• Hey lieve kindjes van De vondst, aangezien het vorige verhaal niet zo lekker liep en dat topic ook vol was, hebben we nu een nieuw verhaal en een nieuw topic.

    Het verhaal gaat als volgt. We zijn met z'n allen een vrienden groep, een paar van ons hebben krachten, een paar niet. We zitten op een normale school waar niemand verder van die krachten weet. We zitten in een drama/muziek clubje en in een sportclubje en o jongens wat hebben we het gezellig!

    Welkom bij weer een flut rpg (cool)

    Laat ff achter hoe je personage heet, leeftijd, relatie, favo schoolvak, thuissituatie (ouders+broertjes+zusjes en andere inwonenden) en je kracht. Ennu vergeet je uiterlijk niet. Je personage moet tussen de 15 en 19 zijn.

    Als ik iets vergeten ben laat het dan ff achter

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 17:24 ]


    ©1998

    Susan

    Ik kijk geschokt na de vraag naar Rick en daarna naar Aiden. "eeh' ik zie dat Aiden moeite heeft met het liegen en ik schiet hem te hulp. 'Ik kende hem al van vakantie en toen is hij hier komen wonen.' zeg ik en kijk hem een beetje verward aan. 'Op vakantie vonden we elkaar al leuk maar nu.' zeg ik en ik sta ervan versteld wat er allemaal uit mijn mond komt. Hoe kan ik zoiets doms verzinnen. Echt helemaal NIKS is waar. Meestal als ik lieg is er nog redelijk wat waar, maar ik kende Aiden pas net. Dit hadden we eigenlijk moeten bespreken in de auto. Ik kijk hem aan en knik naar hem dat hij de volgende is om wat te verzinnen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    'Op vakantie vonden we elkaar al leuk maar nu.' Zegt ze. Ze maakt een teken dat ik de volgende ben om iets te verzinnen. 'Ik denk dat toen we elkaar weer zagen de vonk helemaal oversprong, en het ging allemaal zó snel...' Oke dat ik de beste leugen die ik ooit heb verzonnen, ja, ik ben echt zielig. Ik kijk naar Rick. Hij gelooft het niet. Er zit maar een ding op. Ik buig naar Susan toe en kus haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    Ik kijk naar Rick na de leugen van Aiden. Ik zie dat hij het niet gelooft. Wat nu?! maar dan voel ik Aidens hoofd dichterbij komen en onze lippen raken elkaar. Ik schrok maar het was fijn. Ik was helemaal verbaasd. En wanneer het over was keek ik naar Rick. Ik lach en besef wat er gebeurt is. Ik leun wat dichter tegen Aiden aan en zet een brede lach op. Dit was echt de raarste dag ooit!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rick

    Ik zie Susan en Aiden ongemakkelijk zitten en zie direct dat het niet waar is. Susan heeft altijd van die grapjes. Maar als ze dan zoenen lijkt het niet geacteerd. Ik kijk snel in mijn ooghoeken naar marley en als susan en aiden klaar zijn kijk ik weer snel naar hen. 'Zozo' zeg ik met een plagende stem. Ik wist niet wat ik moest zeggen dus ging ik maar weer even naar de keuken om ongemakkelijke situaties te voorkomen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    Ik voel me raar. Ik weet nog steeds niet of ik het echt leuk vond, of dat ik het gewoon deed voor de lol. Ik kijk naar Susan en Rick, maar ik weet niks te zeggen. De film is afgelopen dus ik heb ook geen excuus om ernaar te kijken. 'Ik moet gaan.' Zeg ik, en ik loop naar buiten. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb geen zin om naar huis te gaan. Ik ga ik mijn auto zitten om na te denken. Waarom voelde dat zo fijn? Ik ken haar net een dag!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jionni

    Ik zoende Sophia, maar wist niet waar ik het lef van daan had gehaald. Spontane actie. Ze had haar armen om me heen geslagen en ik liet het toe. Dit klopte van geen enkele kant, en dat wist ik maar zij ook maar al te goed. Zij was te dronken en ik was ook wel behoorlijk dronken. Ze had een vriendje. Hoe kon ik. MM.. Misschien was ik het morgen ook wel vergeten. Aangezien ik alles vergeet als ik de volgende ochtend wakker word met een gigantische kater. Ik begon te lachen. Andere keken niet dom op, want iedereen lachte gewoon om niets. Dit was een gezellig avond, maar was eigelijk een beetje overbodig. De drank van Rick opdrinken , op de eerste schooldag, terwijl we morgen weer fris en fruitig op school moesten verschijnen.


    You shall not pass!

    Susan

    Ik kijk raar om me heen. Gaan? Nu? En hoe kom ik thuis? Maar ik weet dat ik niet achter hem aan moet gaan. Kwam het door mij? Misschien kan ik na een tijdje kijken of hij er nog is en dan vragen. Ik loop naar een groepje mensen en ga er een beetje verward bij staan. Maar ik kon het gesprek niet bijhouden. Hoe kon ik dit nou doen? Hem eerst zoenen en dan achterlaten. Waarom voelde ik me zo schuldig. Alsof ik dit nog nooit heb gedaan. Maar bij Aiden was het anders maar waarom. Ik sla mijn vestje over mijn schouders en loop naar de voordeur. Als ik hem open doe zie ik de auto nog staan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    Ik zie Susan naar me toe lopen. Nee! Ga weg! Wil ik zeggen, maar ik zeg niks. Ik wil haar niet kwetsen. Ik vecht tegen tranen, en wil de auto bijna starten, maar ik besef dat ik haar ten minste naar huis moet brengen. Ik gooi de deur open, maar zeg niets. Ze mag instappen, maar ik wil niet echt veel zeggen. Ik kijk zonder iets te zeggen naar haar. Hoe kon dit ooit gebeuren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    ongemakkelijk ga ik naast hem zitten. Ik gooi de deur met een klap dicht. Ik kijk naar Aiden en kijk dan direct weg. Ik zie Ricks huis achter mij klein worden. Moet ik nou wat zeggen?! Ik zag dat Aiden het moeilijk had dus deed de muziek maar aan. Daar werd het iets minder ongemakkelijk van. Als we bij mijn huis aankwamen voelde ik de drang hem te zoenen maar ik deed het niet. Ik stapte uit en bleef even buiten de auto staan. Om vervolgens naar mijn huis te lopen. Wat heb ik gedaan?! Hij was helemaal van slag! Ik voelde me kut en zodra ik weet dat hij me niet kan zien rolt er een traan over mijn wang


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Lol super drama moment)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    Ik kijk hoe Susan naar haar huis loopt en voel me schuldig. Voelt ze zich net zo rot als ik? Ik weet niet wat ik moet doen dus blijf ik zitten in mijn auto. Ik krijg een sms 'je van mijn broer, Rick.

    Hey gast, kom hierheen met die nieuwe vriendin van je, PARTY!!!

    Jep, Rick is waarschijnlijk dronken, en ik heb dus totaal geen zin om bij hem te zijn. Hij gaat toch alleen zeiken. Ik stap uit en bel aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Brittany

    Ik lig giechelend op de sofa van Rick. Riley is nergens te bekennen. Ik lach om een grapje dat ik maak terwijl er niemand lusitert. Dit is de beste dag ooit! Ik giechel en neem nog een slok wijn, maar zonder dat ik het door heb gooi ik het over mijn schouder in plaats van in mijn mond.

    Susan

    Ik loop met een traan over mijn wangen naar mijn kamer. Ver kom ik niet want ik hoor de bel. Ik loop naar beneden. Ik kijk naar mezelf in de spiegel en veeg de restjes mascara weg. Ik zie dat er een grotere veeg mascara ontstaat. Ik probeer hem nog even snel weg te halen maar het lukt niet echt. Ik gooi mijn schoenen, die nu voor de deur liggen, aan de kant en doe moeizaam de deur open. Ik kijk in de ogen van Aiden. Wat moest hij nou? Het moment wordt met de seconde genanter. Al helemaal wanneer ik me herinner dat ik die veeg mascara nog steeds onder mijn ogen heb zitten. Met mijn mouw veeg ik de veeg weg. 'Wat is er?' vraag ik en ik haal mijn haar uit mijn gezicht.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rick

    Ik kijk naar de mensen die druk aan het doen waren. Ik had me een beetje teruggetrokken en ik had Susan en Aiden zien vertrekken. Had dat wat te maken met wat ik net had gevraagd? Ik kijk naar Brittany en ik zie hoe ze haar drinken over haar schouder gooit. Ik spring op en haal snel een handdoek. Dit was een goed moment om het feestje af te sluiten maar hoe?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik glimlach naar Rick. 'Je mond is zo groot' zeg ik giechelend, en ik neem nog een slok uit mijn glas, maar die is leeg. Ik kijk Rick met puppyogen aan 'Meer?' zeg ik en ik geef hem mijn glas.