• Gezellig praten over de RPG ;3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    Owlsome schreef:


    Hier mijn badge voor de 8e gym, Fight.

    Gewoon een vuist met een ring. (:


    Omg, vet mooi


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zal vanavond weer posten^^ Ik moet nu alleen weer verplicht naar de kermis. dankzij mijn broerteje...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oh ja

    twee dingen:

    1. Chatta word de leerling van zuster Joy (als je het goed vindt)
    2. Lexim is al voor het festival aan het zorgen, dus vandaar dat ie al snel wegging.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Oh ja

    twee dingen:

    1. Chatta word de leerling van zuster Joy (als je het goed vindt)
    2. Lexim is al voor het festival aan het zorgen, dus vandaar dat ie al snel wegging.

    Is goed hoor. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Dat moment waarop je je pokémon net vijf levels omhoog hebt getraind en nog een ander eentje, waardoor die geëvolueerd is en dan per ongeluk tegen het power knopje van je nintendo aanstoot, zodat deze naar het hoofdmenu gaat en niks is opgeslagen -_-
    Nou ja, ik ga maar weer eens een phoebe post schrijven, want er staan meer dan drie reacties tussen geloof ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Huoriel schreef:
    Wil iemand Blaine met Gardevoir tekenen? :)


    Ik wil het wel proberen

    en goed idee voor de badge


    Vampire + Servant = Servamp

    Mensen, sorry voor de inactiefheid dit weekend. Ik ga iemand zoeken die mede-eigenaar wilt worden en die ook beslissingen kan/wil maken. Als je wilt doen zeg hier maar.


    Giovanni

    Is er btw nog iets gebeurt?


    Giovanni

    Baelo schreef:
    Mensen, sorry voor de inactiefheid dit weekend. Ik ga iemand zoeken die mede-eigenaar wilt worden en die ook beslissingen kan/wil maken. Als je wilt doen zeg hier maar.

    Ik wil wel.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Baelo schreef:
    Is er btw nog iets gebeurt?

    Niet veel, er is besloten dat sommige gymleaders mentor worden van kinderen, en dat er een festival komt.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Baelo schreef:
    Mensen, sorry voor de inactiefheid dit weekend. Ik ga iemand zoeken die mede-eigenaar wilt worden en die ook beslissingen kan/wil maken. Als je wilt doen zeg hier maar.


    Geen problemen mee^^ Ik wil wel


    We've lived in the shadows for far too long.

    Baelo schreef:
    Mensen, sorry voor de inactiefheid dit weekend. Ik ga iemand zoeken die mede-eigenaar wilt worden en die ook beslissingen kan/wil maken. Als je wilt doen zeg hier maar.


    Zolang ik het maar niet ben, vind ik het best wie het is :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Btw, een gevecht tegen een wilde pokémon mag wel gewoon beschreven worden in de normale topic neem ik aan?
    Gewoon simpele dingen als; 'Monferno, sprint naar rechts en sla met een Fire Punch op de grond!'.
    Die uitkomst kun je wel zelf beslissen namelijk.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik vind van wel, anders wordt het gevecht tppic een beetje rommelig en misschien onduidelijk en daarbij is het gevecht topic nog niet geopend...

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 15:45 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    Ik vind van wel^^ en daarbij is het gevecht topic nog niet geopend...

    Ik wilde namelijk JJ laten meenemen door Damion om een gevecht te demonstreren, en JJ zelf te laten vechten. :D


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.