• Gezellig praten over de RPG ;3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    Owlsome schreef:
    Woooh ik heb Damion met zijn Machamp getekend. (Toen hij net geëvolueerd was) ;3

    Klikkie!


    Ziet er erg goed uit ja :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Owlsome schreef:
    Woooh ik heb Damion met zijn Machamp getekend. (Toen hij net geëvolueerd was) ;3

    Klikkie!


    Zou je ook kunnen proberen om Violet te kunnen tekenen met haar Fraxure?
    Zou awesome zijn ^^

    Want je tekent awesome.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    (...)

    Zou je ook kunnen proberen om Violet te kunnen tekenen met haar Fraxure?
    Zou awesome zijn ^^

    Want je tekent awesome.

    Kan het proberen, weet niet of ik het vandaag nog haal. :')

    Let trouwens niet teveel op de achtergrond, die was niet heel serieus... (Die bomen ._.)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Kan het proberen, weet niet of ik het vandaag nog haal. :')

    Let trouwens niet teveel op de achtergrond, die was niet heel serieus... (Die bomen ._.)


    Maakt niks uit als het vandaag niet kan (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    even tussendoor een vraag stellen jullie mogen gewoon ja of nee zeggen:

    Maar mag mijn Pidgeot voordat ze echt op reis gaan een rondvluchten maken en gewoon alleen Peortaw laten zien van bovenaf zodat ze weten wat er te wachten staat?

    Als het niks is dan is het niet erg hoor.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    even tussendoor een vraag stellen jullie mogen gewoon ja of nee zeggen:

    Maar mag mijn Pidgeot voordat ze echt op reis gaan een rondvluchten maken en gewoon alleen Peortaw laten zien van bovenaf zodat ze weten wat er te wachten staat?

    Als het niks is dan is het niet erg hoor.


    In that case, Altaria would love to help ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    (...)

    In that case, Altaria would love to help ^^


    That would be nice


    Vampire + Servant = Servamp

    Hour schreef:
    (...)

    Maakt niks uit als het vandaag niet kan (:

    Wil ik graag wel even weten op welke locatie, en in welke houding zeg maar. (Vechtend, poserend, noem maar op.)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    LyraPhoenix schreef:
    even tussendoor een vraag stellen jullie mogen gewoon ja of nee zeggen:

    Maar mag mijn Pidgeot voordat ze echt op reis gaan een rondvluchten maken en gewoon alleen Peortaw laten zien van bovenaf zodat ze weten wat er te wachten staat?

    Als het niks is dan is het niet erg hoor.

    Wat mij betreft kan het geen kwaad.
    Ik zou graag helpen, maar ik zie mijn pokémon niet echt snel door de lucht zweven. :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Wat mij betreft kan het geen kwaad.
    Ik zou graag helpen, maar ik zie mijn pokémon niet echt snel door de lucht zweven. :')


    xD Ik zie het al helemaal voor me.


    Vampire + Servant = Servamp

    Owlsome schreef:
    (...)
    Wat mij betreft kan het geen kwaad.
    Ik zou graag helpen, maar ik zie mijn pokémon niet echt snel door de lucht zweven. :')


    Haha jaa en met de vleugels van mijn personage's Torchic gaat het ook niet bepaalde lukken :P

    Maar op zich vind ik het best als jullie even een stukje willen vliegen. Ook een vrij realistische keuze als je wordt gedropt op een eiland om de omgeving te verkennen, tenminste het is een van de eerste dingen die je zou doen lijkt me. Want je wilt wel kijken of er enigszins beschaving in de buurt is.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Haha jaa en met de vleugels van mijn personage's Torchic gaat het ook niet bepaalde lukken :P

    Maar op zich vind ik het best als jullie even een stukje willen vliegen. Ook een vrij realistische keuze als je wordt gedropt op een eiland om de omgeving te verkennen, tenminste het is een van de eerste dingen die je zou doen lijkt me. Want je wilt wel kijken of er enigszins beschaving in de buurt is.



    oke dan schrijf ik zo snel mogelijk een stukje als iedereen al een beetje elkaar heeft leren kennen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Xatu would love to help :)

    Nouja, hij zou het niet willen eigenlijk... maar hij gaat toch (:


    I'd rather die my way, than live yours.

    Oke dan zijn we met zijn drieen om de kinderen wat te laten zien hoe het is om in Peortaw te zijn.


    Vampire + Servant = Servamp

    Owlsome schreef:
    (...)
    Wil ik graag wel even weten op welke locatie, en in welke houding zeg maar. (Vechtend, poserend, noem maar op.)

    Vechtend in de Dragon-Gym?
    Klik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.