• Ooit was de wereld vol met verschillende soorten wezens, er zijn altijd al magiërs en andere varianten geweest en dit geld ook voor stuurders. De mensen hebben er echter nooit mee te maken gehad omdat de stuurders te veel op normale mensen lijken. De stuurders hebben zich eeuwenlang verborgen gehouden voor de mens door een eigen stad op aarde te creeëren, alleen de andere mythische wezens wisten hiervan. Omdat er alleen maar stuurders in de stad woonden heeft nooit iemand de stad over kunnen nemen. Maar na een groot gevecht waren er nog maar een honderdtal aan stuurders over, ze besloten zich te verspreiden over de wereld, en hun stuurdersidentiteit te laten varen. De stad ligt dus nog ergens in de bossen. Er zijn ondertussen al honderden generaties aan stuurders geweest, maar er is niemand geweest die de stad ooit nog heeft teruggevonden, aangezien deze alleen zichtbaar is voor stuurders die dingen onzichtbaar kunnen maken of helder kunnen zien. De stuurders denken echter dat de stad in de buurt van Blake Field High ligt. Er zijn al honderden stuurders naar op zoek geweest, maar niemand is ooit levend teruggekomen van deze queeste, en heeft dus het verhaal door kunnen vertellen. Het is dan ook geen geheim dat de stuurders de hoop op de oude stad sinds een paar jaar hebben laten varen. Er zijn weer veel jonge stuurders, en dit heeft een groot voordeel, want hiermee kunnen de oude stuurders een bevolking creeëren die net zo groot was als de oude, en met deze bevolking een nieuwe stad maken, waar ze weer in vrede kunnen leven.


    Er zijn verschillende personages in de school:
    Het Schoolhoofd, Araelia Nods, Leven en Emotie.
    De Conciërge, Marvin Conrad, Verschijnselen en Levitatie.
    De Bibliothecaresse, Larenta Bardou, Muziek en Geluid.
    De Bibliothecaris, Louis Fenri, Helderwaarnemend.
    Leraar Krachten, Taylor Barakat, Verschijnselen en Levitatie.
    Leraar Verdediging, Duncan Anderson, Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling.
    Leraar Aanvallen, Davis Brown, Vuur en Warmte.


    Regels:
    - Géén one-liners.
    - Geen perfecte personages.
    - Houd het realistisch, voor zover dat kan in een fantasy-RPG, haha.
    - Off-topic in quotes.
    - Meld het als je langere tijd offline bent (hele dagen).


    Leerlingen:

    Lucht en Wind

    Aarde en Flora
    Patch Dave Di Lorenzo - Winterwolves


    Water en IJs

    Vuur en Warmte
    Ricardo Drake Aiden Haglesbury - x Destine


    Muziek en Geluid
    June Alison Morrinson - Sourire
    Mo Montrose - Cheesburger


    Leven en Emotie

    Verschijnselen en Levitatie
    Angela "Angel" Raven Moore - Winterwolves


    Energie en Tijd
    Zurie Pricilla Wilde - Rider


    Helderwaarnemend
    Tyler Jay Valentino - Malino


    Beeld en Gedachte
    Chloedette "Chloe" Libby Morgan - AppleBottom
    Alyson Rose Valentino - Malino


    Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling
    Aimée Yara Bennett - Erestor

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 12:05 ]

    Tyler Jay Valentino

    Ze grijpt snel alle chocola en een fles cola. Ook pakt ze de cheese onion en naturelchips. Ik lach even, 'vreetzakkie.' grinnik ik en pak de paprika chips. Ik open de zak en leg die links van me. Mijn andere arm sla ik weer om Rosemary heen en ik eet wat chips. Ook pak ik een fles sprite ertussen uit en drink wat..


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    'vreetzakkie', grinnikt hij en pakt de paprika chips. Ik open de reep pure chocolade en heb zin om hem te plagen. 'Hmmm wat lekker, wat jammer dat jij niks hebt' slijm ik. 'Het is alsof al het goede uit de wereld op je tong smelt, nog beter dan rainbow-shit van unicorns'. Dan neem ik nog een grote hap en zwaai met de reep voor zijn neus heen en weer, klaar om hem weg te trekken als hij hem probeert te pakken.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 18:35 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Tyler Jay Valentino

    Ze opent de reep pure chocola. 'Hmmm wat lekker, wat jammer dat jij niks hebt' slijmt ze en ik kijk haar weer aan. 'Het is alsof al het goede uit de wereld op je tong smelt, nog beter dan rainbow-shit van unicorns' zegtze waarna ze een grote hap neemt en de reep voor mijn neus zwaait. 'Het is goed.. Ik lust geen puur.' grijns ik en steek even mijn tong uit..


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    'Het is goed.. Ik lust geen puur', grijnst hij en steekt zijn tong uit. Lekker is dat. 'You take the fun out of things' zeg ik. Ik had inmiddels de halve reep op en begin dorst te krijgen. Ik pak wat cola en neem een slok, een hele grote, precies op het moment dat er in de film iemand woord geplet tussen twee vracht wagens. Ik verslik me en buig hoesten voorover.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 19:01 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Tyler Jay Valentino

    'You take the fun out of things' zegt ze en ze pakt haar cola. Ik grinnik en pak stiekem de witte chocola en breek een stuk af. Snel eet ik het op en kijk naar de film. Ik zie hoe iemand tussen twee vrachtwagens wordt geplet en ik grijns. Geweldige film dit. Rosemary verslikt zich opeens en buigt hoestend naar voren. Ik lach kort en klop zacht op haar rug. Ik bijt op mijn lip om niet in lachen uit te barsten...

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 19:37 ]


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    Hij klopt zachtjes op mijn rug en ik kom weer een beetje adem. 'Just my luck', grom ik. Ik kijk hem aan en zie hem op zijn lip bijten om niet in lachen uit te barsten. 'Niet grappig', grom ik. Eigenlijk was het best wel grappig maar dan nog. De enige de mij mocht uitlachen was ikzelf. Ik was blij dat de film al weer bijna klaar was, niet precies mijn eh soort film. Precies niet eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 19:25 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    [je hebt de verkeerde naam erboven staan]


    The big big bang The reason I'm alive

    [Woops xd Whaha, loop ik even van een celebrity rpg te schrijven XD ]


    El Diablo.

    [hehe ik zou het niet erg vinden naast hem een film te liggen kijken hoor ^^]


    The big big bang The reason I'm alive

    Tyler Jay Valentino

    'Just my luck' gromt ze als ze weer op adem is. Ik grinnik zachtjes, 'Niet grappig', gromt ze en ik lach kort. 'Echt wel.' lach ik. Ik kijk even naar het einde van de film en dan naar Rosemary. 'Oké, weetje wat? Jij mag nu een film kiezen.' lach ik. Ik maak de zak paprika chips op en neem nog een slok van de sprite..


    El Diablo.

    [Haha, wie wel ^^ Ach, ze hebben een ding gemeen, het uiterlijk ^^ ]


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    'Echt wel', lacht hij. We keken nog even naar het einde van de film 'Oké, weetje wat? Jij mag nu een film kiezen', lacht hij. Oh geweldig, ik kende geen enkele film. Nou ja. alles beter dan weer zo een vreselijke horror film. Ik stond op en liep naar het kastje waar ik de eerste en de beste film pakte. 'Triple Dog. On the night of a sleepover, a group of teenage girls venture out in a competitive game of challenging dares. As the antics escalate, and the dares become more extreme, the girls unravel the truth behind a former student's rumored suicide', las ik voor. 'Dit word hem'. Ik stopte hem in de dvd speler en liep weer naar het bed toe.

    [hehe close enough xD maare ik ga er even vandoor, filmpje kijken xD]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 20:01 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Tyler Jay Valentino

    Ze stond op en liep naar het kastje toe. Ze pakte een film, 'Triple Dog. On the night of a sleepover, a group of teenage girls venture out in a competitive game of challenging dares. As the antics escalate, and the dares become more extreme, the girls unravel the truth behind a former student's rumored suicide', las ze voor en ik knik even. 'Interessant.' grinnik ik. 'Dit word hem' zei ze en ze stopte de film in de dvd. Ze liep weer naar het bed en ik zak nog wat onderuit..


    El Diablo.

    Cheeseburger schreef:
    Mo montrose
    Ze pakt haar mobiel en laat me een foto van een jurkje zien. 'Vindt je het wat?' vraagt ze. Ik knik, het is dan wel niet precies mijn stijl, maar ik kan er wel wat mee. Bovendien zou het haar geweldig staan en was hij een beetje roze achtig, daar kon ik gewoon wat zwarts bij aantrekken. 'Ik vind het een supermooi jurkje', zei ik. 'Overigens ik bedacht me net deze liedjes: Lady Antebellum - Just a kiss en Tracy Chapman - Fast car, vind je het wat?' vroeg ik. 'Wel eerlijk zeggen.


    June Alison Morrinson.

    'Ik vindt het een supermooi jurkje' zei hij. 'Overigens bedacht ik me net deze liedjes.' zegt hij en hij noemt er twee. 'Lady Antebullem - Just a kiss is leuk!' zeg ik en ik glimlach. Ik had het altijd al een mooi liedje gevonden, ik heb hem weel eens gespeeld maar ik wist niet meer zo goed hoe hij moest. Ik pak mijn gitaar en zet de capo op een andere plek. Ik frons even de frons die vele schattig vinden en bijt op mijn onderlip. Ik speel het eerste stukje wat twijfel achtig. 'Zo iets toch?' zeg ik twijfelend en ik kijk hem aan. Ik wist het echt niet meer, maar dit leek er wel een beetje op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    De film start en ik moet zeggen dat ik deze veel leuker vond dan de vorige. Mijn liefde voor films was duidelijk overgewaaid, bovendien hiel ik niet van stilzitten. verveeld opende ik de zak cheese onion chips en stopte er een in mijn mond. Ik wou er nog een eten, maar ik bedacht me en gooide hem terug in de zak. Vervolgens pakte ik de afstandsbediening en drukte op pauze. 'Ik verveel me', klaagde ik en voegde er mompelend 'ik ga nog liever sporten' aan toe.


    The big big bang The reason I'm alive