Unimaginable schreef:
RPG gaan soms nou eenmaal ene beetje langzaam, anders zit iemand al op dag twaalf, terwijl andere op drie zitten omdat ze niet vaak kunnen posten, langzamer gaan, meer voor hun moet gebeuren. Daarbij zijn de meeste net tien minuten aan het praten ofzo, zijn de meeste net vijf meter opgeschoten en is er nog bijna niks gebeurt.
Ook vind ik dat je rekening kan houden met dat de rest nog niet bij de avond is. -niet dat iedereen even goed/veel reageerd. Maar ah fijn, sommige zijn wat drukker-.
Bij een RPG is het normaal dat er op wen gegeven moment gezamenlijk wordt besloten dat het de volgende dag is. No offence, maar dat is wat ik gewend ben...
Ik kan nu toch wachten?
![:X :X](/images/smilies/noword.gif)
En er zijn 365 dagen in een jaar en wil je dat we 365 keer gaan beslissen of een dag om is
![:P :P](/images/smilies/tongue09.gif)
Maar ik wil ook best beslissen over of het de volgende dag is, dat maakt mij niet uit. Alleen als je echt om elk klein dingetje moet beslissen bijvoorbeeld om dingen als of je verder gaat of je een pokemon mag vangen, of je mag vechten, tegen wie je mag vechten, of je een gym in mag, of je verder mag naar het volgende dorp. Dan blijft de Rpg wel een beetje schokken steeds. Natuurlijk weet ik dat je afhankelijk bent van elkaar, maar je moet al over zoveel dingen beslissen dan denk ik, dan is dit wel een klein dingetje vergeleken bij dat. Maar als jullie liever willen dat ik het voortaan beslis dan geef ik me over en dan zal ik het de volgende keer vragen.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.