• Haha, ik plaats wel een hoop negativiteit de laatste tijd... Dus ja, er is nu eens iets positiefs gebeurd, dus ik zal dat ook maar delen voor de balans!
    Vandaag gingen we naar de verjaardag van het (jonge) zusje van de vriend van mijn moeder. Ik ben normaal niet zo sociaal, maar er zat wat alcohol in en ik had niet gegeten, dus toen kwam ik natuurlijk wel los! Maar goed, de ouders van dat meisje en de ouders van een jongen van school zijn bevriend, dus was hij daar ook... laten we hem gewoon maar J noemen, voor Jongen :P
    J verveelde zich dood, en ik zat eerst te schrijven dus ik niet, maar toen was de inspiratie op en tja... Ik ging de tuin in, want daar stond m'n moeder te roken, en volgens haar zat J de hele tijd naar me te kijken. Nou dat zegt me niet zo veel, want de enige manier waarop ik J ken is omdat hij wel eens met een vriendin van me staat te roken en ik date ook geen mom-approved people (kom op, mn moeder heeft zelf altijd echt klootzakken als vriendjes). Maar goed, toen kwam J dus de tuin in en vroeg of ik met hem, de jarige jet en nog een jongen mee ging voetballen en aangezien ik dat totaal niet kan zette ik mezelf voor schut door uit te glijden en op mn kont in het gras terecht te komen (lol), toen hielp J me dus overeind en raakten we een beetje aan de praat (vooral veel grapjes). We bleken een hoop gemeen te hebben, en dus toen de andere twee later weg gingen hebben we nog een tijdje op het speelplaatsje rond gehangen en nog meer gepraat. Later gingen we terug naar het feest en met R (jarige) achter de computer, maar toen ging die weg en waren we alleen en raakten we WEER aan de praat en er was gewoon een klik, zegmaar... en toen kustte hij me.
    Random, I know, maar het is niet alsof wel elkaar niet kenden. We hadden gewoon nog nooit gepraat. Een vrij serieus gesprek over iets dat in zijn verleden is gebeurd waarvan hij wel wilde dat ik het wist voor ik mezelf zomaar ergens instortte met hem (en serieus, I couldn't give a fuck. Mensen maken fouten en die van hem is er een die meer mensen echt wel maken) later kustte hij me weer en was het zegmaar officieel.
    Helaas kwam dat jarige meisje toen wel net binnen en weet iedereen het nu, maar oké.
    Dus, mijn positieve iets: Ik heb iemand ontmoet, en het was min of meer love at first sight?
    En ja, ik weet dat het random is en dat ik hem net een dag ken en blah blah blah. Ik ben tiener, let me live :P

    Ps. Dat was m'n eerste kus... dus ja echt heel random.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 23:46 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Nou, dat is fijn voor je! (Stiekem toch mam-approved jongen daten (cat))


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nouja, ik vatte dat stukje over 'mom approved' meer op als dat ze zei dat hij zijn ogen niet van je af kon houden, niet dat ze 'm echt goedkeurt. :'D
    Maargoed, het is erg leuk dat je iemand hebt ontmoet! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuk hoor! Ik hoop dat er wat leuks uit voort kan komen, en iedereen toch een beetje blij met hem is. Zelfs mom. (;


    The truth is out there.

    Epiphanies schreef:
    Leuk hoor! Ik hoop dat er wat leuks uit voort kan komen, en iedereen toch een beetje blij met hem is. Zelfs mom. (;


    26 - 02 - '16

    Lolicia schreef:
    Nouja, ik vatte dat stukje over 'mom approved' meer op als dat ze zei dat hij zijn ogen niet van je af kon houden, niet dat ze 'm echt goedkeurt. :'D
    Maargoed, het is erg leuk dat je iemand hebt ontmoet! C:


    Haha, ze zei wel meer dan alleen dat maar ik ga niet een heel gesprek hier plaatsen :P


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    The_End schreef:
    (...)

    Haha, ze zei wel meer dan alleen dat maar ik ga niet een heel gesprek hier plaatsen :P

    Oke C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou, dat is nog eens een leuk verhaal om te vertellen wanneer iemand je ooit vraagt hoe je eerste kus was.

    Ik vind het echt heel leuk voor je! Hopelijk komt er iets leuks uit (:


    I don't understand that reference. - Castiel

    Epiphanies schreef:
    Leuk hoor! Ik hoop dat er wat leuks uit voort kan komen, en iedereen toch een beetje blij met hem is. Zelfs mom. (;


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.