• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 10:09 ]


    Your make-up is terrible

    Silverlance schreef:
    Stiekem stalk ik dit topic al een tijdje.
    Ik word echt gek van een vriendin van me. Ze is even oud als ik ben maar ze doet heel stoer over het feit dat zij al vanaf haar 15e seks heeft en ik dus niet.
    En rond februari had ze haar vriend gedumpt en nu voelt ze zich eenzaam en zeurt ze telkens tegen me dat ze seks wilt hebben. Ik zei tegen haar dat ik al 17 jaar zonder seks leef en ik het prima volhoud. Maar toen zei ze maar simpelweg dat ze haar "behoeftes" had. :'D
    Sorry hoor maar ik vind haar een aansteller. En best triest dat ze daadwerkelijk op zoek is naar een vriend. Je gaat daar toch niet naar zoeken?
    Maar nu een vraag van mij; is het zo dat wanneer je eenmaal seks hebt gehad, je moeilijk zonder kan?
    Want volgens die vriendin van me is dat haast onmogelijk en word je er soms gek van. (cat)

    Je kan iets niet missen als je het nooit gedaan hebt. Toen het uit ging met mijn ex toen miste ik seks wel, dat gevoel gewoon :'D


    -

    Silverlance schreef:
    Stiekem stalk ik dit topic al een tijdje.
    Ik word echt gek van een vriendin van me. Ze is even oud als ik ben maar ze doet heel stoer over het feit dat zij al vanaf haar 15e seks heeft en ik dus niet.
    En rond februari had ze haar vriend gedumpt en nu voelt ze zich eenzaam en zeurt ze telkens tegen me dat ze seks wilt hebben. Ik zei tegen haar dat ik al 17 jaar zonder seks leef en ik het prima volhoud. Maar toen zei ze maar simpelweg dat ze haar "behoeftes" had. :'D
    Sorry hoor maar ik vind haar een aansteller. En best triest dat ze daadwerkelijk op zoek is naar een vriend. Je gaat daar toch niet naar zoeken?
    Maar nu een vraag van mij; is het zo dat wanneer je eenmaal seks hebt gehad, je moeilijk zonder kan?
    Want volgens die vriendin van me is dat haast onmogelijk en word je er soms gek van. (cat)

    Tis zoals al eerder gezegd meer het gevoel dat je ooit mist, maar ik vind het vooral interessantdoenerij van die vriendin van je. Zal ze vooral wel zeggen omdat jij nog geen seks hebt gehad en ze zich op die manier boven jou voelt staan. Behoorlijk zielig wel, ook dat ze een vriend wil zoeken puur omdat ze de seks mist.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 14:36 ]


    ars moriendi

    Silverlance schreef:
    Stiekem stalk ik dit topic al een tijdje.
    Ik word echt gek van een vriendin van me. Ze is even oud als ik ben maar ze doet heel stoer over het feit dat zij al vanaf haar 15e seks heeft en ik dus niet.
    En rond februari had ze haar vriend gedumpt en nu voelt ze zich eenzaam en zeurt ze telkens tegen me dat ze seks wilt hebben. Ik zei tegen haar dat ik al 17 jaar zonder seks leef en ik het prima volhoud. Maar toen zei ze maar simpelweg dat ze haar "behoeftes" had. :'D
    Sorry hoor maar ik vind haar een aansteller. En best triest dat ze daadwerkelijk op zoek is naar een vriend. Je gaat daar toch niet naar zoeken?
    Maar nu een vraag van mij; is het zo dat wanneer je eenmaal seks hebt gehad, je moeilijk zonder kan?
    Want volgens die vriendin van me is dat haast onmogelijk en word je er soms gek van. (cat)


    Nouja, weet je wat het verschil is, wanneer je nog maagd heb weet je eigenlijk nog helemaal niet hoe het is en kan je moeilijk iets missen wat je nog niet kent, dus voor iemand die al wel seks heeft gehad, is het niet zo raar dat ze het mist, seksuele frustratie enzo. Maar, naar een vriend, als in relatie, ZOEKEN is raar. Gewoon voor seks, no big deal.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Voordat ik iets met Nikki kreeg wilde ik wel seks, maar ik kon het niet missen / ernaar verlangen, omdat ik niet wist hoe het voelde / hoe het zou zijn. Nu ik weet wat het is mis ik het wel als er een tijdje niks gebeurd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Silverlance schreef:
    Stiekem stalk ik dit topic al een tijdje.
    Ik word echt gek van een vriendin van me. Ze is even oud als ik ben maar ze doet heel stoer over het feit dat zij al vanaf haar 15e seks heeft en ik dus niet.
    En rond februari had ze haar vriend gedumpt en nu voelt ze zich eenzaam en zeurt ze telkens tegen me dat ze seks wilt hebben. Ik zei tegen haar dat ik al 17 jaar zonder seks leef en ik het prima volhoud. Maar toen zei ze maar simpelweg dat ze haar "behoeftes" had. :'D
    Sorry hoor maar ik vind haar een aansteller. En best triest dat ze daadwerkelijk op zoek is naar een vriend. Je gaat daar toch niet naar zoeken?
    Maar nu een vraag van mij; is het zo dat wanneer je eenmaal seks hebt gehad, je moeilijk zonder kan?
    Want volgens die vriendin van me is dat haast onmogelijk en word je er soms gek van. (cat)


    toen ik het nog niet deed helemaal niks. maar nu ik sexueel actief ben en het 1 of 2 weken niet doe krijg ik wel zin ja. maar het is niet dat ik moeilijk zonder sex kan.

    en je hebt echt gelijk, als je gaat zoeken naar een vriend dan komt het echt nooit goed. kan je net zo goed een bord boven je hoofd hangen van beschikbaar.

    Oke, een relatie ZOEKEN is raar? En al die datingsites dan? Dat is dus dan ook maar 'raar'? Persoonlijk zie ik daar niets raars aan. Je kan heus wel gewoon zoeken naar een relatie, gewoon proberen mensen tegen te komen, daten etc. totdat je iemand vindt die je inderdaad leuk vindt.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ribery schreef:
    (...)
    Tis zoals al eerder gezegd meer het gevoel dat je ooit mist, maar ik vind het vooral interessantdoenerij van die vriendin van je. Zal ze vooral wel zeggen omdat jij nog geen seks hebt gehad en ze zich op die manier boven jou voelt staan. Behoorlijk zielig wel, ook dat ze een vriend wil zoeken puur omdat ze de seks mist.

    Ja oké, daar zit wat in. Maar je kan toch wel een tijd zonder seks zonder er continu of te klagen dat je het zo erg graag wilt doen.. vraag ik me dan af.
    En ja ik weet ook wel zeker dat ze zich superieur over mij voelt omdat zij het al wel gedaan heeft. >.>
    Requille schreef:
    (...)

    Nouja, weet je wat het verschil is, wanneer je nog maagd heb weet je eigenlijk nog helemaal niet hoe het is en kan je moeilijk iets missen wat je nog niet kent, dus voor iemand die al wel seks heeft gehad, is het niet zo raar dat ze het mist, seksuele frustratie enzo. Maar, naar een vriend, als in relatie, ZOEKEN is raar. Gewoon voor seks, no big deal.

    Ik wist niet dat je dan daadwerkelijke frustratie kon krijgen. Ik kan het van mezelf niet echt voorstellen, maargoed ik heb het nog nooit gedaan dus ik kan natuurlijk niet oordelen nu.
    Impossibru schreef:
    (...)

    toen ik het nog niet deed helemaal niks. maar nu ik sexueel actief ben en het 1 of 2 weken niet doe krijg ik wel zin ja. maar het is niet dat ik moeilijk zonder sex kan.

    en je hebt echt gelijk, als je gaat zoeken naar een vriend dan komt het echt nooit goed. kan je net zo goed een bord boven je hoofd hangen van beschikbaar.

    Die vriendin van me doet alsof ze bijna vergaat nu ze geen seks heeft. Duuuus ik wist niet zo goed wat ik daarvan moest denken.
    En inderdaad, ze kan net zo goed gelijk tegen jongens zeggen; ik wil seks, kom!

    Lancelot schreef:
    Oke, een relatie ZOEKEN is raar? En al die datingsites dan? Dat is dus dan ook maar 'raar'? Persoonlijk zie ik daar niets raars aan. Je kan heus wel gewoon zoeken naar een relatie, gewoon proberen mensen tegen te komen, daten etc. totdat je iemand vindt die je inderdaad leuk vindt.

    Ze is net 17 en is nu al helemaal aan het zoeken naar een vriend (grotendeels voor haar 'behoeftes') en ze voelt ze helemaal Forever alone (terwijl zij het uitgemaakt heeft met haar vriend).
    Het gaat zelfs zo ver dat ze al mijn vrienden (dat zijn alleen maar jongens) één voor één afgaat om te kijken of er nog iets tussen zit. En als ze een jongen "cute" vindt dan vindt ze dat al goed genoeg en is dat haar volgende slachtoffer. >.>
    Meestal waait dat dan weer over omdat de jongen geen interesse in haar heeft.

    Lancelot schreef:
    Oke, een relatie ZOEKEN is raar? En al die datingsites dan? Dat is dus dan ook maar 'raar'? Persoonlijk zie ik daar niets raars aan. Je kan heus wel gewoon zoeken naar een relatie, gewoon proberen mensen tegen te komen, daten etc. totdat je iemand vindt die je inderdaad leuk vindt.

    Dat vind ik niet nee, maar een relatie zoeken omdat je seks wilt wel.

    HazzaBoo schreef:
    Wanneer is een jongen eigenlijk ontmaagd? Is dat al vanaf een bj?


    Dikke Van Dale:
    ont·maag·den (werkwoord; ontmaagdde, heeft ontmaagd)
    1 voor het eerst geslachtsgemeenschap laten ondergaan

    Voor als je nog wilt weten wat geslachtsgemeenschap is:
    ge·slachts·ge·meen·schap (de; v)
    1 het paren van man en vrouw, waarbij de man met zijn penis de vagina binnengaat; coïtus
    2 seksueel contact tussen homoseksuelen


    Deep inside, I've never felt alive

    Lancelot schreef:
    Oke, een relatie ZOEKEN is raar? En al die datingsites dan? Dat is dus dan ook maar 'raar'? Persoonlijk zie ik daar niets raars aan. Je kan heus wel gewoon zoeken naar een relatie, gewoon proberen mensen tegen te komen, daten etc. totdat je iemand vindt die je inderdaad leuk vindt.


    Datingsites vind ik voor volwassenen, voor mensen die moeite hebben met mensen ontmoeten in de buurt, of alleenstaande ouders. Maar niet voor jongeren enzo.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Datingsites vind ik voor volwassenen, voor mensen die moeite hebben met mensen ontmoeten in de buurt, of alleenstaande ouders. Maar niet voor jongeren enzo.


    inderdaad, maar alsnog ik vindt ik datingsite.. nja eigenlijk niet zo zeer nodig. maar je hebt van die gevallen

    Impossibru schreef:
    (...)

    inderdaad, maar alsnog ik vindt ik datingsite.. nja eigenlijk niet zo zeer nodig. maar je hebt van die gevallen


    Sorry maar zelfs als dyslect doet dit pijn aan mijn ogen :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Impossibru schreef:
    (...)

    inderdaad, maar alsnog ik vindt ik datingsite.. nja eigenlijk niet zo zeer nodig. maar je hebt van die gevallen


    Mijn moeder is namelijk een erg sterke vrouw en ziet er goed uit, alleen is ze erg dominant en schrikt ze veel mensen af, ook nemen mannen haar vaak niet serieus. Dus voor haar vind ik bijvoorbeeld een datingsite geen probleem.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Sinistre schreef:
    (...)

    Sorry maar zelfs als dyslect doet dit pijn aan mijn ogen :Y)


    Hij is zelf ook dyslectisch.


    26 - 02 - '16

    Sinistre schreef:
    (...)

    Sorry maar zelfs als dyslect doet dit pijn aan mijn ogen :Y)


    kunnen we de pijn samen delen (: dyslect zijn is awesome omdat ik mijn examens op de computer mocht maken.

    maar weer ontpic.

    ik vindt dat er ook gewoon teveel datings sites zijn. ook die reclames allemaal op tv. wordt er gek van!