• Ooit was de wereld vol met verschillende soorten wezens, er zijn altijd al magiërs en andere varianten geweest en dit geld ook voor stuurders. De mensen hebben er echter nooit mee te maken gehad omdat de stuurders te veel op normale mensen lijken. De stuurders hebben zich eeuwenlang verborgen gehouden voor de mens door een eigen stad op aarde te creeëren, alleen de andere mythische wezens wisten hiervan. Omdat er alleen maar stuurders in de stad woonden heeft nooit iemand de stad over kunnen nemen. Maar na een groot gevecht waren er nog maar een honderdtal aan stuurders over, ze besloten zich te verspreiden over de wereld, en hun stuurdersidentiteit te laten varen. De stad ligt dus nog ergens in de bossen. Er zijn ondertussen al honderden generaties aan stuurders geweest, maar er is niemand geweest die de stad ooit nog heeft teruggevonden, aangezien deze alleen zichtbaar is voor stuurders die dingen onzichtbaar kunnen maken of helder kunnen zien. De stuurders denken echter dat de stad in de buurt van Blake Field High ligt. Er zijn al honderden stuurders naar op zoek geweest, maar niemand is ooit levend teruggekomen van deze queeste, en heeft dus het verhaal door kunnen vertellen. Het is dan ook geen geheim dat de stuurders de hoop op de oude stad sinds een paar jaar hebben laten varen. Er zijn weer veel jonge stuurders, en dit heeft een groot voordeel, want hiermee kunnen de oude stuurders een bevolking creeëren die net zo groot was als de oude, en met deze bevolking een nieuwe stad maken, waar ze weer in vrede kunnen leven.


    Er zijn verschillende personages in de school:
    Het Schoolhoofd, Araelia Nods, Leven en Emotie.
    De Conciërge, Marvin Conrad, Verschijnselen en Levitatie.
    De Bibliothecaresse, Larenta Bardou, Muziek en Geluid.
    De Bibliothecaris, Louis Fenri, Helderwaarnemend.
    Leraar Krachten, Taylor Barakat, Verschijnselen en Levitatie.
    Leraar Verdediging, Duncan Anderson, Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling.
    Leraar Aanvallen, Davis Brown, Vuur en Warmte.


    Regels:
    - Géén one-liners.
    - Geen perfecte personages.
    - Houd het realistisch, voor zover dat kan in een fantasy-RPG, haha.
    - Off-topic in quotes.
    - Meld het als je langere tijd offline bent (hele dagen).


    Leerlingen:

    Lucht en Wind

    Aarde en Flora
    Patch Dave Di Lorenzo - Winterwolves


    Water en IJs

    Vuur en Warmte
    Ricardo Drake Aiden Haglesbury - x Destine


    Muziek en Geluid
    June Alison Morrinson - Sourire
    Mo Montrose - Cheesburger


    Leven en Emotie

    Verschijnselen en Levitatie
    Angela "Angel" Raven Moore - Winterwolves


    Energie en Tijd
    Zurie Pricilla Wilde - Rider


    Helderwaarnemend
    Tyler Jay Valentino - Malino


    Beeld en Gedachte
    Chloedette "Chloe" Libby Morgan - AppleBottom
    Alyson Rose Valentino - Malino


    Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling
    Aimée Yara Bennett - Erestor

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 12:05 ]

    [Sorry voor mijn late reactie, heb het druk met school en basketbal.]

    Aimée Yara Bennett
    Nadat Patch heeft toegestemd loop ik de trap op richting de slaapvertrekken voor meisjes. Bij de deur aangekomen doorzoek ik mijn tas naar de sleutel. Ik voel hoe er bloemen in mijn haar verschijnen. Tenminste, dat gok ik. Zonder spiegel zou ik het nooit zeker weten, maar aangezien Patch naast me staat, die de kracht aarde en flora bezit, heb ik waarschijnlijk gelijk. Dan voel ik het gewicht wat afnemen. Mijn hand reikt naar boven, waar ik een bloem voel zitten. 'Jouw kracht is echt geweldig,' lach ik. Ik besluit mijn tas helemaal leeg te halen, om zo mijn sleutel te vinden. Eigenlijk had ik hem vanochtend op een speciaal plekje moeten stoppen, maar door alle haast heb ik daar niet aan gedacht. De meest onzinnige dingen liggen nu over de grond verspreid, onder andere een uit elkaar gevallen pen en een bioscoopkaartje die ik maanden geleden gezien heb. Door mijn actie heb ik nu wel de sleutel gevonden, die tussen alle troep ligt. 'Gevonden,' zeg ik vrolijk en open de deur. Al mijn spullen prop ik weer in de tas om alles vervolgens mee naar binnen te dragen. Het ziet er precies uit hoe ik het achter heb gelaten. Nu ziet het er nog keurig uit, maar mij kennende zal dat na het uitpakken al anders zijn. 'Welkom in mijn kamer.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Tyler Jay Valentino

    Ze kruipt alleen nog dichter tegen me aan en ik grinnik. 'Je bent niet lief, maar je mag best eten voor me halen', zei ze, 'Zolang je me maar niet alleen laat', vervolgde ze. Ik lach even en sla een arm om haar heen. Ik streel over haar zij en pak mijn telefoon uit mijn zak. Ik bel naar een tweedejaars en al snel wordt er opgenomen. ´Yo, Thomas? Breng even wat te eten naar kamer 36.' zeg ik en hang op. 'En nu wachten...' lach ik...


    El Diablo.

    Patch Dave Di Lorenzo ll Aarde en Flora

    Ze begint haar tas door te zoeken. Haar hand reikt naar boven.
    'Jouw kracht is echt geweldig,' lacht ze. Ze haalt haar hele tas leeg, en al haar spullen liggen op de grond verspreid.
    Ik lach geamuseerd als ik haar spullen zie.
    'Jouw kracht is ook geweldig hoor, het was onzichtbaarheid en gedaanteverwisseling, toch?' Ik glimlach als ik haar spullen zie. Als ze haar sleutels heeft zegt ze vrolijk:
    'Gevonden,' en ze opent de deur. Ik glimlach. Ze propt al haar spuller weer in haar tas om alles vervvolgems nee naar binnen te dragen. Haar kamer ziet er keurig uit.
    'Welkom in mijn kamer.' Ik glimlach en kijk om me heen. Dan bedenk ik me iets.
    'Wacht heel even, ik kom zo terug.' Zeg ik met een glimlach naar haar. En loop de kamer uit naar mijn eigen kamer. Daar pak ik mijn schetsboek, en mijn etui. Dan loop ik weer terug naar haar kamer toe.
    Ik ga op haar bureaustoel zitten, en neem haar een tijdje in me op. Dan begin ik te tekenen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rider schreef:
    (Is er iemand voor Zurie?)


    [Ik heb Angela.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    (...)

    [Ik heb Angela.]


    (Waar is Angela nu?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Waar is Angela nu?)


    [Op haar kamer, piano aan het spelen.^^]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Cheeseburger schreef:
    Mo Montrose
    'Nee, ik hoorde het vandaag pas en maak je maar geen zirgen ik kies geen 1D liedje', zei ze en ik begon met grijnzen. 'Maar wil je Ballad of een tempo?' Dat was een goede vraag. Beide konden iets moois en leuks hebben. 'Ik weet het niet, het is altijd beide zo leuk', zei ik. 'Kies jij maar, ik kan niet kiezen'. Dat kan ik nooit eigenlijk. Ik ging snel door mijn gedachtes heen op zoek naar een liedje. Alleen ik kende er veel te veel, dat zou moeilijk worden te kiezen. Ik hield niet van dingen kiezen. Met ijsjes en zo nam ik altijd hetzelfde, omdat ik anders niet kon kiezen. 'Weet je wat je gaat aantrekken? Dan kan ik zorgen dat mijn outfit er een beetje bij past', zei ik. Dat was het enige waar ik altijd plezier mee had om te kiezen. Outfits. 'Dan hebben we het probleem niet dat jij in een felgroene jurk komt en ik dan in het roze naast je sta', zei ik. 'Niet dat ik zo graag in roze rond loop'.

    [nog bedankt ^^]


    June Alison Morrinson.

    'Ik weet het niet, het is altijd beide zo leuk' zegt hij. 'Kies jij maar, ik kan niet kiezen.' zegt hij en ik grinnik. 'Dat is het punt, ik kan ook niet kiezen.' zeg ik lachend. Ik kon nooit kiezen en Mo denk ik ook niet. Wel grappig, maar ja, nu weten we dus niet wat voor soort liedje. Ik dacht even na, dan ging ik wel kiezen. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door Mo die vroeg wat ik wou gaan aantrekken. 'Dan hebben we het probleem niet dat jij in een felgroene jurk komt en ik dan in het roze naast je sta.' zegt hij. 'Niet dat ik zo graag in roze rond loop.' vervolgt hij zichzelf en ik grinnik. Ik pak mijn mobiel en laat hem een foto zijn van mijn jurkje. 'Vindt je het wat?' vraag ik hem en ik bijt op mijn lip, ik wist niet of hij het jurkje mooi zou vinden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Oké, daar kan ik denk wel wat mee c; )

    Zurie Pricilla Wilde || Energie en Tijd - Outfit

    Nadat ik gegeten had, liep ik door de gangen terug richting mijn kamer. Er waren nog geen lessen, aangezien iedereen net weer aankwam en dus vond ik het wel een goed plan om mijn spitzen te halen en even wat energie kwijt te kunnen aan ballet. In mijn kamer verwisselde ik dus mijn schoenen voor mijn geliefde balletschoenen. Dit duurde even, omdat ze echt helemaal goed moesten zitten: niet te los en niet te strak.
    Toen ik klaar was begon ik aan mijn weg richting de zalen waar ruimte en apparatuur was om te dansen. Ik hoefde niet eens meer na te denken hoe ik moest lopen. Gewoon via de gang van de derde jaar en dan de trap naar beneden. Ik hield echter abrupt op met lopen, toen ik de tonen van skinny love hoorde. Het was pianospel. Bij de deur van de kamer waar het geluid vandaan kwam, begon ik als vanzelf een oude choreografie te dansen, die ik iets van drie jaar geleden had gedanst.

    (Kan je hier iets mee? Ze staat dus voor Angela's kamer.)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 13:43 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Ja, daar kan ik wel wat mee.(:]

    Angela "Angel" Raven Moore ll Verschijnselen en Levitatie

    Langzaamaan eindig ik het nummer. Ik speel de laatste klanken, en verleng de laatste noot.
    Dan sluit ik even mijn ogen en glimlach.
    Opeens hoor ik een geluidje op de gang, het is alsof iemand aan het dansen is.
    Aarzelend loop ik naar mijn slaapkamerdeur toe en leg mijn hand op de klink. Dan doe ik hem open en zie een meisje dansen; Zurie.
    O ja, ze houdt van ballet. Eigenlijk ga ik nooit met haar om, maar ik zie haar wel eens en ik weet dat ze van ballet houdt.
    "Heey," zeg ik een beetje aarzelend, niet goed wetend what to do. "Je kunt goed dansen." Zeg ik daarna, met een voorzichtig glimlachje. Ik spreek de waarheid, ik vind inderdaad dat ze goed kan dansen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zurie Pricilla Wilde || Energie en Tijd - Outfit

    Toen de laatste noot beëindigd werd, bleef ik nog even stilstaan. Pas op het moment dat een stem door de gang klonk, ontwaakte ik uit de trans, waar ik altijd inkwam, wanneer ik danste. 'Heey. Je kunt goed dansen.' Ik knipperde even en richtte mijn blik op de persoon die het gezegd had. Het was Angela natuurlijk, ik kon mij herinneren dat ze heel mooi piano kon spelen en waarschijnlijk was zij dus net ook degene die gespeeld had. Er stond een voorzichtige glimlach op haar gezicht en haar woorden hadden een beetje aarzelend geklonken. Of ze wist gewoon over het algemeen niet goed hoe op zoiets te leren, of mijn reputatie was ook bij de derdejaars algemeen bekend. Dat laatste kon zeker kloppen. Dat eerste verwachtte ik niet, maar ik kende Angela natuurlijk niet zo goed.
    'Jij bent ook niet slecht met je piano,' zei ik schouderophalend. Het was misschien niet netjes om haar te bedanken voor haar compliment, maar dat deed ik sowieso bijna nooit. Het maakte mij immers vrij weinig uit wat mensen ervan dachten.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 14:07 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Angela "Angel" Raven Moore ll Verschijnselen en Levitatie

    Zurie knippert en richt haar blik op mij.
    'Jij bent ook niet slecht met je piano,' zegt ze schouderophalend. Ik glimlach een beetje.
    'Heb je op ballet gezeten of zoiets?' Vraag ik aan haar. Snel neem ik haar even in me op. Ze heeft lange blonde haren en heeft licht groenblauwe ogen. Ze is vast lenig omdat ze zo goed kan dansen, en ze draagt eigenlijk heel vaak zachte kleuren. Of te wel, ze is zo'n beetje het tegenovergestelde van mij. Ik heb zwart haar, ogen die zwart lijken en ik draag altijd donkere kleren, het komt maar zelden voor dat ik lichte kleuren draag.
    Dan kijk ik haar weer aan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    Ik kijk even vreemd als hij zijn mobiel pakt en iemand probeert te bellen. Vrijwel meteen word er opgenomen. ´Yo, Thomas? Breng even wat te eten naar kamer 36', zegt hij. 'en nu wachten'. Verbaasd kijk ik zijn kant op. Hij is hier dus wel behoorlijk populair als dat hem gewoon lukt. 'De slavernij is allang afgeschaft hoor', zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 17:24 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Mo montrose
    Ze pakt haar mobiel en laat me een foto van een jurkje zien. 'Vindt je het wat?' vraagt ze. Ik knik, het is dan wel niet precies mijn stijl, maar ik kan er wel wat mee. Bovendien zou het haar geweldig staan en was hij een beetje roze achtig, daar kon ik gewoon wat zwarts bij aantrekken. 'Ik vind het een supermooi jurkje', zei ik. 'Overigens ik bedacht me net deze liedjes: Lady Antebellum - Just a kiss en Tracy Chapman - Fast car, vind je het wat?' vroeg ik. 'Wel eerlijk zeggen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 18:11 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Tyler Jay Valentino

    Ze kijk me verbaasd aan en ik lach even. 'De slavernij is allang afgeschaft hoor', zegt ze grijnzend. Ik kijk haar semi-verbaasd aan, 'echt? Sinds wanneer?' lach ik. Opeens staat het kleine jochie voor mijn neus met een paar zakken chips en chocola. 'Ik kon niks beters vinden.' zegt hij snel. Ik knik, 'het is goed, ik zie je nog wel.' zeg ik en zo snel is hij weer weg. 'Nou, je hebt keuze uit melk, puur, wit, paprika, naturel en cheese onion.' lach ik..


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    'echt? Sinds wanneer?' zegt hij lachend. Dan verschijnt er een klein jochie in de kamer. Hij zal wel eerste of tweede jaars zijn. Ik zie dat hij best wel wat bij zich heeft. Wat chips, cola en.. chocola. Ik was verslaaft aan chocola. Het was gewoon een geschenk uit de hemel. 'Ik kon niks beters vinden', zegt hij. Misschien omdat er niks beters bestaat? Tyler knikt. 'Het is goed, ik zie je nog wel', zegt hij. 'Nou, je hebt keuze uit melk, puur, wit, paprika, naturel en cheese onion'. Moet je dat nog vragen. Ik grijp snel alle chocola en hou ze beschermend tegen me aan. Dan steek ik me arm nog een keer uit en grijp de cola. Twijfelend kijk ik naar de chips en pak dan ook de cheese onion en naturel chips. 'Jij mag de rest', zeg ik. Ik hield toch niet zo van paprika. Het was wel lekker maar ik had liever andere.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 18:22 ]


    The big big bang The reason I'm alive