieve jongen die eigenlijk nog heel erg druk is. Hij houdt heel erg van feesten en doet dat dan ook erg graag en vaak. Als die op een feestje is gaat die ook vaak helemaal los. Ryan is ook niet snel moe en kan dus meestal lang doorgaan met druk zijn, dit kan vaak best irritant zijn maar hij weet ook wel wanneer die moet ophouden en probeert meestal niet al te irritant te doen al zijn er natuurlijk altijd mensen die hem wel irritant vinden. Veder is hij heel sociaal en zou hij gauw gaan praten met mensen en is hij zeker niet verlegen. Ondanks dat hij niet verlegen is kan hij nog wel is onzeker zijn over zichzelf. Hij trekt zich best veel aan van wat andere van hem vinden, en dat kan hem soms ook bes kwetsen omdat hij dus zo onzeker is. Ryan is meer onzeker over zijn uiterlijk dan innerlijk. Toch lijkt hij meestal niet onzeker en wilt dat ook vaak niet laten merken aan andere mensen. Veder is Ryan iemand die niet graag alleen is, hij heeft bijna altijd vrienden of familie om zich heen. Als hij alleen is verveeld hij zich nogal snel

    Extra’s[niet leeg laten]; Ryan zijn vrienden zouden deze vakantie allemaal al weggaan terwijl Ryan nog niks had, omdat Ryan het niet zag zitten een hele vakantie alleen te zijn had hij bedacht een reis te boeken die die nog met een paar andere zou maken. Hij wou altijd al een keer graag naar Amerika en heeft daarom deze reis gekozen.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 21:57 ]

    Mag ik een meisje :D

    Zet je erbij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    never mind, sorry.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 22:17 ]

    Man/vrouw ;
    Mannelijk
    Volledige naam;
    Quirill Avan Winters
    Leeftijd;
    19 jaartjes jong
    Uiterlijk;


    Quirill heeft donkerblonde haren en mooie bruine ogen. Hij heeft een lekker bruin kleurtje, niet te licht en niet te donker, gewoon gezond dus. Quirill is licht gespierd en traint hard om een six-pack te krijgen. Vetjes heeft hij eigenlijk nooit gehad, hij is altijd aan de dunne kant geweest. Quirill ziet er eigenlijk niet echt uit alsof hij negentien is, maar zijn ouders hebben ook een erg jong uiterlijk, zijn moeder is 46 en lijkt ook nog op iemand in de twintig, het is gewoon erfelijk zo’n jong uiterlijk.
    Het liefst draagt Quirill ruime spijkerbroeken en een wit t-shirt erboven, lekker luchtig en onopvallend. Quirill is rond de 1.83 lang, het maakt hem niet uit hoe lang hij is, zolang hij geen last krijgt van zijn lengte vind hij het goed.

    Innerlijk;
    Quirill ziet er van buiten uit als een rustige jongen, maar van binnen is dat wel heel wat anders. Hij is echt een feestbeest en kan nooit zijn mond houden, verhalen komen van hier en daar, soms waargebeurd en soms compleet uit de duim gezogen. Ook is Quirill losbandig, het maakt hem niet uit wie het is, als hij zin heeft wil hij met iemand gaan flirten en diegene dan mee het bed in krijgen. Echter zal hij iemand niet dwingen om mee te gaan, hij laat het allemaal komen en gaan.
    Quirill is vriendelijk en zal een luisterend oor zijn voor mensen die iets aan het hoofd hebben, hij wil dan ook graag helpen met de problemen oplossen. Heel af en toe heeft hij zo zijn momenten, en dan kan niemand iets goed doen in zijn ogen, hij wil dan het liefst totaal met rust gelaten worden en even na kunnen denken. Vaak is dit na een kwartier tot een half uur wel weer over en dan is hij weer helemaal de oude; Aardig en een kwebbelaar. Onzeker is Quirril bij lange mate niet, hij stapt makkelijk op mensen af, vind dat hij geen verkeerd uiterlijk heeft en een goed karakter. Eigenlijk is hij een beetje vol van zichzelf, maar heel heftig is dat niet. Wanneer er mensen in zijn omgeving rondlopen die onzeker zijn stapt hij op ze af en probeert ze zelfverzekerd te krijgen. Hij zal net zo lang doorgaan tot die ander ook echt niet meer onzeker is.

    Extra’s;
    Quirill woont al vanaf zijn achttiende op zichzelf, hij wilde het huis gewoon uit omdat het te druk was thuis, zijn twee jongere broertjes[tweeling overigens] waren te rumoerig en lawaaierig. Hij kon dit niet meer aan, al is hij een echt feestbeest en is lawaai gewend, zijn broertjes waren toch het toppunt.
    Quirill wilde er eens tussenuit, niet naar een café of een of ander hotel in de stad of omstreken, nee hij wilde het eens verderop zoeken. Via internet is hij op een site gekomen en heeft zich toen ingeschreven, na het onderzocht te hebben, voor de boot trip naar Amerika. Het was niet heel duur en zag er betrouwbaar uit. Eindelijk er tussenuit, dacht hij met een grote glimlach. Na twee dagen kwam het ticket al binnen en heeft hij meteen zijn koffer al ingepakt.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damn hij is knap :'3
    Ik maak btw vandaag of morgen mijn personage .


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hahah.
    Is goed, ik zie haar wel verschijnen (;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje reserveren??


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ik zet je erbij.

    Mensen die rollen hebben gereserveerd hebben tot vanavond 23:00 uur de tijd om deze in te leveren. Wanneer dit niet get geval is, zal de rol weer open komen voor andere mensen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er is nog een jongen open voor iemand die wil, als niemand hem neemt dan sluit de rol om 23:00 uur vanavond


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil ook wel graag iemand reserveren maakt mij niet zo veel uit wat voor geslacht, kan dat? en zo ja welke?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    CityOwls schreef:
    Ik zet je erbij.

    Mensen die rollen hebben gereserveerd hebben tot vanavond 23:00 uur de tijd om deze in te leveren. Wanneer dit niet get geval is, zal de rol weer open komen voor andere mensen.


    Laat mijne dan maar vallen, heb geen tijd vandaag, opa precies één jaar overleden.

    Ah dat is balen Sempra, anders krijg jij tot na het weekeind wel de tijd als je wil?

    @ MinimuisBeta ; Ik heb nog een mannelijk persoon over. Wil je die?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.