• Gezellig praten over de RPG ;3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    Nyan schreef:
    (...)

    is goed ;3,moet ik hem op haar afsturen of zal jij een post schrijven?


    Ik laat Flareon wel heel enthosusiast op hem af komen, dan kan ik meteen het gesprek met 'Ally' (Kwijt) afsluiten.
    Ik moet trouwens eerst -gedwongen- naar de kermis. Als het lukt post ik wat met Heather op mijn mobiel, maar anders wordt het vanavond pas weer

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 20:13 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wow, opeens zijn er allemaal coach-mentor groepjes gevormd.
    Is er nog een gymleader over voor Phoebe? Ze is wel niet de makkelijkste...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb nog Darren vrij als coach ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niet iedereen hoeft overigens een coach te hebben hè, als je het niet wil hoeft het niet.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    Niet iedereen hoeft overigens een coach te hebben hè, als je het niet wil hoeft het niet.


    Niet? Want ik dacht dat dat de bedoeling was? Zodat je een soort Oak persoontje hebt waar je altijd op kan terugvallen? Of snap ik er nu daadwerkelijk niks meer van? Wat best zou kunnen, want jullie praten en overleggen meer dan dat er uiteindelijk na het discussiëren duidelijk wordt besloten door Baelo. Niet dat dat erg is, maar verwarrend is het wel :')


    Happy Birthday my Potter!

    Nyan schreef:
    Ik heb nog Darren vrij als coach ?


    Wilt Darren dan Phoebe's coach zijn? Ze is als ze je leert vertrouwen uiteindelijk wel heel lief hoor :p


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Niet? Want ik dacht dat dat de bedoeling was? Zodat je een soort Oak persoontje hebt waar je altijd op kan terugvallen? Of snap ik er nu daadwerkelijk niks meer van? Wat best zou kunnen, want jullie praten en overleggen meer dan dat er uiteindelijk na het discussiëren duidelijk wordt besloten door Baelo. Niet dat dat erg is, maar verwarrend is het wel :')

    Niemand wordt natuurlijk verplicht om het te doen. Maar precies zoals je zegt, als je het leuk vindt om een 'professor Oak persoontje' voor je character te hebben, dan kan dat dus. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Niemand wordt natuurlijk verplicht om het te doen. Maar precies zoals je zegt, als je het leuk vindt om een 'professor Oak persoontje' voor je character te hebben, dan kan dat dus. (:


    Oké, nou ik doe gezellig mee met het plan. Leert Phoebe tenminste dat ze ook best wel mensen kan vertrouwen en ze niet allemaal hoeft voor te liegen c;


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Oké, nou ik doe gezellig mee met het plan. Leert Phoebe tenminste dat ze ook best wel mensen kan vertrouwen en ze niet allemaal hoeft voor te liegen c;

    Precies. (:

    Als het moet zou ik twee mensen kunnen coachen. (:

    (Zeg ik er wel bij dat Damion een Fight type gymleader is, je kan dus wel raden dat zijn strategie aanvallen is. Hard erop. Daar moet je wel van houden. :'))


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Rider schreef:
    (...)

    Wilt Darren dan Phoebe's coach zijn? Ze is als ze je leert vertrouwen uiteindelijk wel heel lief hoor :p

    Als je dat goed vindt ;) vind ik het ook goed


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    Als je dat goed vindt ;) vind ik het ook goed




    Happy Phoebe c:


    Happy Birthday my Potter!

    Pff wat was het gisteren druk in het café o.o Ik was tot 6 uur aan het werk en toen nog schoonmaken, maar al bij al waren het gezellige gasten (en leuke jongens(nerd))

    Maaaaaar, dat terzijde. Wie wilt Blaine als coach? :)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    Pff wat was het gisteren druk in het café o.o Ik was tot 6 uur aan het werk en toen nog schoonmaken, maar al bij al waren het gezellige gasten (en leuke jongens(nerd))

    Maaaaaar, dat terzijde. Wie wilt Blaine als coach? :)

    6 uur 's ochtends neem ik aan?

    Altijd gezellig toch! ^^


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    6 uur 's ochtends neem ik aan?

    Altijd gezellig toch! ^^


    Ja, 6 uur 's ochtends :P
    Vanavond weer hetzelfde, van 8 tot 6. En dan hopelijk weekend, maar kan nog opgeroepen worden voor zondag... :(

    OMG songfestival vanavond! :D


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    (...)

    Ja, 6 uur 's ochtends :P
    Vanavond weer hetzelfde, van 8 tot 6. En dan hopelijk weekend, maar kan nog opgeroepen worden voor zondag... :(

    OMG songfestival vanavond! :D

    Ik ga vanavond naar Leon van der Zanden. (":


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.