• Speeltopic 01

    Wat zou jij doen als je leven op het spel zou staan, je alles wat je hebt moet delen met andere mensen, je van de mensen die je haat juist hulp moet krijgen om te overleven? Zou jij gillend wegrennen of kalm blijven en kijken of je een uitweg kunt vinden?

    Vijf [of zes] jong volwassene, die zich hebben opgegeven, gaan op vakantie richting Amerika. Onderweg krijgt hun boot plots problemen en strand aan op een klein eiland, van nog geen twee kilometer groot. De boot komt niet meer aan de praat, de spullen om hulp in te roepen zijn kapot en de kaptein van het schip blijkt niet eens aan boort te zijn, ze zijn opgelicht.
    Tijd om hierover na te denken hebben ze niet, het klimaat op het kleine eiland is erg verschillend, ze zullen schuilplekken, kampen, vuren en eten en drinken zien te maken om te overleven. Ondertussen gebeuren er ook allemaal dingen tussen de groep; liefde, haat, vriendschap en verraad, alles kan gebeuren op zo’n klein eiland.

    Zullen de jong volwassene ooit terug naar huis komen? En zullen ze ook met elkaar overweg kunnen?


    Jongens;
    - Ryan Michels||18||quin98||
    - Quirill Avan Winters||19||CityOwls ||
    - Finn Michael Raveman||20||MinimuisBeta||
    Meiden
    - Adriana Lauren Grey||18||iPayphone||
    - ||Roatan||
    - Selina Grace Rivers||19||MinnieMouseX||


    Wil je meedoen? Vul maar in [graag de kopjes dikgedrukt om verwarring weg te houden]

    Man/vrouw ;
    Volledige naam;
    Leeftijd[vanaf 18] ;
    Uiterlijk[+foto en uitgebreid];
    Innerlijk[uitgebreid];
    Extra’s[niet leeg laten];


    Regels
    -Maximaal 1 persoon per account
    -Minimaal 8 regels typen, het is niet zo moeilijk, omgeving, gedachten et cetera. Ik tel na, je krijgt drie waarschuwingen, bij de derde worden er maatregelen getroffen.
    -Weet zeker dat je mee wil doen, niet na een topic al stoppen
    -Geen perfecte personages
    -Bestuur alleen je eigen personage
    -OOC met haakjes [ ] | | ( )
    -Reserveringen blijven 46 uur staan
    -Afwezigheid doorgeven
    -16 + is toegestaan
    -Alleen ik[CityOwls]open een nieuw topic tenzij anders aangegeven
    -Grote gesprekken graag in het praattopic


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 14:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwls schreef:
    Onder knap bij mij;
    Make-up loos
    Niet te dik, niet te dun
    Donkere haren, lichte ogen
    Lichte haren donkere ogen
    Beetje rond gezichtje
    Dat of zo .
    Idk kan het niet uitleggen hahah.


    Zoiets? *Wenkbrauwwiebel*



    Tussen deze en die blonde zat ik te twijfelen :'/ . Welke zou ik nemen?

    Jouw personage is btw verdomd knaaaaap.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Maaaan deze is knapper! :9~

    Hahah, ik kies ze zorgvuldig :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwls schreef:
    Maaaan deze is knapper! :9~

    Hahah, ik kies ze zorgvuldig :P


    Hahah ^--^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Stomme Quirill is echt zo'n player, pas op wandelende ziektekiem hahahh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwls schreef:
    Stomme Quirill is echt zo'n player, pas op wandelende ziektekiem hahahh.


    Omg, hahaha. You made my day :'3. Wandelende ziektekiem, hoe kom je erbij? x'D. :)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mijn beste vriendin noemt me altijd zo als ik ziek ben xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwls schreef:
    Mijn beste vriendin noemt me altijd zo als ik ziek ben xD


    Omg hahahah.

    Ik heb btw Catherine haar look veranderd en een andere naam gegeven; Catherine Lauren Grey.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Okay. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zin in deze RPG ;0


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Stiekem heb je zin in Quirill de wandelende ziektekiem :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwls schreef:
    Stiekem heb je zin in Quirill de wandelende ziektekiem :P


    Hmm.. Stiekem wel, je weet toch. (dance) xD


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Whahah. Geniaal.
    Nou ik ga slapen denk ik. Als het lukt. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwls schreef:
    Whahah. Geniaal.
    Nou ik ga slapen denk ik. Als het lukt. ;)


    Slaaplekker! :)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    MinnieMouseX schreef:
    Man/vrouw ; Vrouw
    Volledige naam; Selina Grace Rivers
    Leeftijd[vanaf 18] ; 19
    Uiterlijk[+foto en uitgebreid];



    Selina heeft lang, golvende, donkerbruine haren. Ze draagt haar haren meestal gewoon los, of soms een vlecht. Ze heeft ook donkerbruine ogen met mooie, lange wimpers. Ze is 1.65 meter lang, niet erg lang dus. Haar moeder is Spaans, vandaar haar huidskleur. Ze is niet echt dun, maar ook niet echt dik. Dat komt omdat ze regelmatig sport.
    Innerlijk[uitgebreid]; Selina is van zichzelf vrij spontaan. Ze is niet echt bang om zomaar op iemand af te stappen. Maar vanbinnen is ze erg onzeker, alleen laat ze dat nooit zien. Soms kan ze ietwat bazig zijn, maar ze bedoelt het goed want ze is een beetje perfectionistisch. Als ze boos op je is, dan doet ze heel erg kinderachtig en denkt ze niet goed na over wat ze doet. Ze is ook erg koppig en eigenwijs, ze doet wat ze zelf wilt. als er iets met haar is, zal ze dat niet erg snel zeggen, ze houdt het liever voor zichzelf.
    Extra’s[niet leeg laten]; Ze is half-Spaans en ze heeft een ketting met een klokje erin die ze bijna altijd om heeft


    Ze is ongeveer af, ik zal haar innerlijk nog wat uitbreiden.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Okè, als je dat gedaan hebt zet ik je erbij. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.