• Gezellig praten over de RPG ;3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    Unimaginable schreef:
    (...)

    Ik laat Flareon wel heel enthosusiast op hem af komen, dan kan ik meteen het gesprek met 'Ally' (Kwijt) afsluiten.
    Ik moet trouwens eerst -gedwongen- naar de kermis. Als het lukt post ik wat met Heather op mijn mobiel, maar anders wordt het vanavond pas weer


    is goed ^^ ,zal jij dan de post schrijven of moet ik dat doen ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    is goed ^^ ,zal jij dan de post schrijven of moet ik dat doen ?


    Ik kan nu heel even niets posten wat langer dan drie zinnen is (mijn mobiel doet irritant.) Dus als je wil mag je wel 'beginnen'


    We've lived in the shadows for far too long.

    Okey dan stuur ik Arthur wel naar haar toe ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Even een technisch vraagje.
    Mag je al pokemons vangen?
    Of wachten we daar nog even mee?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik vind eerlijk gezegd dat we nog even moeten wachten, maar ik ben niet de topicmaakster. Ik vind alleen dat we op zijn minst de eerste stad/het eerste dorp gezien moeten hebben


    We've lived in the shadows for far too long.

    Destined schreef:
    Even een technisch vraagje.
    Mag je al pokemons vangen?
    Of wachten we daar nog even mee?


    wat @Unimaginable zegt geef ik wel gelijk, ,maar je kan er wel tegen vechten en dat dan soms niet lukt of de pokemon ontsnapt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Unimaginable schreef:
    Ik vind eerlijk gezegd dat we nog even moeten wachten, maar ik ben niet de topicmaakster. Ik vind alleen dat we op zijn minst de eerste stad/het eerste dorp gezien moeten hebben


    Aahh kan, maar ik heb nu ongeveer 3 a 4 stukjes geschreven en de personage ontwikkelen zich van zelf wel door het verhaal, dus ik dacht even alvast om de eerste bond met de nieuw gevangen pokemon te scheppen om het nu te doen. Het kan heel goed dat we wachten hiermee, das op zich ook geen probleem en ik was ook niet echt van plan een erg sterke pokemon te vangen (Caterpie). Maar ik wilde alvast even een tweede pokemon, zodat ik ook kan werken aan de band tussen Torchic en Caterpie en gewoon om een beetje een gevechtje tussen die twee erin te gooien.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Aahh kan, maar ik heb nu ongeveer 3 a 4 stukjes geschreven en de personage ontwikkelen zich van zelf wel door het verhaal, dus ik dacht even alvast om de eerste bond met de nieuw gevangen pokemon te scheppen om het nu te doen. Het kan heel goed dat we wachten hiermee, das op zich ook geen probleem en ik was ook niet echt van plan een erg sterke pokemon te vangen (Caterpie). Maar ik wilde alvast even een tweede pokemon, zodat ik ook kan werken aan de band tussen Torchic en Caterpie en gewoon om een beetje een gevechtje tussen die twee erin te gooien.

    Ik zou nog even wachten indd.
    Bovendien kun je wel andere dingen doen. Beschrijven hoe je andere pokémon om je heen ziet die je nog nooit gezien hebt. Je zou kunnen vechten als je dat, tegen wilde pokémon.

    Bovendien moet je nog pokéballs krijgen. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik ben er uiteindelijk toch uitgekomen, stukje staat online :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined, had je nog gelezen dat Violet/ik je coach wel wilde zijn?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    Destined, had je nog gelezen dat Violet/ik je coach wel wilde zijn?


    Nee, wss niet :X
    Was gisteren weg met vrienden, want dat doe ik altijd op vrijdag.
    Heb daarom gisterenavond niet echt alles gelezen.

    Maar ik vind het op zich goed dat je mij wilt trainen, maar ik heb je gewaarschuwd! :P
    Of werd ik al door iemand anders getraind? Ik heb geen idee :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hour schreef:
    (...)

    Aangezien mijn personage Violet erg koppig is en een echte doordrammer, ga ik de uitdaging graag aan :Y) Dragon-master is ya new master. (krul)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Woooh ik heb Damion met zijn Machamp getekend. (Toen hij net geëvolueerd was) ;3

    Klikkie!


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    Woooh ik heb Damion met zijn Machamp getekend. (Toen hij net geëvolueerd was) ;3

    Klikkie!



    Dieeeh is echt gaaaaaff!!!!!!!


    Vampire + Servant = Servamp

    Owlsome schreef:
    Woooh ik heb Damion met zijn Machamp getekend. (Toen hij net geëvolueerd was) ;3

    Klikkie!


    Jij kan heel goed tekenen^^


    We've lived in the shadows for far too long.