• Al weer het tweede topic over de eindexamens. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe is geopend, sluit deze anders maar.

    Nou, veel succes iedereen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    IrishNialler schreef:
    lees net dat misschien examen engels mogelijk gestolen is door die gast die frans ook gestolen heeft...-______-

    Nee, daar zijn weer twee andere mensen voor gearresteerd. Echt dom dat ze ze stelen. Ik snap niet dat je dan trots op je diploma bent, als je gewoon alles gejat hebt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    13 examens gejat!=o Het is toch niet te geloven! Ik ben dan allang blij dat ik op het vmbo-t zit en alleen economie bij ons is gejat, net een van mijn beste vakken.....mochten we het over moeten doen -waar ik echt pissig door zou zijn- dan hoef ik tenminste niet hevig te stressen.=\
    Het enigste waar ik me ondertussen wel kwaad om kan maken is dat ik door deze onzin met grote waarschijnlijkheid morgen mijn uitslag niet krijg!


    You were born original, don't die as a copy.

    IrishNialler schreef:
    lees net dat misschien examen engels mogelijk gestolen is door die gast die frans ook gestolen heeft...-______-

    Dat meen je niet!
    Straks moeten die examens allemaal opnieuw..


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)
    Dat meen je niet!
    Straks moeten die examens allemaal opnieuw..

    Ik heb net gelezen dat alleen de leerlingen van die school waar de examens gestolen zijn de examens opnieuw moeten maken en de andere scholen niet.


    Take risks and conquer your fears.

    14 examens in totaal
    vmbo gelukkig 1, ik ben hem nu helemaal aan het stresen ik hoor nu pas donderdag of ik geslaagd ben

    http://cookies.publiekeomroep.nl/data/sites/nos.nl/?crrand=571317046

    Hier staat alles. echt ik word er gek van hoe achterlijke idioot ben je dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gelukkig zijn er alleen vakken gestolen van VWO die ik niet heb, op Frans na dan, maar ik vind het echt verschrikkelijk voor die scholengemeenschap. Niet iedereen had een aandeel in het jatten van die examens of heeft er gebruik van gemaakt. Die drie mensen hebben het echt voor ontzettend veel leerlingen verpest.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    en wat gaat er gebeuren?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Don't worry, er gaat niets gebeuren
    Behalve voor die mensen op die school, die moeten waarschijnlijk een aantal examens over doen.


    Aan niets denken is ook denken.

    vwo wiskunde a ongeldig verklaard


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    vwo wiskunde a ongeldig verklaard


    "De gevolgen voor leerlingen elders in het land lijken vooralsnog beperkt. Een deel van de vmbo'ers, diegenen met het gestolen examen economie in hun pakket, krijgen pas donderdag de uitslag in plaats van woensdag.

    De Inspectie voor het Onderwijs zal woensdag om 17.00 uur definitief besluiten of donderdag de overige examenuitslagen bekend zullen worden gemaakt. Dekker benadrukte dat er nog geen reden is om aan te nemen dat ook de bekendmaking van die uitslagen zal worden opgeschort."


    ~Dat geldt dan -hoogstwaarschijnlijk- alleen voor de mensen die op die school zitten~

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 17:27 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Wtf? Waar heb je dat gelezen, is dat een betrouwbare bron?
    Dit ga je niet menen?


    RTL Z


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/ook-vwo-examen-wiskunde-ongeldig-verklaard


    geldt voor die school maar het is nog steeds een vraag


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/ook-vwo-examen-wiskunde-ongeldig-verklaard


    geldt voor die school maar het is nog steeds een vraag


    Klopt, heel irritant de onzekerheid. Toch zou ik me er niet te veel zorgen over maken, want een examen in het hele land laten over doen is wel de meest drastische maatregel en komt zelden voor.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Klopt, heel irritant de onzekerheid. Toch zou ik me er niet te veel zorgen over maken, want een examen in het hele land laten over doen is wel de meest drastische maatregel en komt zelden voor.


    Ja ik doe havo en dat geldt voor mij geschiedenis en engels, ik vind het wel een beetje achterlijk dat ze ons zo in onzekerheid laten


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Ja ik doe havo en dat geldt voor mij geschiedenis en engels, ik vind het wel een beetje achterlijk dat ze ons zo in onzekerheid laten


    Precies, maar ja, ze kunnen er ook niet heel veel aan doen. Want het is nogal kortdag allemaal dat ze alles op orde moeten brengen, en ze worden waarschijnlijk overspoelt met klachten. Het is gewoon ontzettend dom van die school, waaraan werkelijk al jaren meerdere dingen mankeert.
    Dat valt nog mee, bij de havo zag ik dat er 9 waren gestolen. Voor mij geldt het voor wiskunde a, biologie en scheikunde. Nou, die vakken wil ik dus echt níét over doen hoor.


    Aan niets denken is ook denken.