• Hey lieve kindjes van De vondst, aangezien het vorige verhaal niet zo lekker liep en dat topic ook vol was, hebben we nu een nieuw verhaal en een nieuw topic.

    Het verhaal gaat als volgt. We zijn met z'n allen een vrienden groep, een paar van ons hebben krachten, een paar niet. We zitten op een normale school waar niemand verder van die krachten weet. We zitten in een drama/muziek clubje en in een sportclubje en o jongens wat hebben we het gezellig!

    Welkom bij weer een flut rpg (cool)

    Laat ff achter hoe je personage heet, leeftijd, relatie, favo schoolvak, thuissituatie (ouders+broertjes+zusjes en andere inwonenden) en je kracht. Ennu vergeet je uiterlijk niet. Je personage moet tussen de 15 en 19 zijn.

    Als ik iets vergeten ben laat het dan ff achter

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 17:24 ]


    ©1998

    Rick

    Ik pak Britts glas en zet hem op tafel. Als ik haar in mijn ooghoeken zie vallen sprint ik er snel heen en vang haar op. Ik sleep haar mee naar de bank en loop naar de keuken. Ik haal wat water en geef het aan haar. Snel ren ik naar boven en haal een bak voor het geval ze over moet geven. 'Zal ik je naar huis brengen?' vraag ik als ik een koude doek over haar voorhoofd wrijf?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik glimlach vrolijk naar Rick. 'Maar het is zo gezellig' zing ik en ik hang mijn armen slapjes om hem heen voordat ik in slaap val.

    Rick

    Ik voel haar armen om mijn nek en even denk ik dat ze me gaat zoenen maar dan valt ze in slaap. Die is echt dronken! ik heb haar nog nooit zo gezien. Ik hou haar lichaam in mijn armen en loop naar marley. 'Kun jij even op het huis passen?' vraag ik en ik betwijfel of ze wel sober genoeg is, maar ik heb liever dat Britt eerst veilig thuis komt. Ik loop met haar naar mijn auto en doe haar in de gordels. Ik moet lachen als ik haar slapende gezicht heen en weer zie gaan bij alle hobbels waar we overheen rijden. Ik weet nog waar haar huis staat omdat ik haar eerder heb thuis gebracht. Als ik stil sta wordt ze wakker.....


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik schrik wakker. Ik voel een riem om me heen en ik heb geen idee waar ik ben. 'Hoe kom ik hier nou?' zeg ik verbaasd, en ik giechel. 'Je gezicht is zo grappig' zeg ik en ik zoen Rick op zijn wang.

    Rick

    Ik voel de zachte handen van brittany over mijn wangen. Ik moet lachen om de domme uitspraken van haar. Ik maak haar gordel los en til haar op. 'Is er iemand thuis?' vraag ik wanneer ik haar naar de voordeur draag.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik giechel als hij mij optilt. 'Nee natuurlijk niet, mijn ouders zijn er nooit' zeg ik en ik pruil. Ik kijk naar het huis. 'Ga niet weg, je bent zo grappig' zeg ik zacht.

    Rick

    Ik krijg de sleutels aangeboden en ga naar binnen. Het is een beetje een rotzooi en ik schop wat schoenen aan de kant. Ik loop door naar de woonkamer en leg haar op de bank. ALs ze me eindelijk los heeft gelaten loop ik naar de keuken en haal wat drinken op. Als ze wat gedronken heeft pak ik de deken die over de andere bank ligt en gooi hem over haar heen. Britt leek net zn klein meisje. 'Kan ik nu gaan?' zeg ik als ik naast haar ga zitten op het kleine stukje bank dat nog over is


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik voel de zachte deken op me en voel me geweldig. Ik gaap zachtjes. 'Mag ik nog een kusje voor het slapen gaan?' zeg ik met puppy ogen.

    Rick

    Ik lag om de gedachte. Waarom niet?! morgen herinnert ze zich het toch niet meer. Ik hou haar hoofd in mijn handen en druk een kus op haar voorhoofd. 'Welterusten' zeg ik en ik doe de lichten bijna uit. Als ik de voordeur uit wil lopen kijk ik nog even achterom en ik zie Britt vredig slapen. IK loop naar de auto en rijdt snel naar huis. Ik hoop maar dat het huis nog staat.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden

    Als Susan vraagt wat er is, weet ik niet meer wat te zeggen. 'Laat maar,' Mompel ik, en ik loop weg. Ik ga in mijn auto zitten en rij naar huis. Het is genoeg geweest voor vandaag.

    [Ik heb zin in een tijdsprong]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Brittany

    Ik glimlach als Rick wegloopt en val gelukkig in slaap.

    (volgende dag?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Okay, ik post wel)

    Susan

    IK had geen zin in school maar ik moest toch. Ik wist niet erg veel van gisteravond alleen wel DE KUS. ik weet nog dat Aiden had aangebeld en vervolgens weer weg was gelopen. Ik had een smsje van Riley dat ze met haar opa aan het trainen was dus een paar dagen niet kwam. Fijn nog meer kans dat ik naast Aiden moest zitten. Ik hoopte zo dat hij vandaag weer normaal tegen me kon praten. Ik heb de hele nacht wakker gelegen en ben tot de conclusie gekomen dat ik hem misschien wel leuk vind. Ik hoop maar dat het goed komt. Ik loop het lokaal binnen en ben de eerste. Ik ga achterin zitten wachtend op mijn vrienden.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    o oeps ik was eerst:$


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!