• Al weer het tweede topic over de eindexamens. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe is geopend, sluit deze anders maar.

    Nou, veel succes iedereen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja eh, van half twee tot half vier en voor mij als dyslectici zelfs tot vier uur....ik was om kwart over vier klaar.:3


    Kwart over 4? Zelfs als dyslect mag je toch niet zo lang doorgaan? Of bedoelde je kwart over 3? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pabiloso schreef:
    Succes allemaal vandaag. c:

    (...)

    Ah, super goed, toch? Gefeliciteerd met je cijfer! c:


    Dankjewel! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ShadowSnape schreef:
    (...)

    ik denk eerder dat het is omdat dat niet gaat passe. Als je alle examenkandidaten bij ons in de gymzaal wil hebben past dat echt niet.
    das waar alleen bijons zijn er drie gymzalen en een aula hana die docenten hasden dan maar een vak moeten leren..



    Nederlands was easy mama is bezig. Wss 6,6 of hoger


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Kwart over 4? Zelfs als dyslect mag je toch niet zo lang doorgaan? Of bedoelde je kwart over 3? :p


    Oops, kwart over drie ja.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Hoe/waar kun je je punt berekenen?x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb 34 tot 40 punten (inclusief brief) voor Nederlands. Wat voor een punt heb ik dan minimaal en wat heb ik maximaal?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb 34 tot 40 punten (inclusief brief) voor Nederlands. Wat voor een punt heb ik dan minimaal en wat heb ik maximaal?


    Als je gaat naar waar je je examen kunt nakijken, staat er daar onder een link ''cijfer berekenen''. Daar kun je er zelf achter komen wat je cijfer ongeveer zijn kan. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Als je gaat naar waar je je examen kunt nakijken, staat er daar onder een link ''cijfer berekenen''. Daar kun je er zelf achter komen wat je cijfer ongeveer zijn kan. (:


    Dat is het punt, ik zie het niet staan....heb jij de link?=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat is het punt, ik zie het niet staan....heb jij de link?=')


    Ik ben hem even voor je aan het berekenen
    Bij 34 punten tussen de 6,6 en 7,6 en bij 40 tussen de 7,7 en 8,7

    ik heb het bij de examensite van het laks berekend.Dit is niet de vaste nomering

    deze site

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 16:50 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Oew ik had me verteld tussen de 36/42 zelfs.=3
    @Me gustaaaa, thanks!=D

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 16:50 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn punt ligt dus tussen de 6,7 en de 9,0 wauw dat is nogal een verschil eh.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vond wiskunde best pittig, de eerste vijf vragen gingen supergoed, maar daarna..
    Pfff jezus


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    SPECS schreef:
    Mijn punt ligt dus tussen de 6,7 en de 9,0 wauw dat is nogal een verschil eh.=')


    Haha jah dat klopt. Wss omdat er nog niet bekend is hoe het cijfer daadwerkelijk berekend wordt, geloof ik.
    Maar in ieder geval is het een top cijfer hoor! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Haha jah dat klopt. Wss omdat er nog niet bekend is hoe het cijfer daadwerkelijk berekend wordt, geloof ik.
    Maar in ieder geval is het een top cijfer hoor! (:


    Ja zou best kunnen ja.=P
    Met een 6,7 ben ik ook wel tevreden hoor maar met een 9 ben ik uitzinnig.xD
    Wat is het gemiddelde op Nederlands van vmbo over heel Nederland eigenlijk??


    You were born original, don't die as a copy.

    Pfff wiskunde was echt niet te doen. Ik wist bijna niks.


    Take risks and conquer your fears.