• Ooit was de wereld vol met verschillende soorten wezens, er zijn altijd al magiërs en andere varianten geweest en dit geld ook voor stuurders. De mensen hebben er echter nooit mee te maken gehad omdat de stuurders te veel op normale mensen lijken. De stuurders hebben zich eeuwenlang verborgen gehouden voor de mens door een eigen stad op aarde te creeëren, alleen de andere mythische wezens wisten hiervan. Omdat er alleen maar stuurders in de stad woonden heeft nooit iemand de stad over kunnen nemen. Maar na een groot gevecht waren er nog maar een honderdtal aan stuurders over, ze besloten zich te verspreiden over de wereld, en hun stuurdersidentiteit te laten varen. De stad ligt dus nog ergens in de bossen. Er zijn ondertussen al honderden generaties aan stuurders geweest, maar er is niemand geweest die de stad ooit nog heeft teruggevonden, aangezien deze alleen zichtbaar is voor stuurders die dingen onzichtbaar kunnen maken of helder kunnen zien. De stuurders denken echter dat de stad in de buurt van Blake Field High ligt. Er zijn al honderden stuurders naar op zoek geweest, maar niemand is ooit levend teruggekomen van deze queeste, en heeft dus het verhaal door kunnen vertellen. Het is dan ook geen geheim dat de stuurders de hoop op de oude stad sinds een paar jaar hebben laten varen. Er zijn weer veel jonge stuurders, en dit heeft een groot voordeel, want hiermee kunnen de oude stuurders een bevolking creeëren die net zo groot was als de oude, en met deze bevolking een nieuwe stad maken, waar ze weer in vrede kunnen leven.


    Er zijn verschillende personages in de school:
    Het Schoolhoofd, Araelia Nods, Leven en Emotie.
    De Conciërge, Marvin Conrad, Verschijnselen en Levitatie.
    De Bibliothecaresse, Larenta Bardou, Muziek en Geluid.
    De Bibliothecaris, Louis Fenri, Helderwaarnemend.
    Leraar Krachten, Taylor Barakat, Verschijnselen en Levitatie.
    Leraar Verdediging, Duncan Anderson, Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling.
    Leraar Aanvallen, Davis Brown, Vuur en Warmte.


    Regels:
    - Géén one-liners.
    - Geen perfecte personages.
    - Houd het realistisch, voor zover dat kan in een fantasy-RPG, haha.
    - Off-topic in quotes.
    - Meld het als je langere tijd offline bent (hele dagen).


    Leerlingen:

    Lucht en Wind

    Aarde en Flora
    Patch Dave Di Lorenzo - Winterwolves


    Water en IJs

    Vuur en Warmte
    Ricardo Drake Aiden Haglesbury - x Destine


    Muziek en Geluid
    June Alison Morrinson - Sourire
    Mo Montrose - Cheesburger


    Leven en Emotie

    Verschijnselen en Levitatie
    Angela "Angel" Raven Moore - Winterwolves


    Energie en Tijd
    Zurie Pricilla Wilde - Rider


    Helderwaarnemend
    Tyler Jay Valentino - Malino


    Beeld en Gedachte
    Chloedette "Chloe" Libby Morgan - AppleBottom
    Alyson Rose Valentino - Malino


    Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling
    Aimée Yara Bennett - Erestor

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 12:05 ]

    Tyler Jay Valentino

    Ze rolde met haar ogen. 'Nee' gilde ze en ze liet zichzelf achterover vallen. Met een brede grijns ging ik gewoon door met kietelen en ook ging ik door toen ze naar de andere kant rolde. 'Genade! Alsjeblieft' zei ze en mijn grijns werd alleen maar breder. Na een paar seconden zet ik mijn handen naast haar hoofd en kijk haar aan. 'Wat krijg ik ervoor als ik stop.' lach ik...


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    Genade stond niet in zijn woordenboek, want hij ging gewoon door. Ik spartelde tegen maar het was hopeloos. Dan stopt hij en zet zijn handen naast mijn hoofd neer. Hij hangt nu boven me en kijkt me aan. Ik kijk hem terug aan met een twinkeling in mijn ogen. Die kreeg ik vaak als ik opgewonden was. 'Wat krijg ik ervoor als ik stop', lacht hij. Ik probeerde uit te vinden of het mogelijk was om hem om te draaien en payback te geven, maar aangezien hij een stuk sterker en groter was en ik niet eens zeker wist of hij niet tegen kietelen kon, besloot ik dat de kans dat het lukte wel heel klein was. Bovendien was ik moe van het tegenstribbelen. Zo iets zou ook een sport moeten zijn, je kreeg het er helemaal warm van. Hoewel dat ook kon zijn omdat hij behoorlijk dichtbij was nu. 'Wat wil je', vroeg ik speels. 'Ik doe alles'.


    The big big bang The reason I'm alive

    Tyler Jay Valentino

    Ze kijkt me aan met een twinkeling in haar ogen en ik grijns lichtjes. 'Wat wil je' vroeg ze speels, 'Ik doe alles'. 'Mhm' ik denk even na en kijk haar vervolgens grijnzend aan. 'Jij gaat mee sporten.' grijns ik en blijf nog even boven haar hangen. Een luide gil verstoord de stilte en ik draai me even om. Ik zie snel het tutjesgroepje wegrennen en ik lach kort. 'Oeps' grinnik ik en ga weer normaal zitten..


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    Hij denkt even na. 'Mhm'. 'Jij gaat mee sporten', zegt hij grijnzend, maar blijft nog even hangen. Dan hoor ik een luide gil en ik kijk in de richting van waar het vandaar kwam. Ook Tyler draait zich om. Ik kan nog net zien hoe een stel meisjes wegrent. 'Oeps', grinnikt hij terwijl er bij mij een blos over mijn wangen trekt. Hij gaat weer normaal zitten en ik kom een stukje omhoog. Die jongen krijgt wel veel.., eh.., vrouwelijke aandacht volgens mij. Dan bedenk ik me ineens dat ik moet gaan sporten. Energie verspillen aan weet ik veel wat. Ik zucht. 'Sporten valt niet onder alles', zeg ik.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 18:43 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Tyler Jay Valentino

    Ik zie de blos op haar wangen en grijnzend strijk ik even over haar wang. Die tutjes dachten vast dat ik met Rosemary gezoend had, ach ja.. Dat krijg je als je een reputatie hebt. Ik ben een echte flirt, maar geen player. Als ik echt een relatie heb flirt ik niet met anderen, nee... Dan moet mijn vriendin al het geflirt verdragen. Tja, een leven zonder flirten is niks voor mij. Ze zucht. 'Sporten valt niet onder alles', zegt ze. Ik grinnik kort en kijk haar aan. 'Fine.. Ik heb genade voor je... Deze keer.' grijns ik..


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    Hij grinnikt. 'Fine.. Ik heb genade voor je... Deze keer'.
    'Yessss', zei ik en gaf hem een knuffel. 'Je bent te goed voor deze wereld'. Ik gaf hem nog steeds een knuffel en veel zin om los te laten had ik niet, hij was goed knuffel materiaal. Hij was zacht, maar duidelijk wel gespierd. Perfect eigenlijk. Als ik ooit geen bed zou hebben en wou gaan slapen wist ik al wie ik tot kussen verkoos. Ik besloot dat ik hem toch echt ooit los moest laten, voordat ik hem dood had gewurgd en liet hem gaan. 'Alleen wat gaan we nu wel doen', vroeg ik


    The big big bang The reason I'm alive

    Tyler Jay Valentino

    'Yessss', zei ze waarna ze me een knuffel gaf. Ik lach kort en sla mijn armen om haar slanke lichaam. Ik kon het niet helpen.. Geloof het of niet, ik ben echt een knuffelpersoon. En als ik op een dag geen meisje ben tegen gekomen die ik kan knuffelen, ga ik gewoon naar mijn zusje. Simpel als dat. 'Alleen wat gaan we nu wel doen' vroeg ze nadat we elkaar los hadden gelaten. 'Ehm.. Filmpje kijken?' stel ik voor..


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    'Ehm.. Filmpje kijken?' stelde hij voor. Films, die had ik al heel lang niet meer gezien. Het me wel weer eens leuk om te doen. Vroeger vond ik dat leuk, maar dat was zo lang geleden. Dat waren nog kinderfilms. 'Hmm... Oke kies jij er een uit', zei ik. Ik zou niet kunnen kiezen, ik kende eigenlijk geen films. Ik liep een beetje achter op dat gebied. Op alles van media, behalve muziek eigenlijk. Muziek was mijn leven, dus ja dat hiel ik wel bij.


    The big big bang The reason I'm alive

    Tyler Jay Valentino

    'Hmm... Oke kies jij er een uit' zei ze en ik grijns weer. Dat liet ik me niet twee keer zeggen, ik sta op van het bed en loop naar het kastje met de films. Ik vis er een bloederige horror tussenuit en stop hem in de dvd speler. Ik hield van horrorfilms, ik weet niet waarom. Al snel staat het menu van de film aan en ik plof op het bed. Grijnzend zet ik de film aan en kijk met een brede grijns naar Rosemary.


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    Hij stapte van het bed en pakte een film die me een enge indruk gaf en stopte hem in de dvd speler. Dat hele ding was me eerder nog niet eens opgevallen. Hij ploft naast me neer en zet de film aan terwijl hij breed naar me grijnsde. Dit kon niet veel goeds betekenen. Ik was nogal een angsthaas. De film was nog maar net begonnen en ik kroop wat dichter tegen hem aan. Er was niet veel engs gebeurt tot nu toe behalve dat er ineens een boze kat voorbij was gerend. Toch was ik extreem gespannen. Het bed kraakte en ik gaf een luide gil om vervolgens knalrood te worden. Ik had het geluid zelf veroorzaakt doordat ik een beetje was gaan verliggen

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 2:13 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Tyler Jay Valentino

    Toen de film net begonnen was voelde ik al hoe Rosemary wat dichter tegen me aan kroop. Ik sloeg zacht een arm om haar heen en keek weer naar de film. Dit was niet eens eng.. Rosemary dacht er denk ik anders over, want een luide gil verliet haar mond. Lachend kijk ik haar aan en grijns. 'Kijk je uit met dat gekraak? Je wilt het monster onder het bed toch niet wakker maken?' grinnik ik..


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    'Kijk je uit met dat gekraak? Je wilt het monster onder het bed toch niet wakker maken?', grinnikte hij. Ik stompte hem in zijn maag. 'Niet grappig ik schrok me dood!'. Het was waar ik had een mini hard stilstand gehad. 'Ik heb honger', zei ik. Het was random, maar het was wel zo. Ik had er eerder geen last van gehad maar nu in eens had ik honger. Had ik wel vaker last van, zomaar ineens honger hebben.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 2:51 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Tyler Jay Valentino

    Ze stompte me in mijn maag waardoor ik nog harder moet lachen, 'Niet grappig ik schrok me dood!' zei ze en ik grinnik nog even. 'Ik heb honger' zei ze, nou.. Dat is random.. Ik lach even, 'nou, laat ik dan maar eens lief zijn en eten halen. Of niet?' grinnik ik en kijk haar aan. Een luide gil van de film zorgt ervoot dat mijn blik kort naar het beeld glijd, maar al snel kijk ik weer naar Rosemary.


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    'nou, laat ik dan maar eens lief zijn en eten halen. Of niet?', zegt hij. Dan word mijn rust verstoord door een luide gil van de film en ik kruip nog dichter tegen Tyler aan. Inmiddels lag ik half boven op hem volgens mij. 'Je bent niet lief, maar je mag best eten voor me halen', zei ik. 'Zolang je me maar niet alleen laat', voegde ik er nog aan toe. Allemaal enge gedachtes schoten door mijn hoofd. Ik kon dus niet tegen horror.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 3:29 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    (Is er iemand voor Zurie?)


    Happy Birthday my Potter!