• Hi,

    Goh er is iets verschrikkelijks gebeurt! x'C
    Vandaag ging ik zo weglopen van andere mensen, en mijn gsm vloog uit mijn zak, mijn gsm viel op de grond uiteen. Batterij eruit, en dekseltje eraf. Achteraf was alles nog ok.
    Nu wou ik net mijn achtergrond veranderen van mijn gsm, ik wou ons Musti als achtergrond zetten, een foto die ik zelf trok, hele mooie trouwens!
    Nu blijkt, dat AL mijn foto's weg zijn, AL MIJN FOTO's, meer dan fucking 600(!!) 47 video's(!!) Al mijn liedjes(!!)
    FUCK DA!!
    Herinneringen die alleen nog daarop te vinden waren, FOETSIE, WEG!! Zelfs foto's en filmpjes van TH (Werchter Boutique 2008 & 25 februari 2010) zijn dus ook GONE!!
    En mijn garantie van 2 jaar zit er net een paar weken geleden op! :/
    Nog nooit voelde ik me zo kut! (wat bestanden betreft dan, natuurlijk)
    Echt dikke fuck!

    Tja, kan ik me maar beter meteen een nieuwe gsm aanschaffen zeker. Aan deze kappote gekraste brol heb ik toch niets meer! ><

    Sorry voor het gevloek, het móest er gewoon uit! (huil)



    EDIT:

    Mijn geheugenkaart was door de schok waarschijnlijk gereset ofzo... En alles op pc zetten doe ik niet dat wordt dan too much en niet alles is zo 'wauw' om het op de laptop te zetten en verwijderen kan ik niet!

    Maar ik ben vandaag naar de gsm winkel gegaan en dat meneertje hield mijn memory stick eruit, blies in mijn gsm, stak het er terug in en alles stond er weer alsof er niets was gebeurt! o.o

    Gohja, mijn gsm heeft echt al àlles meegemaakt! ><

    Beste is dat alles weer OK is! ^^

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 22:11 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oh men, dat lijkt me echt vreselijk!


    Your make-up is terrible

    Ik moet er niet eens aan denken.


    Scream for mercy!

    Mijn moeder wist altijd ALLES. Ik had zoveel verhalen vorig jaar, en ik was van plan ze allemaal te plaatsen. En toen zegt mijn moeder, ‘ja ik heb de PC eens opgeruimd. Wat een troep stond erop!’ O.O I know how you feel.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Jeetje, dat lijkt mij echt kut zeg. Mijn vader heeft alle foto's en filmpjes in een fotoalbum, op een mobiel en alles op de computer.


    Vainglorious

    Oh, dat zuigt heel zwaar...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    @dotcom

    Dat is wel echt heeeel erg :O
    xx ik hoop dat je je storys nog een beetje weet


    I am loyal because I'm simply raised that way.

    Dat staat toch alemaal op je GeheugenKaart Normaal?.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    dat is mooi k*t.. Maarja aan de andere kant vertrouw nooit elektronisch spul. Altijd een back-up maken (A)
    Ik weet heo het is namelijk als je dingen verliest waar je een eeuwigheid mee bezig bent geweest(al is dat voor school, maar komt op hetzelfde neer) :)


    La credenza è una medicina contro il timore

    heb ik ook gehad..

    Gelukkig had ik de meeste foto's diezelfde dag nog op de computer gezet. Wat een geluk, maar al mijn muziek was wel weg, en we gingen net de bus in naar Tsjechie !

    balen! x]


    Live life like a raver.

    altijd slim om het op je computer te zetten , maar zoals chiara zei , mss staan ze op een geheugenkaart en is die nog intact , dan kan je die in je nieuwe gsm steken (: ? ik zou het alleszinds controleren (:
    en ik zou het NOG erger vinden als al mijn bestanden op men pc foetsie moesten zijn :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Beelzebub schreef:
    Ik moet er niet eens aan denken.


    Happiness hit her like a train on a track

    Beelzebub schreef:
    Ik moet er niet eens aan denken.

    Ach jah, leg je er bij neer (:
    Je zal ook nog wel mooie herinneringen hebben van die 2 jaar zeker?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Assassin schreef:
    Oh men, dat lijkt me echt vreselijk!


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Beelzebub schreef:
    Ik moet er niet eens aan denken.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?