• Gezellig praten over de RPG ;3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    Cyborg schreef:
    (...)

    That's weid, maar ik heb nog iemand. Dus als niemand anders zich aanbied dan kan ik ook zuster Joy wel laten coachen (;


    Misschien is het leuk als Chatta een meisje is die niet het avontuur tegemoet gaat maar alles leert in het pokemon center.

    Dus dat ze gecoacht wordt in de center

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 22:27 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Nyan goed Fleeko



    ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik kreeg een heel leuk idee, is het goed dat er in mijn town een festival wordt gehouden?

    Dan is het misschien wel leuk voor die rondvluchtjes, aangezien (niet beledigend bedoeld) iedereen nog druk is met het kennismaken.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 22:37 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik had een vraag, of twe eigenlijk.
    Wie wonen er in al die steden? Aangezien je zei dat er voor de rest geen volwassenen zijn. Ik neem toch aan volwassenen en hun kinderen.
    En twee, mag er bij downfire city een onerwatergrot zijn -of ergens anders, maar een onderwatergrot lijkt me heel cool-


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    Ik had een vraag, of twe eigenlijk.
    Wie wonen er in al die steden? Aangezien je zei dat er voor de rest geen volwassenen zijn. Ik neem toch aan volwassenen en hun kinderen.
    En twee, mag er bij downfire city een onerwatergrot zijn -of ergens anders, maar een onderwatergrot lijkt me heel cool-

    Ik zou zeggen vooral mensen die hetzelfde lot hadden als deze kinderen, maar gewoon hier zijn blijven wonen. En verder misschien oorspronkelijke bewoners ofzo?
    Dus wel dat ze als kind hier gekomen/geboren zijn, maar inmiddels volwassenen zijn.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    LyraPhoenix schreef:
    Ik kreeg een heel leuk idee, is het goed dat er in mijn town een festival wordt gehouden?

    Dan is het misschien wel leuk voor die rondvluchtjes, aangezien (niet beledigend bedoeld) iedereen nog druk is met het kennismaken.



    Wat denken jullie ervan Leuk of niet leuk?


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)


    Wat denken jullie ervan Leuk of niet leuk?

    Lijkt me leuk!
    Maar dat is voor latere zorg, want welke leader ben je?


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik ben de tweede gymleader Lexim Flight lekker onzeker persoon die nergens zin in heeft.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Ik ben de tweede gymleader Lexim Flight lekker onzeker persoon die nergens zin in heeft.

    Kijk is aan, 2e is best snel. We kunnen inderdaad doen dat ze eerst naar dat festival gaan, en dan nog terug voor de 1e gym.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    De tweede is niet zo heel ver weg... Ik vind het een leuk idee, maar wat voor festival als ik mag vragen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    De tweede is niet zo heel ver weg... Ik vind het een leuk idee, maar wat voor festival als ik mag vragen?

    Ik kreeg een soort carnaval-kermis in mijn hoofd. veel attracties, circus achtig. En natuurlijk kleine wedstrijdjes en competities, waar de trainers en gymleaders aan mee kunnen doen.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Ik kreeg een soort carnaval-kermis in mijn hoofd. veel attracties, circus achtig. En natuurlijk kleine wedstrijdjes en competities, waar de trainers en gymleaders aan mee kunnen doen.


    zoiets een Peortaw festival dat laat zien wat er allemaal te doen is en een competietie waarbij als je wint een prijs uitgerijkt krijgt (een ei of een stone)


    Vampire + Servant = Servamp

    Dat klinkt leuk :3, en ik denk dat dat dan een stone word want een ei is te... Precious (Ben te lui om op te zoeken wat het in het NL is...)
    Dan kunnen de gymleaders daar ook een battle tegen elkaar doen. En het is ook een goed iets om mee te beginnen, in plaats van meteen een gym.


    Wij allemaal plannen maken en dingen bespreken die Baelo nog geeneens heeft goedgekeurd of uberhaupt iets van weet


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    Dat klinkt leuk :3, en ik denk dat dat dan een stone word want een ei is te... Precious (Ben te lui om op te zoeken wat het in het NL is...)
    Dan kunnen de gymleaders daar ook een battle tegen elkaar doen. En het is ook een goed iets om mee te beginnen, in plaats van meteen een gym.


    Wij allemaal plannen maken en dingen bespreken die Baelo nog geeneens heeft goedgekeurd of uberhaupt iets van weet

    Wij hebben toch ook een beetje vrijheid, of niet dan? ^^

    En inderdaad, een ei is vaak goed zeldzaam...


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Unimaginable schreef:
    Dat klinkt leuk :3, en ik denk dat dat dan een stone word want een ei is te... Precious (Ben te lui om op te zoeken wat het in het NL is...)
    Dan kunnen de gymleaders daar ook een battle tegen elkaar doen. En het is ook een goed iets om mee te beginnen, in plaats van meteen een gym.


    Wij allemaal plannen maken en dingen bespreken die Baelo nog geeneens heeft goedgekeurd of uberhaupt iets van weet


    Nou ja we zijn er nog lang niet en dan kan Baoelo tussendoor wel kijken of het goed is of niet.


    Vampire + Servant = Servamp