• Gezellig praten over de RPG ;3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    ok owl ik ga name picker doen.


    Giovanni

    owlsome geworden. Jij mag nu nieuwe topics maken, beslissingen nemen etc. !


    Giovanni

    Baelo schreef:
    owlsome geworden. Jij mag nu nieuwe topics maken, beslissingen nemen etc. !

    Thanks, zal mijn best doen. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Hhahah heb eindelijk de perfecte Gymbadge gevonden voor Darren's Gym :'D
    (het is een prentje van het internet omdat ik niet goed ben in voorwerpen tekenen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    Hhahah heb eindelijk de perfecte Gymbadge gevonden voor Darren's Gym :'D
    (het is een prentje van het internet omdat ik niet goed ben in voorwerpen tekenen)



    Echt een gave foto

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 16:17 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Deze RPG heeft me inspiratie gegeven voor een Story, Thanks. ^^


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Hoe?

    Ik ben over hooguit een uurtje thuis.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zal ik trouwens de map in pokémon minimap stijl maken? ;3


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Peortaw map, pokémon minimap stijl:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    thanks ;D


    Giovanni

    Mensen, als jullie iemand kennen die mijn characters willen overnemen, het spijt me echt! Ik kom erachter dat ik over 4weken een pww heb, en ik ga misschien eniet over, dus ik moet hard knallen. Misschien ga ik weer verder naar de proefwerkweek maar een tijdje moet ik hard werken. Sorry!


    Giovanni

    het geeft niet Baelo School gaat voor en we lichten je wel in als je toch verder gaat na de Pww


    Vampire + Servant = Servamp



    Mijn badge, zonder het kettinkje.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Baelo schreef:
    Mensen, als jullie iemand kennen die mijn characters willen overnemen, het spijt me echt! Ik kom erachter dat ik over 4weken een pww heb, en ik ga misschien eniet over, dus ik moet hard knallen. Misschien ga ik weer verder naar de proefwerkweek maar een tijdje moet ik hard werken. Sorry!

    Ik zou Luke Watson wel over kunnen nemen.
    Probleem is wel dat wij waarschijnlijk andere schrijfstijlen hebben, en dat ik dan ook wel míjn gang ga, dus qua pokémon vangen enzo.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 18:10 ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Ik zou Luke Watson wel over kunnen nemen.
    Probleem is wel dat wij waarschijnlijk andere schrijfstijlen hebben, en dat ik dan ook wel míjn gang ga, dus qua pokémon vangen enzo.


    Graag!


    Giovanni