• Gezellig praten over de RPG ;3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    Destined schreef:
    (...)

    ahh jaa :P Nou, Hayden's principes zijn, dat hij geen principes heeft en anderen buiten hun principes laten komen, dus ben benieuwd hoe Blaine erop gaat reageren.


    Ik ben ook erg benieuwd, haha.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Mag, ik hoop er weer om half 5 bij te zijn


    Vampire + Servant = Servamp

    Mijn topics, hoezeeeee.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, ik weet dan wel dat Hayden niet degene is in dat geval wiens plan in het water zal vallen of wie uiteindelijk in het water terecht komt. Hayden is misschien een beginnende trainer, maar hij laat zich door niemand de les lezen. :P


    ik vind het wel een leuk idee, zullen we dat gaan uitvoeren?


    Giovanni

    Unimaginable schreef:
    Klinkt als een plan, gaat nog wat worden aangezien Heather niet altijd even tactisch is.

    Trouwens ik had nog een vraag aan baelo -ik ben soms een beetje traag van begrip en niet de slimste, sorry hiervoor-. De trainers gaan natuurlijk nog een aantal pokemon vangen, maar is er een regel waar we niet dezelfde pokemon mogen? (Want het zou jammer zijn als meerdere mensen dezelfde pokemon hadden, vind ik) En mogen we zelf bepalen wanneer we pokemon tegenkomen/vangen? (Ik heb al eens eerder ergens anders -weet niet meer precies waar- aan een polemon RPG meegedaan en binnen twee dagen had bijna iedereen sowieso al drie pokemon gevangen :/)


    1x per week kan je een poké vangen denk ik. En anders om de 2 dagen.


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    ik vind het wel een leuk idee, zullen we dat gaan uitvoeren?


    Hahaha :P ik was er min of meer al mee bezig, lees mijn laatste stukje maar, dan merk je precies dat Hayden niet zomaar zich door iemand laat coachen of de les laat lezen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Hahaha :P ik was er min of meer al mee bezig, lees mijn laatste stukje maar, dan merk je precies dat Hayden niet zomaar zich door iemand laat coachen of de les laat lezen.


    Ik heb al alles gelezen, dat moest wel aangezien jullie 200miljoen ziljoen triljoen O&^%$()_)(&^@^((*&^%$&*()^%$# berichten hebben geplaatst. xD.


    Giovanni

    Wow, waar halen jullie de tijd vandaan om zo veel te praten :')

    Maar begrijp ik goed dat iedereen een mentor krijgt? Dat is echt wat voor Phoebe -not- :') Ik wens haar mentor alvast veel succes. Ze liegt en bedriegt alsof het de normaalste zaak van de wereld is :p


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Wow, waar halen jullie de tijd vandaan om zo veel te praten :')

    Maar begrijp ik goed dat iedereen een mentor krijgt? Dat is echt wat voor Phoebe -not- :') Ik wens haar mentor alvast veel succes. Ze liegt en bedriegt alsof het de normaalste zaak van de wereld is :p


    Vergeet manipuleren en mindgames spelen met de mentor niet! :O
    Onze personages maken ze helemaal gek die mentoren :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Vergeet manipuleren en mindgames spelen met de mentor niet! :O
    Onze personages maken ze helemaal gek die mentoren :P


    Mwuhahahaha, bereid je maar voor gymleaders :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    OMG OMG OMG ik ging zo proberen anime oog te tekenen en het is ook nog gelukt ;3.


    Giovanni

    Baelo schreef:
    OMG OMG OMG ik ging zo proberen anime oog te tekenen en het is ook nog gelukt ;3.


    FOTOOOOOO (ik ben echt enorm hyper door het werken aan het totaaltheater stuk van volgend jaar, mijn excuses hiervoor)


    Happy Birthday my Potter!

    -still in shock because she got almost spoiled about the doctor's name- (doctor who/serie)

    Mochten we nog een battle houden om de kinderen te laten zien hoe goed de gymleaders op dit eiland zijn?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rider schreef:
    (...)

    FOTOOOOOO (ik ben echt enorm hyper door het werken aan het totaaltheater stuk van volgend jaar, mijn excuses hiervoor)
    ja eff kijken of ipad aan is dan maak ik foto, anders later sorry.


    Giovanni

    Unimaginable schreef:
    -still in shock because she got almost spoiled about the doctor's name- (doctor who/serie)

    Mochten we nog een battle houden om de kinderen te laten zien hoe goed de gymleaders op dit eiland zijn?


    Hoeft toch niet ;p.


    Giovanni