• Gezellig praten over de RPG ;3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    Even om het nogmaals te melden, ik vind het fijn als er bij elk stukje wordt aangegeven welke pokémon deze persoon bij zich heeft. Als meerdere dat vinden zou het handig zijn als iedereen dat doet. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik geef dat telkens aan. Joy heeft sowieso altijd Chansey bij zich en Munchlax straks ook ^^


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Ik geef dat telkens aan. Joy heeft sowieso altijd Chansey bij zich en Munchlax straks ook ^^

    Ik geef het ook al aan, en ik zag andere het ook al doen. Maar de gymleaders niet allemaal.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik ben het eens met Owlsome. Dan kan daar rekening mee gehouden worden door de andere spelers en zo


    Happy Birthday my Potter!

    Owlsome schreef:
    Even om het nogmaals te melden, ik vind het fijn als er bij elk stukje wordt aangegeven welke pokémon deze persoon bij zich heeft. Als meerdere dat vinden zou het handig zijn als iedereen dat doet. (:


    Ik begin gewoon altijd zo met de stukjes van deze RPG:
    Hayden Williams || Trainer || Snow (Torchic)

    Dan is het duidelijk voor iedereen lijkt me. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik kan misschien iets voor jullie allemaal maken, een trainercard?


    Giovanni

    ik begin mijn stukjes met;
    Delilah Crayon, trainer, totodile
    Maar ik vind die komma eigenlijk niks, haha.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Moet de groep trouwens ten alle tijden bij elkaar blijven? Of gebeurt het ook wel eens dat de groep (door een ongeluk) uit elkaar word gehaald?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hiljemark schreef:
    ik begin mijn stukjes met;
    Delilah Crayon, trainer, totodile
    Maar ik vind die komma eigenlijk niks, haha.


    Doe dit: Delilah Crayon || Totodile.


    Giovanni

    Baelo schreef:
    Ik kan misschien iets voor jullie allemaal maken, een trainercard?

    Je hebt daar toch ook sites van?

    Destined schreef:
    Ik begin gewoon altijd zo met de stukjes van deze RPG:
    Hayden Williams || Trainer || Snow (Torchic)

    Dan is het duidelijk voor iedereen lijkt me. :)

    Dat bedoel ik ja, en als je er later meer krijgt, kun je die er ook bij zetten.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Unimaginable schreef:
    Moet de groep trouwens ten alle tijden bij elkaar blijven? Of gebeurt het ook wel eens dat de groep (door een ongeluk) uit elkaar word gehaald?


    Ze kunnen soms worden gesplitst.


    Giovanni

    Unimaginable schreef:
    Moet de groep trouwens ten alle tijden bij elkaar blijven? Of gebeurt het ook wel eens dat de groep (door een ongeluk) uit elkaar word gehaald?

    Is in de anime ook dat ze soms uit elkaar gaan, maar dat duurt vaak niet lang.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik ja, en als je er later meer krijgt, kun je die er ook bij zetten.


    Pokécharms ja.


    Giovanni

    Ik weet btw niet of ik er vrijdag online ben, want dan zijn mijn opa en oma 50 jaar getrouwd. Als ik online ben, is dat waarschijnlijk 's ochtends en laat in de avond ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hiljemark schreef:
    Ik weet btw niet of ik er vrijdag online ben, want dan zijn mijn opa en oma 50 jaar getrouwd. Als ik online ben, is dat waarschijnlijk 's ochtends en laat in de avond ;)


    Ik kan dan ook niet wss van half 9 tm half 3 's middags en 's ochtends.
    En half 7 tm half 10 's avonds voor school evenementen ding.


    Giovanni