• Al weer het tweede topic over de eindexamens. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe is geopend, sluit deze anders maar.

    Nou, veel succes iedereen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Gaat 't nog een beetje goed met de examens hier? Mijn vriend had vandaag examen Nederlands.


    26 - 02 - '16

    Met mijne in ieder geval wel!;3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb met een n term van 1 een 6 voor wiskunde (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Mehh, vraag 10 bij economie was gewoon een dikke instinker. Balen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Baelfire schreef:
    Mehh, vraag 10 bij economie was gewoon een dikke instinker. Balen.


    Volgens mij is dat serieus de enige vraag in het examen die ik wel goed heb. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    blegh, ik heb mijn wiskunde examen niet eens afgekregen :(

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 20:14 ]


    Keep calm, fake a smile and move on

    Hoe zit het eigenlijk met die nieuwe eisen? Want ik hoor telkens andere dingen.
    Ik heb waarschijnlijk tussen de 4,6 en 5,6 voor wiskunde. Dat is hoger dan verwacht want ik had niet verwacht dat ik hoger dan een 3 zou halen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 20:16 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb geen zin meer. Heb dinsdag pas weer, engels. bléérgh.


    Aan niets denken is ook denken.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Volgens mij is dat serieus de enige vraag in het examen die ik wel goed heb. (':


    Dat is dus juist de vraag waar ik ben ingestonken (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb vandaag mijn examenrooster gekregen jkqsfhjkqsfhsfj.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Economie was echt waardeloos... Ik durf het antwoordmodel ook niet te bekijken. Maar goed, als ik een drie haal sta ik nog steeds een vijf, het probleem is die stomme 5,5 regel .__.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doo schreef:
    Economie was echt waardeloos... Ik durf het antwoordmodel ook niet te bekijken. Maar goed, als ik een drie haal sta ik nog steeds een vijf, het probleem is die stomme 5,5 regel .__.


    Ja mag ook sowieso geen 3 halen, hè. Ben je meteen gezakt, tenzij je een her doet. ;C


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik lees dat vet veel van jullie naar het correctie model kijken. Ik niet dan ga ik juist alleen maar twijfelen en ik weet trouwens ook niet meer welke antwoorden ik heb gegeven xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Insurgent schreef:
    Hoe zit het eigenlijk met die nieuwe eisen? Want ik hoor telkens andere dingen.
    Ik heb waarschijnlijk tussen de 4,6 en 5,6 voor wiskunde. Dat is hoger dan verwacht want ik had niet verwacht dat ik hoger dan een 3 zou halen.


    Zolang jij voor engels wis en nl maar 1 5 op je diploma staat. Dus eindcijfer (CE+SE) dan ben jij gewoon geslaagd. Moet je wel voor je Ces een 5,5 gemiddeld hebben.

    En voor je CE mag je gewoon een 3 halen alleen mag je geen 3 als EINDCIJFER staan. Zolang jij je CEs een 5,5 gemiddeld hebt ben je gewoon geslaagd.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Nederlands ging gisteren veel te goed voor mijn gevoel. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.