Ribery schreef:
(...)
Tis zoals al eerder gezegd meer het gevoel dat je ooit mist, maar ik vind het vooral interessantdoenerij van die vriendin van je. Zal ze vooral wel zeggen omdat jij nog geen seks hebt gehad en ze zich op die manier boven jou voelt staan. Behoorlijk zielig wel, ook dat ze een vriend wil zoeken puur omdat ze de seks mist.
Ja oké, daar zit wat in. Maar je kan toch wel een tijd zonder seks zonder er continu of te klagen dat je het zo erg graag wilt doen.. vraag ik me dan af.
En ja ik weet ook wel zeker dat ze zich superieur over mij voelt omdat zij het al wel gedaan heeft. >.>
Requille schreef:
(...)
Nouja, weet je wat het verschil is, wanneer je nog maagd heb weet je eigenlijk nog helemaal niet hoe het is en kan je moeilijk iets missen wat je nog niet kent, dus voor iemand die al wel seks heeft gehad, is het niet zo raar dat ze het mist, seksuele frustratie enzo. Maar, naar een vriend, als in relatie, ZOEKEN is raar. Gewoon voor seks, no big deal.
Ik wist niet dat je dan daadwerkelijke frustratie kon krijgen. Ik kan het van mezelf niet echt voorstellen, maargoed ik heb het nog nooit gedaan dus ik kan natuurlijk niet oordelen nu.
Impossibru schreef:
(...)
toen ik het nog niet deed helemaal niks. maar nu ik sexueel actief ben en het 1 of 2 weken niet doe krijg ik wel zin ja. maar het is niet dat ik moeilijk zonder sex kan.
en je hebt echt gelijk, als je gaat zoeken naar een vriend dan komt het echt nooit goed. kan je net zo goed een bord boven je hoofd hangen van beschikbaar.
Die vriendin van me doet alsof ze bijna vergaat nu ze geen seks heeft. Duuuus ik wist niet zo goed wat ik daarvan moest denken.
En inderdaad, ze kan net zo goed gelijk tegen jongens zeggen; ik wil seks, kom!